Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 8462 ggr
[mia-38]
4

Nya medlemmar

Välkommna till ÖN.

Här kan ni berätta lite mer om er själva.  Och vi ser fram emot era spännande trådar.
Var inte rädda att fråga och skriva om de ni tycker är spännande inom det Övernaturliga.

MVH Mia med Medarbetare.

Denna kommentar har tagits bort.
maxkomhem7
2

Hej Mia!

Ja har alltid hört att jag är medial och inte har riktigt utvecklat det. Nu ska jag ta tag i det, hoppas att ni kanhjälpa mig.

Jaghar till ex. förnimmelse av att jag går in i ett vit-ljus, dimmigt och vit ljus och det känns som att jag går till andra sidan. Att jag dör. efter detta är jag inte rädd för döden, som om jag är redo. Kanske inte nu men efter några år.

Är det kanske, en förberedelse inför döden? Eller ett pånyttfödelse? eller vad kan det vara? tycker du?

Kram

[mia-38]
0

Du är välkommen maxkomhem7.

Ta gärna och skriv en tråd om detta ute på ÖN. Skrattande

tony-k
1

Hej hopp :)

Ny här på forumet och ville bara säga hej till alla!

Jag har haft några upplevelser genom åren men aldrig något som fått mig "övertygad" om det övernaturliga, men jag är oerhört nyfiken och har påbörjat en lång resa att öppna upp mig själv och lära mig mer om mig själv och det övernaturliga.

Skall sätta mig och läsa genom gamla trådar och lära känna forumet lite :) Har väldigt mycket intressant läsning framför mig.

Cheers

[mia-38]
0

Hej och välkommen tony-k.

Hoppas du kommer att trivas. Och drar dej inte för att skriva egna trådar om dina upplevelser. Är det något du undrar över är det bara att fråga.

/Mia

Nervis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Väldigt ny medlem..precis hittat hit. Alltid varit nyfiken på det övernaturliga, fått höra att jag borde vara medial men får inte vara med om så mycket som jag kanske önskar. Läste boken "själarnas resa" för ett tag sedan och det var som om någon skrivit det jag egentligen känner och tror på men inte tidigare kunnat finna ord för. Har nyligen börjat använda mig av mina hjälpare i stort och smått och blir mer och mer imponerad över hur de kan vara till hjälp…ha det!

[MissGina]
0

Hejsan!

Är ny och har en hel del att berätta om som jag varit med om som inte går att bortförklara. Vet bara inte var jag ska börja än. Men snart så…  :)

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit MisGina det ser vi fram mot hoppas du ska trivas Glad

[mia-38]
0

Välkomna Nervis och MissGina.

Hoppas ni ska trivas.

Kramar

[snuppis82]
0

jag googlade för att jaghade lite frågor..visste inte vart jag skulle vända mig. Så kom jag in på denna sida. Skulle göra mig medlem då stod det att min mejl redan var upptagen. så jag var tydligen medlem fast jag mins inte sedan när =) så jag ser mig som ny ha ha

[mia-38]
0

Välkommen snuppis…
Hoppas du ska trivas.
Söt kisse på din bild. Skrattande

Kram

anna_maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

42 år bor i stockholm, född i lejonets Tecken och lever tillsammans med min man, 3 barn 17 ,16 och 11 år. Hoss oss bor även 2 hundar och jag rider på ridskola 1 gg/v. Går nu grundkursen i Nattskogstemplet Häx och Magi samt en kurs på tarotakademin , och mitt själskort är Översteprästinnan. Älskar att skratta och njuter av naturen.
/Mvh anna-maria

[mia-38]
0

Välkommen anna-maria.
Hoppas du kommer att trivas hos oss. Skrattande

Kram

Kaptenalexa
0

Hej hej :)
Alexa heter jag.

Hittade hit igår natt, är väldigt intresserad och öppen för det övernaturliga, det som inte hör till vanligheterna.
Studerar, bor ihop med mina två katter och har under hela mitt liv sett och hört andliga ting.

Jag hoppas kunna lära mig mer och utveckla mitt sinne ihop med andra :)

[mia-38]
0

Hej och välkommen Alexa.

Hoppas du ska trivas hos oss.

KramenSkrattande

[walkinbeauti]
0

Välkomna Snuppis Anna-Maria och Alexa Glad

Hoppas ni finner mycket roligt på sajten !

[Nooway]
0

Hej!
Jag är ny här :)
Vill dela med mig av lite olika känslor och händelser, och kanske be någon tolka bilder från min källare? För att få tolkningar om det är någonting jag ska oroa mig över eller om jag kan vara lugn :)
Jag är väldigt intresserad av det övernaturliga samtidigt som jag är livrädd för det Oskyldig

[walkinbeauti]
0

Välkommen Nooway också Glad

[Nooway]
0

Tack! :)

Amandla
0

Hej!

Amandla här, lägger tarot, är medial, pratar lite med djur ibland, har gått reiki 1 och 2. Har legat lågt med det mesta under några år, men nu är jag på gång igen Kyss Känns som att det kommer bra saker i min väg, det ena efter det andra!

[mia-38]
0

Hej Amandla och välkommen till oss.Skrattande

Hoppas du kommer att trivas.

Kramen

[walkinbeauti]
0

Välkommen till dig med Amandla,fint nick du valt Glad

Sayna
0

Hej!  är välsigt ny här och hittade sidan via google, har en del frågor och sen kommer jag nog dela med mig av mina egna händelser Skrattande

Intresserad utav allt övernaturlig, kanske för att man har varit med om en del själv kanske.

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit Sayna hoppas du ska trivas hos oss Glad

[mia-38]
0

Välkommen Sayna….Hoppas du kommer att trivas.

[saandra1]
0

Hej, Sandra heter jag och är 18 år. Bor tillsammans med min pojkvän i Västerbottens län och läser till Undersköterska.
Jag är ny på hemsidan och blev medlem när jag såg att min kompis var det. Jag tror på det övernaturliga och har tom spelat in ett spöke på inspelning, så jag är rätt säker på att andar/spöken finns :)

[mia-38]
0

Välkommen saandra1.

Hoppas du kommer att trivas hos oss. Skrattande

Amandla
0

Välkomna Sayna och saandra1! Glad

[walkinbeauti]
0

Välkommen saandra1 också  hoppas du ska trivas med oss Glad

V-lang
0

Hej, Lotta heter jag. Jag blev tipsad av en vän om den här sidan och gick genast med Glad Jag tror på det övernaturliga och tycker det är väldigt intressant att se vad andra varit med om.

Jag har väl inte varit med om något som jag direkt kan sätta fingret på mer en när min mamma dog, men där är jag inte riktigt säker heller. Kan ju lika bra vara min hjärna som spelade mig ett spratt för att man så gärna ville att hon skulle visa att hon hade det bra Glad

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit V-lang hoppas du ska trivas med oss Glad

Amandla
0

Välkommen V-lang! Glad

[grinda]
0

Varmt välkommen V-lang!Glad

FrökenFrisk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hallå där!

Mitt namn är Fröken Frisk. Jag är i runda slängar 30 år och har en passion till fjäll, skog och natur.

Ensamvarg med sambo. Trivs bäst i mitt eget sällskap eller ned min kärlek till sambon. Har ett jobb som innebär kontakt med människor hela dagarna så det är skönt att skärma av sig på fritiden.

Är medial vilket jag inte skyltar med till vardags.

Kul att få umgås med likasinade och hoppas på få många vänner att dela denna erfarenhet med.

═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════

annizan
0

Hej!

Anna, 31 år, gift och två barn.

Jag är medial men har inte gått några kurser eller utbildningar inom området. Däremot är jag utbildad till Reikimaster 2008 och tack vare det har jag lärt mig en hel del om medialitet på köpet.

Jag skyltar inte heller gärna om de saker jag "ser" och uppfattar till vardags, men mina vänner och familj känner till det, många är mediala som mig.

Det jag själv tycker min förmåga är starkast kring är att uppfatta känslor och sinnesstämningar, sanndrömmar och telepatiskt kontakt med andra sidan. Ser saker ibland, men oftast inne i huvudet och inte med blotta ögat. I sällsynta fall kan jag höra röster. (Okej nu lät det ju som att jag är knäpp, men jaja ;) )

Har frekvent kontakt med anhöriga från andra sidan, i synnerhet min pappa som gick bort för 10 år sen.

Små budskap trillar och vägledning trillar in då och då från mina guider och jag har sett några av dem under Meditation, vid ett tillfälle upplevde jag ett fantastiskt starkt möte :-)

[walkinbeauti]
0

Hej och välkommen hit Annizan Glad

[ormvråken]
0

Hejsan . Hittade just hit då jag googlade och kunde inte låta bli att gå med. Jag är intresserad och har också en hel del upplevelser och erfarenhet ang det övernaturliga, som egentligen är helt naturligt, i alla fall för mig. Flört

Ska bli roligt att få diskutera med likasinnade. Nu ska jag se mig om lite här inne vad som skrivits.

Mvh så länge från  ormvråken

[grinda]
0

Välkommen Ormvråken!Skrattande Hoppas du ska trivas!

[walkinbeauti]
0

#43 Varmt välkommen till oss på ÖN Cool

Pumpkin56
0

Hej ! Jag heter Maria och vill gärna vara med på ÖN.

Har mycket jag funderar på men ingen att prata med så
detta verkar vara ett fint forum.

Hoppas att jag får vara med Glad

[walkinbeauti]
0

Hej Pumkin56 Glad

Det är väl självklart du får vara med,känn dig varmt välkommen och tveka inte att fråga om sånt du funderar över.Här kan du bolla dina tankar med folk som har olika erfarenheter.

Hoppas du ska trivas med oss och varmt välkommen in på Övernaturligt , roligt att ha dig här Maria Cool

Kram och välkommen Flört

[ormvråken]
0

# 44, 45 Tack ska ni ha Glad Ser fram emot erat sällskap.

[grinda]
0

#40 Hej och Välkommen FrökenFrisk! vi missade visst dig där, välkommen.Glad

Joakim SpiritEye
0

Tjenamoss alla Själar där ute!

Jag har för länge sen varit medlem här i ÖN-Ifokus. Men inte varit aktiv på ett tag. Fick idag då för mig att aktualisera mig här igen.

Ser fram emot att knyta nya bekantskaper och följa intressanta diskussioner.

Mer om mig kan ni läsa på min sida!

Kram Jocke

[walkinbeauti]
0

# 50 Välkommen tillbaka Jocke,hoppas du ska trivas Glad

Vanja83
0

Hej

Jag heter Vanja och hittade denna sidan när jag sökte efter svar på tidigare/nuvarande händelser i mitt liv.

Minns inte sist jag var så glad och förväntansfull inför ett medlemskap som jag är nu :)

Kram Vanja

[walkinbeauti]
0

Roligt att ha dig här Vanja.Välkommen och hoppas du ska trivas Glad

[grinda]
0

Välkomna Jocke å Vanja! :-)

Acinorev
0

Hej hopp,

Nu är det väl slut på tjuvläsandet så jag blev medlem istället :)
Jag har alltid hört och sett en massa "konstiga" saker - i upplevelser alltså. Nu på senare år har jag börjat bli mer trygg i alltihop istället för att få hjärtat i halsgropen varje gång något händer.

Det ska bli kul att vara mer aktiv än bara läsare på forumet!

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit Acinorev,hoppas du finner mycket nöje att delta och inte bara läsa utifrån Glad

[grinda]
0

Välkommen AcionorevSkrattande Skriv så gärna här och dela med dig!

JohannaEkroth
0

Hej alla, jag är en ny-gammal medlem och jag har varit med om diverse upplevelser i mitt liv och jag brukar vara inne på sajten och läsa… Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

findusfelix
0

Hej Pia heter jag och jag har just gått med här:) född i slutet av 60-talet och jag har varit medial sedan barnsben. Står just nu i en spännande fas av mitt liv, har gått igenom cancer förlorat min mamma och slänger avslutningsvis in en liten hjärtinfarkt:( drömmer just nu otroligt mycket och jag känner mig som jag står mitt i en tornado! Ser med spänning fram emot vad som ska komma!:)

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

[grinda]
0

Varmt välkomna både BusHanna och findusfelixGlad Hoppas ni kommer trivas!

[walkinbeauti]
0

Hej på er 58 och 59 Välkomna hit till vår lilla vrå Glad

[Chilliy]
0

Hej

Jag heter Jeanette och är nyfiken på det andliga men har ingen egen förmåga. Miste min mamma nyligen och är här för att se om någon vänlig själ vill tala om hur hon har det på andra sidan!

Vill önska er alla en underbar söndag:-)

[grinda]
0

Hej Jeanette varmt välkommen hit.

[walkinbeauti]
0

#62 Trevligt att ha dig här välkommen och hoppas du ska trivas med oss Glad

[Chilliy]
0

Tack Grinda och Walkinbeauti.-)

AusaBausa
0

Hej

ny medlem här..

har inga förmågor men tror starkt på att det finns ngt mer än vårt liv här..

Har dock sett andar vid ngr tillfällen och varit med om lite saker som jag tror är andar som hälsar på o vill förmedla sig på ngt vis…

[walkinbeauti]
0

# 66 Välkommen hit och hoppas du ska trivas Glad

Vargskalle
0

Hej!

Jag har varit medlem här väldigt länge men inte loggat in sen förra året tror jag tills nu för några dagar sen. Jag är intresserad av att lära mig mer om att ta reda på saker genom att läsa av foton eller att lära mig känna av andar och få veta saker om dom eller prata med dom då jag allt oftare och oftare ser dom och faktiskt så är jag mer rädd för levande än döda, oftast. Har även sanndrömmar om saker som kommer ske eller platser jag kommer besöka långt innan jag gjort det. Försöker även ta reda på vad som händer efter döden och vart man hamnar och varför. Är så nyfiken på hur det ser ut där. Har fler förväntningar inför döden än livet faktiskt… Sorgligt men sant!

Förresten så älskar jag vargar!!! Älskar att rita också! Skrattande

[grinda]
0

#68 Varmt välkommen Vargskalle! (Gillar ditt namn;)

Vargskalle
0

Tackar, grinda! Skrattande

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit Vargskalle Cool

Vargskalle
0

Tack, walkinbeauti!Glad

Anna K
0

Hej alla! Mitt namn är Anna K.. Har tidigare arbetat inom branschen men idag är det mest "vårdyrket" som gäller.. Mitt privatliv samt prövningar på olika sätt tog för mycket energi.. Älskar det "övernaturliga" & gränslandet samt andar & väsen över huvud taget.. Mitt intresse som kommer att bestå livet ut.. Ljus & Värme

[walkinbeauti]
0

# 73 Välkommen hit,hoppas du ska trivas Glad

jecnodde
0

Hej har tittat in då och då, och idag bestämde jag mig för att bli medlem.

Jenny heter jag och går just nu igenom massa förändringar. Jag har haft några tuffa år bakom mig, då jag helt enkelt stängde ner mig själv och mina känslor. Det senaste halvåret har en massa saker hänt och då jag alltid varit dragen till det alternativa (kan inte skirva övernaturligt, då jag ser det som något naturligt :P) så har man använt google för att söka svar.

Så hittade jag hit :)

[grinda]
0

Varmt välkommen Jenny! Hoppas du ska trivasGlad Håller med dig det om det du sa om ordet "övernaturligt".

jecnodde
1

Tack grinda, jag insåg idag att egentligen handlar det inte om att få svar, det handlar om att få stöd att lyssna på dom svar man redan bär inom sig.

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit jecnodde hoppas du ska trivas Glad

FellStaved
0

Hej allesammans.

Jag har alltid trott på det övernaturliga och har alltid haft saker omrking mig som bara gjort att jag trott mer på det. Dock går detta mycket i perioder och har troligen att göra med mitt humör att göra.. just nu är jag väldigt avstängd men önskar att kunna bryta upp låset och våga ta till och öva upp mig.

Känns lite som man har en barriär om sig, om ni förstår vad jag menar, som håller ting utanför. Vet inte riktigt varför det är så. Jag var mycket mer motaglig förr.

Men men, hej. :)

[grinda]
0

Varmt välkommen FellStaved! Hoppas du kommer trivas och hitta nya vägar att öppna upp på ett bra sätt.:)))

Bufflan
0

Hej.

Mitt namn är Linda, är ca 25 år gammal, har haft kontakt med den andra sidan sedan ca 18-19 års åldern. Bodde tex i ett studenthem där det hände mycket. Misstänker dock att jag ofrivilligt blockerade mig själv ett tag. Har dock alltid varit intresserad av det övernaturliga och gillar att läsa på om det hela.

Hade ett tag en blogg om mina upplevelser och har under den sista tiden börjat få kontakt känns det som. :)

Karmareli
0

Hej! Karin heter jag. Har nog alltid känt av andevärlden. Var mycket mörkrädd som liten, kände även obehag på vissa platser på ljusan dag. Fast det har jag förstått när jag blev äldre var att det var närvaron av "någon" på dessa platser.

Min mörkrädsla försvann nästan helt när jag var gravid med mitt andra barn, då jag både hörde och såg andar/guider som fanns och finns runt mig, det var då jag riktigt förstod. Efter detta gick jag till ett medium som bekräftade, utan att jag behövde fråga…

Jag kan absolut inte påstå att jag är djurkommunikatör, men jag "pratar" med min döva katt genom tanken (han är den ende jag kan känna in) men detta har börjat få mig att sända tankar och jag inbillar mig att iaf hästarna i stallet lyssnar när jag "pratar" med dem. Vissa av dem som är griniga i vanliga fall, slappnar av. Hur som helst så är djur något jag kommer jobba vidare med och söka vägledning om.

Jag bor i ett hus där vi har besökare då och då. Bland annat tror jag att det är husets gamla ägare som ibland står vid spisen och lagar mat. Min svärfar "kommer förbi" ibland, hans doft känner jag. Och ibland går det någon på övervåningen (vem vet jag inte). De är välkomna hit, det är bara trevligt med besök.

[LuckyLiten]
0

Karolin heter Jag och är en 83:a.

(roligt att mitt inlägg blev det 83:e oxå) Skrattande

Bor i dalarna där jag stortrivs !

Har varit öppen för det andliga sedan tonår.

Blev väldigt öppen som 20 åring och tog in lite för mycket

av saker och ting.Har blivit beskriven som ett läskpapper

av ett medium,då jag drar till mej jordbundna.Försöker att

stänga mej då och då och få det som rutin,men det är svårare

sagt än gjort :P

Kul att bli medlem här !

[skymningsaga]
0

Måste säga hej och välkommen till alla nya jag missat att välkomna. Man måste ju vara lite trevlig *vinkar*

[grinda]
0

Samma här har oxå missat att gå in här och välkomna flera nya.

Varmt välkomna Bufflan, Karmareli och Karolin. Hoppas ni ska trivas!

[walkinbeauti]
0

Samma här kommer nu och hälsar er alla nya välkomna hit Glad

puces
0

hej hej! jag heter linnea och bor i frankrike sedan en tid tillbaka, jag ar fodd i mitten av attiotalet.

jag har alltid haft en kansla av att det finns sa mycket mer an det vi bara ser. har aldrig fatt det bekraftat dock. men jag tror fortfarande.

jag hoppas att jag kan finna rad och tips pa funderingar som cirkulerar dar inne.

tack for en varm mottagning har pa forumet!

och sa onskar jag er alla verkligen en riktigt fin kvall!!

[skymningsaga]
0

Puces du är otroligt varmt välkommen.

[kayenta]
0

Välkommen hit puces hoppas du ska trivas med oss Glad

[mia-38]
0

Välkommen….Skrattande

TheSeacher
0

Det som är, är egentligen en mycket lång historia. Det är en person som inte såg det som är för mig, som något konstigt eller sjukligt. Utan mera antydde om detta.

Jag har alltid varit intresserad av det paranormala och andevärlden.

Misstänker att jag har stängt av. Bara så där rakt av och pga det har mycket i stället kommit på andra sätt, mer påtalade och även skrämmande.

Jag är medial, inte bara detta att kunna ta kontakt med andevärlden, utan även på andra sätt, som synsk. Kan berätta om större saker som kommer att hända och då även varför och på vilket sätt. Vet var andra, människor som jag aldrig har träffat, har lagt sina borttappade saker.

Utan det som jag har kommit till insikt med är, intutionen är det som strular mycket för mig. Då i mitt själsliga mående genom att jag stängt av förmågan delvis. Har alltid tills ett par tillbaka sett de människor som jag möter i två former, en ytlig och en inre. När jag har haft den inre bilden och gått efter den, så har mycket fungerat bra i mötet. Genom att jag stängt av så är jag blind istället.

Min magkänslan säger att jag måste lära mig hantera denna intution så kommer mycket av de saker som jag upplever som skrämmande och jobbiga att minska i sin styrka. Jag ser nu efter avstängande av andevärlden i känslobilder och intution, som skuggfigurer.

Mycket av allt detta har funnits i min värld redan sen jag var liten. Min mormor sa att man såg det på mig genom min speciella färg på ögonen och att jag hade fått gåvan.

Utan mer försökt ta ett beslut kring var jag ska börja. För öppna mig helt är jag inte helt med på. Genom när jag fick hjälp att stänga mitt vidöppna jag blev livet mycket enklare. Så mer kanske läsa och känna vilka steg jag ska ta framåt, då se det lilla i det stora. Det som kommer till mig nu, är att våga lyssna på min instution för den finns där och sakta öppna mig för den igen.

/Så jag är den sökande Foten i munnen

Söker och därav en sökare

[skymningsaga]
0

Theseacher. Vad intressant. Hoppas du lär dig bemästra dina gåvor. Och börjar må bra.

[skymningsaga]
0

Haha Havälkommen föresten seacher

TheSeacher
0

Tack skymningsaga Glad

Söker och därav en sökare

emzan96
0

Hej, Jag är en nykomling! :) Läs gärna mitt första inlägg jag skrivit ! :)

[mia-38]
0

Välkommna Theseacher och emzan96Skrattande

Löipe
0

Nina kallas jag, är medial sen barnsben med syner och sanndrömmar, healing etc, träffar avlidna folk under sömnen bl a, de ger mig hälsningar av olika slag, oftast kryptiska meddelanden som om jag kan leta reda på svaret själv eller vet det egentligen innerst inne.

Jag är vidöppen mot universum när jag öppnat mina chakran och det händer en massa roliga saker, senast i går försvann jag under en Meditation och var nån annanstans än där jag satt. Helt underbart!

[skymningsaga]
0

Hej löipe! *vinkar* Hoppas.du kommer trivas härinne.^^

[mia-38]
0

Välkommen Nina…

Hoppas du kommer att trivas. Skrattande

[zaden]
0

Hej hej en till newbie här :p! googlade mig hit för inte så länge sen, ska bli kul att lära känna likasinnade då jag inte har några i min umängeskrets som är troende så att säga…

Sedan barnsben har jag haft ett stort intresse för det övernaturliga men har inte kunnat utveckla det då jag alltid fått höra att jag inbillar mig. Men på fredag börjar jag en mediumkurs för att utveckla min mediala sida. =)

[skymningsaga]
1

Välkommen zaden. Här om någonstanns kan du ibland finna vänner som lyssnar.

Madameh
0

Tack söta du! Jag återkommer med en liten redogörelse. :)

MatteAx
0

Min presentation står väl på profilen men jag är en tjej från Dalarna som gillar katter astrologi det sk övernaturliga och mycket mer. Har humor och är ärlig. Mer vill jag inte skriva för det finns folk som ska Oskyldig läsa av mig hihi. Ha det gott alla!!

[mia-38]
0

Hej MatteAx.

Och välkomen till oss. Hoppas du kommer att trivas. Skrattande

Kram

Caroline90
0

Hej !

Är ny här, har alltid varit intresserad av det övernaturliga då det började med att jag pratade med folk "från andra sidan" redan vid 2 års ålder men är även nyfiken på Tecken i livet, som fjärilar. Under vissa perioder i princip är det fjärilar ( alltid samma sort ) i min närhet, i sovrummet på lampan, utanför fön´stret , i och på bilen osv. och alltid efter det har jag träffat människor som förändrar mitt liv.. har fjärilar någon betydelse i det övernaturliga ? haha.. lite flummig fråga, har googlat men inte hittat något svar !

Madameh
0

Det blev fel där för MatteAx är en kille och inget annat- jag hjälpte honom skriva för han har gjort illa handen.  Ha det bra alla!

isafisa
0

Hej hej :) Jag heter Isabelle och har väl alltid varit lite nyfiken på det som är lite övernaturligt ;) Min mamma är en väldigt öppen person, mycket underliga saker har hänt och hon drömmer ofta om personer precis innan dem dör, hon säger att dem säger hej då. Detta har gjort mig nyfiken såklart och jag känner mig mer och mer redo att acceptera och öppna upp, om det går :) Jag drömmer ibland drömmar som jag sedan kan få fundera på i flera dagar, inte alltid trevliga drömmar. Nu senast har jag fått en känsla av att min farfar vill mig något, och när jag pratade med pappa sa han att farmor ofta sa att hon kände kontakt med släktingar som gått bort. Jag är fortfarande lite skeptisk, men jobbar på det :)

Madameh
0

Jag är medium och sierska sedan 1978. Arbetar med detta sedan många år. Har arbetat med Tarot kristaller I Ching astrologi och annat. Bor i Dalarna. mer vill jag inte skriva nu för det finns folk som ska göra avläsning på mej.  ;)  Ha det bra alla!!

Cederin
0

Hej!

Jag är ganska ny här och tack vare detta forum och medlemmarna här så har jag äntligen lyckats våga tro fullt ut på andevärlden. Mina familjemedlemmar har alltid varit mediala och i vårat gamla hus skedde mycket oförklarliga fenomen som jag är för liten för att minnas, och jag själv har alltid varit lite osäker om vad jag ska tro. Inte nu längre.

Jag är snart 17 år och bor själv tillsammans med min pojkvän i Stockholm, studerar Konst & Design.

Medarbetare på Naglar och Hår

Madameh
0

GOD JUL till alla! Tungan ute

[Brilwemand]
0

Hej alla här!

Helt ny här på iFokus. Är Reiki healer, ser spöken då och då och ibland är de fräcka nog att ta över min kropp… jag kanalyserar tydligen… jaja.. det är en annan femma.

Spådde i Tarot innan men la av för det är inte kul att veta framtiden.

Så här är jag nu och söker mest inspiration till vilket håll jag ska följa min andliga väg.

Hoppas på intressanta diskussioner här :)

Ganos
1

Hej alla,

jag är vare sig synsk eller medial och jag hoppas att jag aldrig kommer att bli det. Det övernaturliga både skrämmer och lockar, har tyvärr råkat ut för upplevelser som jag försöker göra mitt yttersta för att fjärma mig från. Det känns som om man öppnar för det, går det aldrig att stänga.

Jag är historiker och kommer då nära många personer i forskningen, det har lett till en del märkliga upplevelser. Jag har också arbetat på ett slott och där hände det en del mindre märkliga saker. Mina upplevelser visar sig i känslor och just slottet var vansinnigt obehagligt att vara själv i, liksom några av de museer jag jobbat i. Så visst tror jag att det finns mer än man vet, men inte vill jag ha nån kontakt med det direkt Obestämd

De flesta av mina kollegor tycker att jag är fånig och knäpp =)

Själv tycker jag att det är kul att vara här för jag har många frågor, det ska bli intressant att läsa era trådar =)

Magi-cat
0

Välkomna alla nya!!!

Vill passa på och önska ett GOTT NYTT ÅR!!!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
0

Hälsar också alla nya välkomna! Så roligt att vi blir fler här med många olika slags erfarenheter Glad

[Cleopatra]
0

Jag är inte så ny, men har inte varit så mycket här.

Jag är jag och mitt nick är en parodi på detta med folk som tror att storheten i det övernaturliga handlar om att man skulle vara någon särskild.

[Cleopatra]
0

Mia;

det är konstigt att du kommenterar min presentation med mig i en annan tråd men inte svarar mig här.

Amandla
2

# 119 Det kan bero på att den här tråden är till för att presentera och välkomna nya medlemmar och inte för att diskutera i Flört

[Cleopatra]
1

Så varför fick jag inget välkomnande efter att mia helt uppenbart läst mitt inlägg?

[mia-38]
0

Du borde ha fått ett välkomstmeddelande via PM när du blev medlem här. Då anser jag kanske att det räcker.

webbsmurfen
0

Hej!

Namnet är Svenne.

Hittade hit när jag sökte vägledning och har väl mer eller mindre fastnat här. Är en vilsen själ som har nyligen förstått att han är medial och har "någon" form av gåva. Jag vet ännu inte vad denna gåva är, och söker en andlig coach..

Bor tre mil utanför Kristianstad i skåne.. Är gift och har en liten pojk på 1år

Magi-cat
0

Välkommen hit webbsmurfen Svenne! Skrattande Tack för presentationen!

Hoppas du ska trivas!

Fjäril
0

Välkommen hit Svenne Glad

Jag välkomnar alla ny-gamla också Skrattande då jag själv nyss med blev en Medarbetare här på ÖN.

Sajtvärd på Övernaturligt

[mia-38]
0

Välkommen Svenne…Skrattande

Amandla
0

Välkommen Svenne!

[Cleopatra]
2

Och varför välkomnar alla Svenne men inte mig? Varför har ni i denna tråd välkomnat precis alla andra förutom mig?

[mia-38]
0

Men snälla cleopatra.

Det är inte alla vi hälsar välkomna här inne heller.
Vi hinner kanske inte alltid med att skriva just i denna tråden.
Du är lika välkommen som alla ändra ändå.
Och du fick ett PM där det stod att du var välkommen som medlem här inne.
Du har tydligen vart medlem ett bra tag som jag förstod det hela.

Fjäril
0

Jag välkomnar självklart dig också #121!

Jag har nog missuppfattat det och trodde att du varit medlem sedan lång tid tillbaka.

Alla är lika välkomna - och du också såklart!
Glad

Amandla
0

Jag har tagit bort inlägg 130-133 och 135 eftersom de inte hör hit.

webbsmurfen
1

Välkommen Cleopatra

Niila
0

Presentation!

Jag har tre katter som är mina älsklingar på jorden. Har tre hundar m.m.

Jag har asperger och funger annorlunda men ändå har lätt med att göra enlig andra. Har Funktionshinder/handikapp/funktionnedsättningar,lindrig utveckling störning m.m. Tillhör LSS-lagen tur nog det. , som gör att jag har ständig lider av detta. har svårt att tar kontakt med andra människor m.m.Har inga vänner alls på mitt handikapp. .

Mina andra stora intressen är att fota och laga god mat. Jag är impulsiv lika väl som jag kan vara välplanerad in i minsta detalj. Jag gillar tystnaden men väldigt hög musik när jag kör bil. Gillar att upptäcka saker, men inte ensam utan i sällskap med någon. tycker det är tråkigt att dela minnen med mig själv. Följer gärna med på en impulsiv piknik eller fisketur eller varför inte en tur med bilen till något fint fik någonstans i vårt fina land. Jag är dålig på att ta kontakt, men duktig på att skriva mail. Jag dricker måttligt med alkohol och röker inte alls och föredrar att umgås med människor som är måttligt med sitt drickande.

Jag har varit med om en del i mitt liv, och har jättemycket som jag gärna delar med mig av.

Förutom det så är jag djupt kristen och har en väldigt stark tro, men det hindrar inte mig från att ibland svära som en.  Jag är väldigt blyg i reella sammanhang, men det betyder inte att jag kan säga vad jag känner och tycker. Jag har ett behov av att säga vad jag känner, annars vet du ju inte vad jag tänker och funderar på, eller ens vad jag känner. Jag säljer även Mary Kay prokturer till ett rimligt pris..

Psalm 139: 2-5 Om jag står eller sitter vet du det, fast du är långt borta vet du vad jag tänker. Om jag går eller ligger ser du det, du är förtrogen med allt jag gör. Innan ordet är på min tunga vet du, Herre, allt jag vill säga. Du omger mig på alla sidor, jag är helt i din hand

Rom 8.26-27 Så hjälper också Anden oss i vår svaghet. Ty vi vet inte vad vi bör be om, men Anden själv ber för oss med suckar utan ord, och han som utforskar hjärtan vet vad Anden menar, eftersom Anden ber för de heliga så som Gud vill.

"Slösa inte din tid på mig om du inte vill tillbringa den med mig! "Att vinna en vän tar flera år - men att mista en tar inte ens en minut""Tystnad från en vän skapar ovänskap""Livet är för kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl. Välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker.""Jag är värd en vän som vill slösa sin tid på mig"

För hur det än är så har man ändan bak och man försöker i alla relationer visa sig från den bra och snygga sidan. Visa mig din dåliga och fula sida, så får vi se vad du går för först! Man sticker inte bara för att det blir lite tufft, man hanterar det!

* Om någon tycker att du är dum i huvudet, så kan du trösta dig med att ALLA är dumma i huvudet på sitt sätt *

[mia-38]
0

Välkommen Niila…Skrattande

Niila
0

Tack!

KaiPon
0

Ah, kanske borde presentera mig? ^^'

Hai, uh, KaiPon heter jag. Eller ja, heter och heter, men det är det jag kallas. Har sedan jag var liten kunnat känna av och ibland se andar. Ibland har det blivit väldigt jobbigt för mig, och jag har känt att jag inte haft någon att vända mig till länge. Men sen så började mamma prata om att hon trodde på andar och sånt och jag, efter många om och men, berättade för henne. Däremot finns det personer i min familj jag fortfarande håller det 'hemligt' för, då jag vet att det inte kommer sluta bra. Obestämd

Wow vad personligt det där blev då. o.o Aja, i övrigt är jag en Japan tokig 'otaku' (nörd), och jag lyssnar väldigt mycket på just japansk musik. På fritiden gör jag inte så mycket, lyssnar på musik, degar framför datorn, skriver och läser fanfics.

Jag är en glad och sprallig tjej när man väl lärt känna mig, eller om man träffar mig på konserter eller konvent, men i början är jag väldigt tillbakadragen, tyst och blyg, då jag har bla social fobi. Sitter hellre inne på mitt rum framför datorn än går ut, helt enkelt.

Jaa, det var väl allt jag kan komma på just nu. ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[mia-38]
0

Välkommen KaiPon.

Hoppas du ska trivas hos ossSkrattande

Fjäril
0

Välkommen hit till oss KaiPon Skrattande

Och tack för din presentation!

KaiPon
0

Tack mia-38 och Fjäril!

Har faktiskt varit medlem här ett bra tag, men har inte varit så aktiv här innan nu Skäms

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[winterblomma]
0

kanske är på sin plats med en presentation då:)

jag är jordnära romantiker med fötterna på jorden och huvudet i himlen den blå. vägledd av sanndrömmar och stark intuition

är intresserad av övernaturliga, men söker inte för den sakens skull upp "spökhus" för att jag anser att man ska ha djup respekt för "andra sidan"

hoppas på o hitta lite nya vänner här som inte är rädda för att vara lite "flummiga" :D

/Nina

[mia-38]
0

Välkommen winterblomma…Skrattande

Fjäril
0

Välkommen hit till oss winterblomma! Glad

webbsmurfen
0

Välkommen

Amandla
0

Välkomna KaiPon och winterblomma! Glad

Svandis
0

Också dags för mig att ge en liten presentation..

Jag har alltid varit känslig och känt en stark dragning till allt det som ”andra inte förstår”. Det har alltid varit naturligt för mig. Jag har varit ensam i min andlighet och därför satt den åt sidan, men ändå alltid haft en kontakt, som jag hållt för mig själv. Har fått höra av olika medium genom tiderna att jag ska göra något med min andlighet, och att jag en dag kommer att hjälpa många.

Jag känner att jag är där nu. Jag har nått en spirituell nivå där jag känner mig i synk med universums kraft. Jag känner kraften i mina händer och försöker lära mig att styra den, så att den inte läcker. Jag känner mig dragen till att lära mig healing. Känner att det är en livsuppgift för mig att hjälpa – att rensa!

Jag känner också en kontakt till en annan dimension, jag får ro och kraft från denna andra dimension, och vet att det är energier/själar som bygger upp runt mig och hjälper mig. Jag är säker på att de kommer att hjälpa mig, när jag hjälper andra.

Jag har vid några tillfällen tolkat budskap från andar, när detta händer får jag ryckningar i kroppen och pratar osammanhängande, när budskapen kommer måske jag formulera dem i ord med detsamma för att det känns så viktigt, och för att det känns underbart att ha kontakt. Jag är inte rädd för det längre, utan vill faktiskt bara ha mera.

Jag har hittat hem.

Mvh

Svandis

Magi-cat
0

Välkommen hit svandis!Glad

Amandla
0

Välkommen Svandis! Glad

Nattuggla
0

Hej! Här kommer en liten presentation av mig… även om jag varit medlem sedan länge, men glömt av sidan. Men nu är jag i full gång igen!

Är intresserad av allt som rör det andliga. Har känt av och hört andar sedan jag va 18 år. Försöker nu lära mig tolka mina tarotkort en del.

Blev medlem för att diskutera med andra som har samma intresse, då jag inte har så många i min bekantskapskrets som är lika intresserade som jag.         (Eller inte alls) det är ju som även många andra skrivit, inget man skyltar med i första taget.

//Nattuggla

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Amandla
0

Välkommen Nattuggla! Glad Du kikar väl in på tarot.ifokus?

Nattuggla
0

Tack så mycket :) ja för har jag varit och kikat lite redan, finns så mycket spännande, intressant och lärorikt att läsa och lära sig om! Kram!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Fjäril
0

Välkommen Nattuggl, tack för din presentation Skrattande

[sagalina123]
0

Hejsan!

Ännu en ny medlem som alltid har fascinerats av det övernaturliga, har väldigt stark inituativ förmåga, har också fått höra det av andra, lika mycket som jag fascineras så är jag också rädd av det övernaturliga, vet inte riktigt hur jag ska hantera det, därav mitt medlemsskap här. Är övertygad om att jag kommer få lära mig mycket och även få många goda råd av er mindre rädda för det okända.

Magi-cat
0

Välkommen Sagalina!

[sagalina123]
0

Tack Magi-cat! :D

Amandla
0

Välkommen sagalina! Här har du hamnat i rätt sällskap Flört

Dioramabyggare
0

Hej!

Jag är också ny medlem här.

Egentligen har jag aldrig vart intresserad av det övernaturliga, "jordnära" som jag är som människa. Men jag har haft flera märkliga upplevelser som jag inte hittat någon "naturlig" förklaring på. Ett par av de förknippar jag med "kraftlinjer"/"kraftkryss" i marken, en annan med en väldigt påtaglig "spökupplevelse" när jag befann mig på Själagårdsgatan i Gamla stan i Stockholm för några år sedan.

Men de allra starkaste upplevelsen är av direkt religiös natur, en frälsningsupplevelse, och ett möte med änglar ("får" man skriva om sådant här på forumet?), då jag var drabbad av en trafikolycka.

--------------------------------

Jag hittade hit via en länk på ett forum för modellbyggare (därav mitt i detta sammanhanget "opassande" användarnamn), och jag undrar om jag kan byta användarnamn här utan att det automatiskt ändras på det andra forumet.

Magi-cat
0

Välkommen Dioramabyggare!!

Klart att du "får" skriva om sådana upplevelser! Det blir intressant att ta del av!

Och att du betraktar dig som jordnära är bara bra. (Det är jag också btw) Det finns ingenting i det jordnära som står i motsättning till det andliga.

Kanske har du också en naturlig fallenhet att känna av jordstrålning. Inget kan vara mer anturligt, det är bara det att det är lite bortglömt i vår moderna tillvaro….

Hoppas du hittar mycket intresant här på forumet, och starta gärna egna trådar!

Amandla
0

Välkommen hit Dioramabyggare Glad Namnet spelar ingen roll tycker jag, det är udda just här men å andra sidan så lär vi inte råka blanda ihop dig med någon annan Flört

Amaryllis34
0

Hej!

Efter endel smygläsande här har jag nu blivit medlem här.

Är en sökare; hör det förflutnas röster ibland och har änligen tagit

steget att utröna vad de vill säga mig.

Ser fram emot att ta del av alla intressanta inlägg och artiklar här!

Magi-cat
0

Välkommen hit till ÖN, Amaryllis!

Hoppas du kommer att trivas här och finner mycket som kan intressera och inspirera!

Amandla
0

Välkommen Amaryllis! Glad

Angel_23
0

hej hej ja är ny här inne. jag har lite funderingar kring det övernatuliga. skulle vilja få lite svar angående om jag är motaglig för det övernatuliga.

Amandla
0

Välkommen Angel_23! Bläddra runt i trådarna, så kommer du förmodligen att känna igen en del av det du varit med om själv. Kan ju tänka mig att du är känslig eftersom du ju börjat undra och nu kommit hit Flört

Angel_23
0

det stämmmer jag är känslig men jag vill gärna lära mig med om övernatuligt

Amandla
0

Du är på rätt ställe! Glad

Angel_23
0

tack:) men hur gör man här inne?

Amandla
0

Du kan söka på gamla trådar, använd Sök på sajten-knappen som finns högt uppe till vänster. Du kan också bläddra igenom varje kategori, de finns i vänsterspalten. Du är naturligtvis välkommen att skapa egna inlägg, den knappen finns också uppe till vänster.

Angel_23
0

tack ska du ha:)

PetitePuma
0

Hej! Jag är Moa, tror inte på det som inte verkar verkligt för mig. Känner av många människors humör (sorg, glädje), är rädd för mycket, rätt brådmogen och med ett stort intresse för musik. Måns-Currry är katten som betyder mycket för mig.

'Häxor' i familjen finns det gott om ;)

Jag pendlar. Min syster och jag kan, om vi koncentrerar oss, veta vilken färg den andra tänker på! Ska utvecklas :D

/M

Magi-cat
0

Välkommen PetitePuma! Hoppas du kommer att hitta många möjligheter här på sajten!

Titta gärna på medlemsreglerna och de trådar som finns.

Överst i vänsterspalten har vi alltid trådar om avläsning och borttappade saker. Ta gärna chansen att öva! Skrattande

Hälsa Curry! Kram!

Fjäril
0

Välkommen hit Amaryllis, Angel_23 och PetitePuma Skrattande

sluggoman
0

Hej!

Jag heter Jimmy.

Jag tror på det mesta tror jag :) Alla har rätt och fel så att säga. Jag tror att Acceptans är lösningen till Världsfred, men att människor inte är redo för denna "fred" ännu. :) Kanske inte direkt det som är kopplat hit men men.

Jag var väl egentligen inte alls insatt i något av dessa ämnen förrän för ett halvår sen, då jag fick läsa ett utkast på min mors kommande bok. Då insåg jag att jag visste väldigt lite om min egen mamma(weeeird)(Hon är medial, healingcoach och annat smått o gått). Men sen så har vi diskuterat mycket hit och dit och jag köper det mesta som sagt. Äger en egen tarotkortlek som jag med spänning fördjupar mig i. Har även sett min "guide", fått ett spöke pratandes i örat osv.

Menne det är inte mycket, men ämnet faschinerar mig =)

Älskade boken 9e insikten, som handlar lite om energier osv. Kan jag rekommendera för er som inte läst den =)

Magi-cat
1

Välkommen sluggoman!Skrattande

Vad skoj att din mamma skrivit bok!

Fjäril
0

Välkommen hit sluggoman! Glad

Tack för din presentation!

Bomben47
0

Jag är ny här, men chansar ändå o talar om vad jag upplevt för några år sen, jag o min ena dotter var hemma o så hör vi hur de låter som att nån knackar med en liten sten mot ett glas eller liknande, de knacka 3 ggr, sen gick de omkring en halvtimme så knacka de igen o vi tyckte de va ruggigt, sen var jag hemma hos en före detta o när vi lagt oss på kvällen så ser jag en mansfigur i dörröppningen, han hade soldatkläder, en 3:e gång var i en lägenhet, jag var ensam hemma o helt plötsligt åker kontakten ur väggen som tillhörde en lampa jag hade på bokhyllan, grunden till de här vet jag inte Kramiss/Yvon

Amandla
0

Välkommen PetitePuma, sluggoman och Bomben47!

[binebums]
0

Hej Hej!

Är ny här!

hoppas kunna bidra med nått bra ! och kanske även få svar på egna frågor!

//love

Amandla
0

Välkommen binebums! Här finns massor med info och människor som kan allt möjligt och omöjligt Glad

[binebums]
0

jag ser detta.. fattar inte hur jag har kunnat missat den här sidan??haha .. alldeles nykär =))

Amandla
0

Skrattande När du har plöjt igenom allt av intresse här så ska du veta att det finns flera andra sajter som handlar om anknytande ämnen, har man väl hittat iFokus så är man fast Tungan ute

Bomben47
0

Jaadu en annan är ju ny här sen i går o jag vet inte hur de fungerar här, trodde man skulle få nån slags uppgift om att jag kanske är registrerad, men har inte sett till nåt sånt, än/Bomben47

Amandla
0

Bomben47, du måste ha fått ett välkomstpm i din brevlåda? Högst uppe till höger ser du den. Men inne är du ju eftersom du kan skriva.

Ramona3
0

Hej!

En kompis tipsade mig om den här sidan, så nu har jag hittat hit:) Kanske kan jag hitta svar på många av mina egna frågor och funderingar här, ska bli spännande!

Amandla
0

Välkommen Ramona3! Glad

Fjäril
0

Välkomna hit Bomben47, binebums och Ramona3 Skrattande

Bomben47
0

Joo jag har fått ett Välkomstinlägg, men sen vet jag inte hur resten fungerar här, blev tipsad om de här av min dotter

Amandla
1

Okej, ja det är bara att prova sig fram!

Överst till vänster ser du sajtens namn. Under det i en svart rad med vit text ligger knappar till aktuella inlägg och artiklar. Du hittar också knappar att klicka på där du kan läsa om sajten och vilka medlemmar som finns.

Under detta till vänster ser du knappar för "skriv inlägg" och sökfunktionen som är mycket bra att använda för att se om någon annan tidigare ställt samma eller liknande fråga.

Du hittar aktuella inlägg i vänstermarginalen, under ligger alla kategorier.

Högst uppe till höger hittar du din profil (klicka på ikonen framför ditt användarnamn eller på "mina inställningar") där är det trevligt om du fyller i lite kort om dig själv.

Under detta kommer "uppdaterade inlägg", dvs de trådar där som du deltagit i, att synas när något nytt hänt.

Och till sist, under det ligger "mina ifokus-sajter, där syns de sajter du gått med i. Om du går in på en sida som du inte är medlem kommer det fram en orange list i den rutan, där det står "gå med i xxxifokus". Klicka på den för att bli medlem.

Då och då syns det Guldmynt under "mina ifokus-sajter" du kan klicka på dem och börja samla. Mer om dessa och om medaljerna som man får ibland kan du läsa om på "Mina inställningar".

Är det något mer är det bara att fråga Flört

Shirin
1

Dags att presentera mig då. Har sedan liten haft kontakt med min skyddsande som genom min uppväxt visade mig mina uppgifter här i livet. Vid 30 blev skyddsanden utbytt till en andevägledare. Jag är synsk, healar och renar spökhus, när jag ställs inför en ny uppgift så kommer mitt intuitiva in och jag vet automatiskt vad som behövs göras.

Eftersom jag jobbar heltid med annat och även har rätt så många fritidssysselsättningar tycker jag att det är bra med ett sånt här forum, där man stänger av datorn när man  behöver sin avkoppling och sömn.

Amandla
0

Välkommen Shirin! Glad

Shirin
0

Tack för det

Fjäril
0

Välkommen hit Shirin och tack för din presenation!

Glad

lilla_x
0

Hej! =)

Är ny här sedan igår. Fick nys om denna sidan och tyckte den var väldigt intressant. Har alltid varit intresserad av det övernaturliga och det är kul när man hittar andra personer, som man kan prata med.

Jag såg och hörde mycket själar när jag var lite yngre. Saker som rörde sig, skuggor som inte borde finnas och som jag inte hittade någon förklaring till och kände av mycket..kan man kalla det känslor. Ungefär som att en känsla fyllde upp rummet och gjorde allting lite trögflytande.

Nu på senare år har det kommit tillbaka. Trodde det var hallucinationer från mina mediciner först, men pratade med en annan medial och hon berättade att medicinerna antagligen öppnat upp. Inte vet jag, men har börjat se svarta skuggor som stryker förbi i ögonkanten, rökiga, dimmiga figurer som står och tittar på mig och ibland hör jag även hesa viskningar, som om någon hade stått precis bakom mig och viskat i mina öron. Men när jag vänder mig om finns det ingen där.

Dom försvinner om jag säger åt dom att jag vill vara ifred, så jag vet fortfarande inte riktigt om det verkligen är själar jag ser eller om det bara är hallisar som bieffekt…

I vilket fall som helst är det kul att ha hittat hit =)

https://www.facebook.com/pages/Riding-Through-Feel/200530906695930?fref=ts

Magi-cat
0

Välkommen hit lilla xSkrattande

Hoppas du hittar många intressanta trådar, eller skapar egna!

Bekanta dig gärna med forumreglerna och de fasta trådarna, överst i vänsterspalten!

Amandla
0

Välkommen lilla_x! Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer