Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1047 ggr
sensie
0

Fram och tillbaka..

Hm. Asså, sen jag blev medlem här och skrivit några rader, så känns det som att jag blivit mer mottaglig för det övernaturliga (dock började det tidigare, men lär mig mycket här) väldigt roligt, men också lite läskigt. För jag börjar lätt tvivla å ba, neej, det är min fantasi, neej jag inbillar mig.

Men samtidigt tror jag, och jag VILL tro, att det är något annat. Jag bara känner det på något sätt. Det knackar väldigt ofta i mitt rum, i tavlan, i väggen, lite här å var.. det piper i öronen väldigt ofta.. hör konstiga ljud, ibland röster som är så låga att det bara blir mummel i örat..  Jag gillar verkligen inte känslan jag får ibland när jag tänker att "nej nu är det hjärnspöken" och tror att jag är galen. ursh. Då drar jag mig undan ifrån det.

Men inom mig så finns det en liten låga som alltid lockar mig tillbaka, det är så himla spännande. Och då tror jag fullt ut igen. Hm. Någon som känner igen sig? :O har känt mig lite ensam i den här tankegången ett tag nu :/ :P

Amandla
0

Galen är du inte, du håller på att öppna upp! Flört Lär dig att stänga ner också. Börja meditera så du får kontakt med dina guider, då kommer du att känna dig tryggare.

sensie
0

Okej.. Jag brukar tänka att jag har som en stor plastkupa på huvudet när jag inte orkar, är det att stänga ner? :P Mmm, måste söka lite på Meditation :)

Amandla
0

Jag har just puffat upp en tråd som bland annat handlar om hur man stänger ner, Till alla rädda heter den. Handlar inte bara om rädsla Flört

sensie
0

aah okej :) ska kolla på den då!