Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 702 ggr
Opal
0

Dröm om...

Inatt hade jag en härligt drömm. Jag och några till satt vid ett bord på ett dansställe. Vi satt och pratade och jag vände min blick mot ett bord där sitter en kille och tittar på mig. Snygg var han också. Jag fortsätter och pratar med dom andra och rätt som det är så knackar någon på min axel. Jag vänder mig om och där står denna kille och frågar om jag vill dansa. Jag blev helt tagen och tårarna kom i ögonen för jag sa "Men gud, är det verkligen du". Jag kände igen kille från förr.

Kan detta vara en sanndröm tro?? Jag hoppas på det iallafall.

Elisabeth-J
0

Det kan vara en sanndröm, vi får hoppas det Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Hoppas för din skull! :)

No_sin
0

Jag håller tummen jag med. Om att du kommer att träffa en snygg kille som är din "själsfrände" Skrattande

EwaKristina
0

Jag hoppas oxå att det kan vara det,du får hålla oss underrättade*L*

Maryissa
0

Det jag var med om var inte i en dröm, men handlar om när jag träffade en kille för flera år sedan, som jag sedan var gift med.

Detta hände:
Jag hade planerat att gå ut och dansa och ville köpa något nytt.
Och vet inte varför men helt plötsligt tänkte jag på en röd blus med ett ganska speciellt utseende.

Sedan när jag åkte till city och gick för att leta efter något snyggt, och med detsamma när jag steg in i en butik så  fanns den bara där framför mig….exakt den blusen jag tänkt på innan.

Gissa om jag blev överraskad.

Och naturligtvis hade jag på mig den blusen den kvällen och träffade killen som jag sedan var gift med under några år.

Kom att tänka på detta när du berättade om din dröm.

Opal
0

Ja, vi får se vad som kommer att hända.