Frank Sinatras ande
Ikväll kl.20.00 på TV4+
Möte med Frank Sinatras ande.
Det ska bli spännande att se om det här är ett bättre avsnitt än sist =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag missade förra veckan så det ska bli väldigt intressant o se..

Jag ska också titta ikväll, såg inte förra gången. Blir spännande.
Jag såg förra gången, tyckte att det var dåligt. Men, ska ändå kolla nu i kväll :-)

Jag tyckte att dagens avsnitt var intressant =)
Speciellt det dem fångade upp i kameran!
Elisabeth

i kväll var det lite bättre tycker jag med…men lite kusligt när han fick anden i kroppen under seansen…tänkte på bilde en medlen satte in..hon hade oxå denna ljusstrimma på sitt foto…det var taget i någon balettsal…

#5 Ja det stämmer, den bilden finns i en av trådarna här =)
Elisabeth

Hej!Jag tyckte också det var bättre ikväll.Tyckte rösten dom fått med som sa försvinn i båthuset var läskig….Och seansen fy sjutton-jag hade nog sprungit därifrån.
Elisabeth du som medium-vad tror du kändisarna tycker själva om att bli"tvingade"tillbaks.Jag menar om dom inte vill komma frivilligt-man ska ju vara tacksam för vem det än är som kommer…..Ljusstrimman var ny för mig-eller jag har sett på bild,men inte vetat att energier som är snabba kan bli så…

#7 Man kan aldrig tvinga någon att komma tillbaka men man kan göra försök där man ber den anden att komma men det finns som sagt inga garantier för det. Man ska vara tacksam som du skriver att man får kontakt med dem som vill komma fram just då. Jag anser också att mediumet i programmet måste ha det väldigt svårt att få kontakt eftersom han får all information innan. Själv skulle jag vägra att arbeta på det sättet. Jag vill aldrig ha någon information innan för det stör mitt arbete. Men alla jobbar vi olika. =)
Elisabeth

Det var faktiskt bra tyckte jag. Men för mycket prat och frågor om stället där dom är på. Häftigt med ljusstrimman och att batterier tog slut helt tvärt fast det var 20 minuter kvar på det. Lite skrämmande när anden tog över hans kropp. Kan det hända att andarna är kvar länge när ett medium lånar ut sin kropp till dom??

Jag tycker de tidigare avsnitten av det Okända var bättre.
Vanliga familjer som fick besök osv.

#8 Tack för svaret.
#10 Jag känner mig också mer hemma med det okända.Fast jag skulle önska att det blev mer variation på temat.Det måste finnas så mycket mer än bara spökerier.Ni vet folk som skriver och ritar fast dom inte kan osv….

Jo, det finns så mycket inom detta område som skulle vara intressant om det togs upp.
Jag tycker inte att dessa program känns seriösa, varför skulle en ande som varit kändis komma "på befallning" Vi som verkar som Medium har ju erfarenhet av att de ej går att länka in nån specifik ande. De kommer om de vill och för att deras kontakt fyller ett syfte högre än att "få vara med på tv"!
Detta känns som om det endast handlar om att få göra tv och att de som medverkar i programmet skall bli "kända"…
Namasté Vibeka

#8 Ja det tog ett tag innan jag fattade att det var killen som var medium.Har du Elisabeth blivit av med din kropp en stund på det viset?????Att nån intar ens kropp…Har för mig att jag läst nån gång om ett känt medium i England som lånade ut sin kropp till en rolig Irländare-som gillade öl….Men som sagt jag och namn…