Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 956 ggr
IASockertopp
0

Avlidens energi?

Jag har alltid mått dåligt psykiskt, men senaste 4½ åren har det blivit värre.
Jag har en känsla för saker som jag inte blir betrodd med av andra.
Jag känner mycket som inte går att förklara.
Tex en gång så satt jag med några kompisar och drack några öl en varm sommardag och plötsligt fick jag en stark ångest och kände att jag måste därifrån.
Några minuter efter att jag gått kom ett gäng och misshandlade mina vänner.
Jag har efter det blivit misstänkt av mina vänner att jag låg bakom det eftersom jag försvann alldeles innan.
Men så var naturligvis inte fallet!!
Det här dåliga måendet då,  jag har alltid varit psykiskt svag och det ligger delvis i generna och delvis på min svåra uppväxta.
Jag går hos psykolog sen jag var 8 år, är 34 nu.
Jag tror inte det "bara" är vad jag upplevt som gör att jag mår dåligt nu utan någon som är med mig som mådde dåligt.
Det känns så.
Jag har flera med mig som hjälper mig, från andliga sidan.
Men det känns som jag har någon med mig som inte mår bra.
Och jag kommer då på en gång att tänka på min farmor som hängde sig.
Hon har alltid betytt väldigt mycket för mig även fast hon försvann flera år innan jag föddes.
Finns det någon som jag kontakta som inte bara är ute efter pengar (jag lever på socbidrag) utan faktiskt kan hjälpa mig att se om det är så eller om jag bara inbillar mig?
Funderat på Det okända, men dom är ju till för dom det spökar hos och inte dom som tror det finns någon hos en som inte mår bra.

/IA

Amandla
1

Börjar med att be om ursäkt för att du inte fått svar tidigare.

Jag tror att du är intuitiv, därför gick du ifrån dina vänner innan misshandeln skedde. Dessutom känner du att du har dina guider med dig, det har alla människor men det är verkligen inte alla som känner det eller förstår vad de är.

Däremot tror jag inte att det är din farmor som får dig att må dåligt, hon har med stor säkerhet fått hjälp på andra sidan så att hon kunnat lämna allt det jobbiga bakom sig och nu är i ljuset igen.

Jag skulle tro att du är en empat, läs här: http://spiritualism.ifokus.se/articles/4d7135b2b9cb46222704d6d0-ar-du-en-empat

Du behöver lära dig att stänga av så du slipper ta in andras energier hela tiden, detta finns det trådar om här på Övernaturligt, läs tråden http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4e3d6d0688f4721964002c46-till-alla-radda?discussions-3.

Nästa steg är att lära dig skilja på dina egna känslor och andras, inte det enklaste kanske men börja på morgonen när du vaknar. Känn in hur du mår just precis då, om det förändras utan anledning är det stor chans att du fått in någon annans energi, då får du stänga dig igen. Varje gång du misstänker att du fått in någon annans känslor så stäng dig och tänk att du skickar tillbaka alla känslorna dit de kom ifrån.

IASockertopp
0

Be inte om ursäkt, jag tycker jag fick svar väldigt snabbt :)
Det med att stänga sig är något jag behöver lära mig eftersom jag tar in känslor väldigt mycket
Jag är som en svamp
Jag gör, som du skriver, så att när jag vaknar känner jag mig själv
Men snabbt övergår det till nån dålig känsla som jag inte ens för mig själv kan förstå
Tack så mycket får din förståelse, länkarna och det snabba svaret
Kram

/IA

Amandla
0

När du får in de känslorna som du inte förstår så är det med största sannolikhet inte dina egna.

Kram!

IASockertopp
0

Har för mig att Ärkeängeln Michael kan nås genom en sten, eller har jag fel där
Kan du uppdatera mig om hur kristaller kan hjälpa mig ?
Tack för all din hjälp hitills

/IA

Amandla
0

Gör en sökning på Mikael och en på Michael, stavningen varierar Flört och så bläddrar du runt bland trådarna, det finns massor med godbitar lite här och där!

Mindfull
1

Hej Läste först fel i inlägg #1 och tolkade Amandla som att din farmor var inblandad i att du mår dåligt. Detta förvånade mej tills jag läste om korrekt. Känner inte heller koppling mellan ditt dåliga mående och din Farmor. Har inget att tillägga till Amandlas mycket bra inlägg! Har en fråga eftersom jag inte stött på det här på ÖN: Tar folk här betalt för vägledning, aväsning m.m. på "i fokus"-sajterna???

[mia-38]
0

Hej Mindfull.

Här på ÖN tillåter vi inte att någon ska ha betalt för att spå någon.
Här görs det på mediumets tid och lust.
Sen om andra sajter inom detta ämne tar betalt vet jag inte…men jag tror nog inte det.

Skrattande

Mindfull
0

#7 Fick det intrycket när tråden startades. För mej är det självklart att ställa upp fritt när man kan på ÖN!!

[mia-38]
0

Givetvis Mindfull.

Här tar ingen betalt för något. Skrattande Det är på frivillig basis man är här och hjälper till med avläsning odyl.

IASockertopp
0

Mindfull:
Det jag menade var om någon kunde tipsa mig om ett medium som jag kunde besöka fysiskt och inte här på iFokus.

/IA

Amandla
0

Titta på förstasidan, där finns en mediumlista (den nya ska du kolla i), eller klicka på artiklar så kommer det upp samma.

IASockertopp
0

Ah tack
Kollar aldrig på Forumens första sida
Kanske borde börja med det :)

/IA