Är det bara inbillning?
Ofta får jag känslor av att något ska hända eller att jag dras åt vissa nummer på lotteri osv.
Tex i oktober när vi pratade om när första snön skulle komma, så sa jag till min kompis att den 20 november tror jag att den kommer. Den 20 november kom den första snön, men ytterst lite.
Det var också en annan gång när jag tänkte på en släkting som hade planer på att gifta sig osv, men inte hade några barn. På tåget hem satt jag och funderade på om dom skulle få barn snart. Dagen efter säger min mamma att den släkting jag tänkt på skulle ha barn
Det går inte nämna allt, men jag känner ofta på mig när jag ska stöta på folk jag känner osv.
Ingen av mina kompisar tror att jag är seriös när jag påstår det, men det känns som att det är för mycket för att vara en slump.
Vad tror ni?
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Hej Juliasundstrom!
Du lyssnar på din intuition (det är den som talar) och du är nog extra känslig för att ta in vissa saker. (som folk brukar säga "Lyssna på din magkänsla")
Intuitionen kommer alltid snabbare än tanken och intuitionen sitter vid ditt solarplexus.
Vissa saker är man bara helt bombsäker på, man bara vet. Det är intuitionen som arbetar.

Sajtvärd på Övernaturligt
Tack så jättemycket för hjälpen!:)
Medarbetare på Skolios Ifokus.