Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 2658 ggr
[sagalina123]
0

Tarotkort - tornet!

Fantastiskt hur korten fungerar, drog ett kort idag efter ett rätt jobbigt möte som inte var till min fördel överhuvudtaget. Har grinat som en jag vet inte vad och kom på att jag kanske borde dra ett kort och lära känna mina kort mer på djupet, blandade leken noga och så drog jag ett kort. Av alla kort så fick jag tornet och det är som om kortet gav mig ett slags lugn, den satte ord på det jag känner.

Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg, kanske någon också tycker det är lika intressant. Har nog aldrig lärt känna på korten på det riktigt djupa sättet, kanske av osäkerhet och eventuellt också lite rädsla. Men på något vis så har jag fått mycket tröst av dem under svåra perioder i mitt liv. Är det märkligt, att söka tröst och faktiskt få det mer förklarat av dem på vad man faktiskt känner? Någon som känner igen sig i mina tankar, eller är jag den enda som faktiskt använder sig av korten när det känns svårt? Har alltid fått för mig att jag inte har kunnat dra kort för mig själv, har alltid känt det som omöjligt. Men just idag förstod jag att jag nog inte tidigare "såg" som jag har trott att jag kunnat.

Amandla
0

Jodå, visst kan du lägga kort för dig själv! Att försöka se in i framtiden kan vara svårt, det är lätt att man önsketolkar. Men att man som du vill se vad som har hänt och varför, då är korten en port direkt in till ditt inre.

Du har väl sett att http://tarot.ifokus.se/ finns? Flört

[sagalina123]
0

amandla nej det har jag msisat! Tack för Tipset, nu blir det lusläsa som gäller. :D

Amandla
0

Skrattande