Misslyckad regression
Jag besökte ett medium för en regression ganska nyligen men jag misslyckades totalt. Jag nådde inte något speciellt tillstånd när hon hypnotiserade mig, inga bilder eller känslor kom till mig över huvud taget och det var så otroligt nedslående. Jag hade verkligen sett fram emot det riktigt mycket, och jag har alltid haft starka känslor för tidigare liv. Jag är säker på att jag levat förut och jag tycker mig också ha fått glimtar av minnen ibland, i drömmar om natten och i plötsliga bilder, tankar och känslor när jag slappnat av om dagen. Finns det någon som har en aning om varför jag misslyckades nu när jag tillslut fick chansen att ta reda på mer om mina tidigare liv? Jag skall ge det en ny chans om några veckor hos en annan regressionsterapeut, men jag är nervös för hur det skall gå nu. Har någon något tips för vad man kan göra, om det finns något man kan göra för att lyckas?
Vore väldigt tacksam för svar. :)
jag vet inte..Men kan det inte vara att du ville så mycket..Så att du spände dig.
Bara en tanke.. Tråkigt,För det är nog spännande..O få en inblick i tidigare liv…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Lycka till nästa gång! Ställ in dig på att du accepterar vad du än upplever. Omedvetet kanske du inte ville veta. Kanske terapeutens hypnos inte passade dig?!
Som sagt, bättre lycka nästa gång!
(Jag är jättenyfiken på mina egna tidigare liv men jag vet inte om jag egentligen vill veta i nuläget…) 
Hej,
Vad tråkigt. Men jag hoppas att du ger det en chans till.
Det kanske var som så att du spände dej, som en här skrev, så att det inte kom fram något för det.
Kram
Kanske det inte är meningen att du ska veta något. Vad är anledningen till att du måste veta om tidigare liv?
Det kan vara så att du blockerade dig själv. Du kanske hade för höga förväntningar och/eller såg fram emot det för mycket.
Har själv en bok om detta ämnet där det finns ett antal olika sätt att gå tillbaka till ett tidigare liv. Som man själv kan göra hemma. Kommer inte ihåg vad den heter nu. Men skicka ett pm eller så till mig om du vill ha reda på de så ska jag försöka leta upp den bland alla böcker :P
Lycka till iallafall :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hej Vintersnö.
Du ska få ett litet tips av mig.
Jag har också ofta haft känningar om mina tidigare liv,och en dag när jag Googlade så träffade jag på Annalena Mellblom en mycket duktig hypnoterapeut.
Hon har gett ut en cd som heter vägledd tidigare liv terapi den finns att beställa på nätet.
Genom den så har jag kommigt tillbaka till tidigare liv flera gånger och sett glimtar av livet jag levde då det har varigt både spännande och lärorikt , jag har då även upplevt dödsögonblicket då livet togs ifrån mig , det var aldrig skrämmande bara så naturligt .
Mycket spännande och mycket billigare än att gå till ett medium/och du kan göra det om och om igen och träffa på många av dina tidigare liv.
Kram
Hei vintersnø,
Du sier at du fornimmer tidligere liv uten å gå til et medium/terapeut ,
og når du var der mislyktes du. Det kan jo være sånn at du ikke trenger å gå til en terapuet, men kan utvikle deg selv i stedet. Jeg vil anbefale deg en bok som heter "En sjel flere liv" den er skrevet av Weiss

Hej ja varför misslyckades du igentligen ngt du nog själv kan ha förklaringen o hitta hos dig själv.
Jag liknar det lite med en Meditation där du ska gå ner i ett förändrart medvetande för att få denna härliga sund med din vägledare eller en andekontakt o du med spänning ser fram emot detta,
När du kommer till meditationen med all den förväntan och börjar meditationen så märker du att har så höga krav o förfutfattade meningar så du har ansträngt dig för mycket o då gjort ett misslyckande.
Men själv upptävkte jag en mycket spännande och som gav väldigt micket hjälp.
Jag sysslae ju på den tiden att utbilda mig inom mentalträning och arbetade ju med olika program som var ruggigt bra,
Hittade ett av hans skivor som heter problem lösning där man i detta mentala program sökte sig ner i åldern för att finna problem i din uppväxt och dom flesta problem hittade man problemen under din egen upp växt.
Så vad det vid ett till fälle jag följde progarmet och helt plötsligt upplevde jag min födsel jag fick även minnen från tiden i min mammas mage och átt det gick att gå vidare.
Så en cd med inriktgning med mental träning för att finna problem som orskaen kunde ligga bakåt i tiden visade sig fungera betydligt bättre en dom tidigare liv progarm gjorde.
På samma skiva så låg även ett program som heter finns din egen inre personlige vägledare.
När jag då kör detta träningsprogram infört för den ordinarie sjukvården blir jag nästan skakad för detta program om att finna din egen inre vägledare.
Är utan tvekan det bessta program jag ngn sin sett för att lära känna sin egen guid har haft så helt otroliga program jag har haft stor hjälp av även om tanken från början skulle vara til vår flummiga verksamhet.
Men så ottoligt lika och ju lätt man anv¨ände dessa program för regresioner och guide kontakter och dom kunde ge så otroligt nycket bättre en många New Age program gör.
Men får även säga att regresionerna som jag kunde uppleva både genom dessa medtala tränings program och när jag gick till en regresions terapueft visade på samma liv och mycket sspecifiak saker som kom fram som jag själv berättade på dom inssspelade banden så väldigt intresant.
Men i dag när jag sysslar med Trance mediumskapet så har alla mina uppleveser av tidigare liv livit helt omkullskattade.
För det försat min guide gjorde i trancen vara att presentera sig och berätta om sitt liv här på jorden och min förvåning blir stor när det visar att Guidens berätelser visar vara ett av dom tidigare liv jag upplevt under regresionen.
Vid ett senare tillfälle kommer min healing guide i genom i trancen presenterar sig och berättar om sitt liv och nu blev jag ännu mer omskakad fför visade sig vara ett av dom andra liven jag upplevt under regresionen.
Nu har jag tre till som är väldigt aktiva i mitt ande team ddär av ett väldigt piggt barn men han har jag alldrig upplevt under en regresion däremot ha denna pojk dykt upp o visat sig under storseanser o beskrivit sig klockren´med namn o annat för att ge mig råd.
Sedan har upplevt två asisatiska liv under min regresioner och har nu vid flera trance cirklar så har det dykt upp två asiatiska ansikten som tydligt visat sig i trance figration så är helt övertygad om dessa 2 är dom 2 asiater som jag upplevt under mina tidigare liv.
Så idag är vag ytters tveksam att det var tidigare liv jag såg under regresionerna utan dessa jag såg i regresionen faktiskt är min guide och det andeteam som arbetar med mig o inte tidigare liv som jag upplevde.
Så i dag är jag inte lika övertygad om att vi verkligen lever flera liv på jorden.
Lasse