vem bor i min mage?
är ganska tidigt ännu, men ändå nyfiken va de blir för en liten krabat? Någon som kan se? =)
En liten Elinor ? 
Fråga mig inte varför men jag fick till mig ett litet gossebarn. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ljus och lockig!
I en mans mage? Jag förstod inte riktigt rubriken. Har du skrivit fel?
I min mage ska det nog stå :)
En liten flicka. Mörkhårig :)
Sajtvärd på Övernaturligt
pojke tror jag :)
flicka :-)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
fick en pojke :)
he he jag var på ul och de sa en tös. sedan vet man ju aldrig!!
Spännande! 
Sajtvärd på Övernaturligt
ja =) nu är jag nervös bara då jag fick veta av en som la kort att hon kommer om ca 2 månader då är jag i v 26.-28 =O
eller om de va pendel he he
Snuppis, försök att släppa tanken på för tidig födsel, slappna av och lita på att din bebis föds när det är dags 
#11 håller med amandla!
Lita på att din bebis sköter det där!
All lycka till dig och det nya lilla livet som växer!
tack snälla ni =) nu kan jag slappna av lite hi hi
Gör det, slappna av och ha det riktigt bra! Kram!
Håller med om att du bara ska ta det lungt :) De kort som dyker upp för en vid en tarotläggning, är ju inget som är ristat i sten, utan det är såvitt jag vet, bara möjligheter.
Läste i en annan tråd här på övernaturligt (''Ta betalt för läggningar?'') en sak som medlemmen Tarotlasse skrev, och håller verkligen med om det: ''Man kan inte bara rulla tummarna o vänta på att saker sker man måste göra ngt själv också.
Korten visar vad man kan göra korten gör ju inte sakerna åt en.''
Stress kan dessvärre trigga igång födselarbetet så att man föder för tidigt, så det bästa du kan göra är att inte grubbla på det som du fick höra från tarotläggaren. Det hon/han sa, är inte ristat i sten
. Är det så att du kanske har det stressigt med något, eller kanske får det inom en snar framtid, så försök att varva ned så gott det går.
instämmer. Speciellt är inte TIDEN, vår klocktid, något absolut. Tiden på andra ställen går definitivt inte i samma takt…..
Jag är alltid mycket försiktig med att säga tider vid tarotläggning av den orsaken…
oki tack kom på att de var pendel, men nu har jag inte tänkt på det på ett tag ha ha tackar