Jippiiieee!!! GRATTIS!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

grattis till detta lilla liv du nu har i magen..hipp hipp hurra..kram
Grattis,, *L*
GRATTIS!!!!
KRAM PÅ DIG OCH BEBISEN!!
Wiiiii…jättegrattis! Livetsunder har börjat! Jag har tre kottar och jag blir ändå lite avundsjuk på dig nu! Det är såååå häftigt att vänta och föda barn och allt som komer sen! Njut allt vad du kan!

Grattis! Det är så härligt med graviditet.

Säger också grattis !
Kommer ihåg när jag var gravid med min dotter och det var underbart.

Grattis från mig oxå!
Kram Sussie
Grattis från mig
GRATTIS! :D

Stort grattis!!
Grattis till kommande bebben =)

Grattis till dig och den blivande fadern :-)
MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Grattis :D

Underbart!!!!!!!!!!!
Grattis som sjutton!
Kram Åsa

Så mysigt…Grattis och ta väl hand om Er

Grattis! Var det inte du som tagit test som var negativt?
Jo jag bytte nick .)
Jag testade mig innan mensen skulle komma.
Men jag kännde så starkt att jag va gravid.
Lipade för allt, mår illa osv :P
Så jag testade en gång till efter mensen skulle ha kommit :D

Grattis…
Hur gick det till!!!!(Skämt)HIHI
galdra..det vet du välle att det är jungfrufödsel som gäller!!! Jag har tre stycken men om du anklagar mig för otukt blir jag gramse….

GRATTIS!

småler åt galdra…ja du hur gick det till..kliarr mig i skallen…kommer ihåg..sen förr..kalle kom hem gråtandes från skolan…pappan fråga varför han var ledsen..jo han berätta då att fröken hade pratar om blommor o bin…ja men kalle du vet ju hur det går till…ja svara han..men lisa sa att storken hade varit hos dom..men nya babyn..ja ja men kalle du vet ju hur det går till..ja ja sa kalle..men då sa bosse att dom hade fått recept så dom hämta sin på apoteket…ja ja..men kalle du vet ju…ja ja sa kalle då kommer nisse o säger att dom hade köpt sin på NK…ja ja..men du vet ju..så varför är du så ledsen för det..jo sa kalle..jag kunde ju inte säga att ni var så fattiga..att ni själva fick göra babyn…hi hi..kram

#20 Neejdå det gör jag inte-läs druttens inlägg #22 så förstår du att jag kliar mitt huvud!!!!!
#22 gapflabb drutten det är inte lätt att vara fattig…

nej du galdra..det är inte lätt att va fattig…men det är fabians så mycket roligare tror jag….tänk att få ha jobbat o sparat till sakerna…det känns mycket mer glädje i hjärtat då…men visst det skulle sitta fint med några miljoner…hi hi…
Låter som att jag måste ha en lektion med drutten och galdra…
Hur man gör barn: man tar en snygg man (som till exempel Ron Eldard) och så tar man av honom kläderna. Sen går det av sig självt!
Vet inte hur de gick till. Vips så va jag bara gravid *kliar mig i huvet* 

#25 Hahaha

Ett stort GRATTIS!

#22 Underbart !! Barn är otroliga…
Fick mig många goda skratt.
Och ni är helt underbara här.
Man kan prata om olika saker, och både allvar och skoj.
Toppen !

ja ni…det är bara änglar som vet…se bara här…fick besked från min ängel…ängel sa du ska bli mormor…och det ska jag bli igen den 3 nov…och jag har absult inte gjort något för att bli mormor…så mycket veta jag iallafall..ja är till 110 procent säker att jag har rent mjäl i påsen…kram
ojojoj…vad roligt med en bebis drutten! Min farmor säger att barnbarnen är livets efterrätt, och nu när hon har massor av barnbarnsbarn så tycker hon att hon njuter ÄNNU mer av dem. Vi kom fram till att de är som avecen till kaffet!

#30 De e det som är så skönt drutten-man klan luta sig tillbaks och invänta underverket.Man behöver inte spy-eller må illa,man behöver inte springa på kontroller eller till läkare.man behöver inte gå på avslappningskurser-bara ta det lugnt,kanske sticka en liten tröja.Underbart….

ja du galdra..tänk oxå att inte bli tjock om magen slippa vanka som en anka…inga ömma tuttisar..långa lugna nätter i god sömn…..hi hi…visst är det myssigt med dessa små liv..dom luktar ju så gott…kram…nu till kaffepetter nej jag mena testina…kram

#33 Hahahaha-ja hua man får vara tacksam-Bara att ta för sig när allt är klart!!Kaffe på gång här också-sen lite Tala med andarna…Kram