Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1590 ggr
AnnieLee
0

Något händer här hemma...(igen)

Hej.

Med jämna mellanrum så kommer denna starka cigarettdoft här hemma. Det är dock bara jag som känner av den. Det doftar så starkt att jag får en sådan huvudvärk (nästan migrän) och blir illamående och yr. Det känns som nån satt ett spännband över pannan. Detta händer flera gånger i veckan.

Ibörjan trodde jag röklukten kommer från grannen, att denne ev rökte under fläkten men nu tror jag inte det. Vid ett tillfälle var det så starkt så jag var tvungen att lämna rummet, lägga mig i ett av barnens rum och vila och andas "frisk, krispig luft" som jag tycker det är därinne.

Jag har sålänge jag kan minnas "förnimt" saker, och sett skuggor mer eller mindre. På senare tid har det även hänt att jag fått "budskap" till mig, en mening "ploppar upp i huvudet på mig" en text rullar "framför" ögonen.

Jag är "van" antar jag att det händer saker där jag bor ( har bott på olika ställen och det har aldrig varit lugnt), men nu börjar det bli lite jobbigt att behöva såhär påfrestad, så helt slut och få en sådan huvudvärk att jag nästan inte kan stå upprätt. Ibland känner jag doften lite "svagt" för att sedan försvinna och andra gånger så är det som om någon blåser "cigarettröken" rakt i ansiktet gång på gång på mig så jag blir illamående.

Vad ska jag göra?

Amandla
0

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f279925d3b4fd1eb4000597-roklukt?discussions-1 Där hittar du en tråd du kan börja med att läsa, med flera förslag på hur man lär sig att stänga ner.

AnnieLee
0

Tack!

Hittade även en annan tråd om hur man stänger av. Nu får jag sätta igång att träna på det :)

tarotlasse
0

ja det är enda sättet att bli av med Ande aktiviteter det du känner med cigarett rök och huvudvärken är ju riktgt bra singlament på anden.

Dom vanligaste besöken är ju från våra egna nära o kära så fundera på är det ngn av dian nära o kära som rökte och hade problem med huvudet när den levde. Huvud värken kan visa att anden hade problem med migrän, hjärntumör, hjärnblödning eller fått en skada i huvudet på annat sätt.

Men kan även vara en ande som bott i huset tidigare men behöver inte vara vilsen för det utan bara vill titta till sitt gamla boende vilket är vanligt bland dom som gått till ljuset att besöker platser som dom trivits på eller som dom har en anknytning till när dom levde.

Nu när du är här inne och läser så har du automatiskt öppnat upp igen *L*

Så när du loggar ur så glöm inte att stänga ner igen.

Lasse

AnnieLee
0

Hej!

Jadu många rökare har jag haft i släkten, varav en som hade hjärntumör, men den personen dog när jag var spädbarn, men det spelar iof ingen roll.

Jag får forska vidare :)

Nu ska jag logga ut..och försöka stänga ner *L*

Fridens..