Vad menade hon
Jag och en kompis var hos en dam och spådde oss för flera år sedan.
Hon nämnde bla min son och sa att hon såg stjärnor i hans hand, jag har alltide funderat på vad hon menade med det .
Någon som vet vad det kan betyda ???

Ingen aning… men en teori jag fick när jag läste är att han kan vara medial och har stark healingkraft?!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja kanske det =) men om någon är medial brukar man inte märka det i tidig ålder ??
en del märker det tydligt och är medvetna om förmågan, medans som tex jag, innan jag började utveckla min förmåga tyckte jag det bara var intressant men jag kände en stark dragning till det även om jag var skeptisk, men när jag väl började utveckla förmågan förstod jag inget, jag varken såg,hörde eller kände några upplevelser..då tänkte jag det att jag nog inte var medial alls men sedan när jag fortsatte så började jag förstå att mina så kallade "fantasier" och dagdrömmar och tankar i mitt huvud var något helt annat , och det var inte konstigt varför jag inte märkte något när jag försökte träna förmågan, det var helt enkeltbara att börja tolka det som redan fanns där och utveckla det ytterligare …när jag har kurs säger dem flesta att dem inte kan något eller att dem inte ser något om dem tex ska kanalisera, men efter några försök och när dem vågar släppa kontrollen och lita på sig själva så brukar dem flesta uppleva informationen man får igenom nästan samma set som man tidigare kanske gjort genom fantasier eller tankar tex,..dem flesta blir förvånade då dem jag dem säger att dem inte ser något och när dem väl förstår hur förmågan och informationen "fungerar" så inser dem oftast att dem alltid upplevt det, …det finns nästan alltid där fast oftast förväntar man sig att informationen ska komma på ett "magiskt" set som "nybörjare", men förmågan är egentligen ganska "enkel" det är inget magiskt eller speciellt att vara medium eller andlig..man är bara sig själv och i det stora hela bara mera medveten, men det är något vi alla kan träna upp enligt min tro…det enda som sätter gränser är vi själva, jag ser förmågan i stort set bara som ett ytterligare set att kommunicera och förstå våra fysiska och andliga värld.
#1 Mycket intressant =) bara att träna på och våga lita på det man får till sig.