Funderingar över änglar
Hej o godmorgon..sitter här på morgonkvisten..funderar om våra änglar
vet våra änglar att dom är döda…känner dom någon ledsamhet som vi gör att vi inte får se o ta på dom..saknar dom oss lika som vi saknar dom…finns det änglar som mår dåligt där dom befinner sig..visste våra änglar att doms liv skulle bli kort här på jorden i förväg…vet våra änglar vad som kommer ske här nere för oss..och hur länge vi får vara här….vet dom redan nu hur t.e.x mina barn o barnbarns liv kommer att se ut…vet dom hur många barn mina barnbarn kommer få…jo det finns så många frågor…får ta lite i taget…sen hoppas jag det finns fler här på sajten som har frågor om livet på andra sidan..
hur lever dom vad gör dom
sen när kommer svaren från anders åkesson..nu är det 1 månad sen han skulle ge svar…idag fick vi svar från på tidigare liv…ha en bra söndag på er alla…solen skinner varm o skön…kram

Vilka underbara bilder du skickar till oss, blir aldeles varm i hjärtat av dem…..

hej..ja du det finns många bilder som säger oss mycket o som oxå sätter sina spår i hjärtat..kram vännen

Hej Drutten….är in en snabbvända,har 3 ungar här,och fullt upp hela tiden*L* Har mejlat Anders och skickat påminnelse,troligtvis är han ute i Landet och jobbar för fullt och ännu inte hunnit med.Han tillhör ju de mest uppbokade Mediumen.Hoppas i alla fall att era svar kommer snart!/Kram Ewa

hej hej..ja du fullt hus o anders full fart..vi får nog lungt vänta på svaren..ha en bra dag…kram

Vet ej om jag är rätt person att svara,funderar över vad du menar med änglar,som jag förstår så finns det änglar i flera dimensioner såna som aldrig återvänder till jorden såna som lever med oss o såna som hjälper oss utan att vi vet om det.Kanske du menar att avlidna blir änglar men som jag förstått det så är det inte så.Kram Tinkerbell

hej..jag kallar min för ängel…eller jag kallar alla för änglar…vad dom är …det vet jag inte…men tycker det är ett fint ord…därför har dom eller min blivit kallad för ängel..jag vet oxå att det finns olika….kram

klart dom vet allt om våra liv vad som händer.. jo de vet nog de mesta.. tror ja iallefall…!