VAD kan det vara???
En dag när jag kom in på datorn så hade någon/något satt upp en "festis" på min dator. Jag kunde inte sova hela natten så jag är säker på att ingen hade gått ut eller in. Datorn var på, och på "fästisen" så stod det "sassaq ASAAQASasq Qq". Vad kunde det ha varigt???
tja.. knapparna sitter tätt ihop . har du nåt husdjur som kan ha varit framme o nyfiken? Den enda naturliga förklaring jag kan tänka mig i alla fall. i övrigt - tja, spännande…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Våran katt… han hoppar ALDRIG upp på bordet, dessutom var han ute… Papegojan var inne i buren och sov… och HUR han ett djur öppna en ihopfälld laptop? 

Vi har inga apor, inga småbarn, inget/ingen som skulle ha kunnat öppna och sätta på laptopen…
Mysko!

Ja, det va mysko.. 
OOOOWWWW NU DÖK DET PLÖTSLIGT UPP EN TILL FESTIS PÅ SKÄRMEN DÄR DET STÅR AQAQSQqaaq (läskigt
)
har du kollat antivirus så du inte fått in nåt elände i burken som lever eget liv..
näää hur kan ett virus fälla upp laptopen, sätta på den och logga in på ett av två konton på datorn?? Laptopen var ju ihopfälld… det VET jag!!!
O_o konstigt…
(laptop=bärbar dator)
Förresten så har avast antivirus inte sagt något…
ok.. 
Myyysko :-/
datorer har mycket konstigt för sig……
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
kan kanske va nån avliden anhörig som vill kontakta dej?
<3 kärlek <3
Låter som datorn hakat upp sig på ett par knappar. Är locket stängt när du fått upp det och datorn avslagen, men när du öppnar locket påslagen?
#12 asså, jag stänger av den och fäller ihop, eller vad man ska säga, och när jag kommer till datorn så är den uppfälld och påslagen med dedär bokstäverna igen..
#11 uhhh, låter läskigt :-O
#13 då har någon ande eller levande varit in. Händer det när du är hemma också?
Har tittat lite på dig, du har inte mindre än tre andar hos dig. Den som grejar med datorn är rätt så rund en man, gissar att han dog i 40-45 års ålder. Men han borde väl kunna stava tycker man. Hans namn börjar på T.