Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 4939 ggr
[mia-38]
0

Det okända

Det okända är nu på kanal TV 4 +. (20.00)

Repris sedan 2010 men lika spännande ändå.

Mediet Camilla Öhrnberg är med.

[kvasthilda1972]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag väntar på Birkan jag….Skrattande tror att han är med i September…

powerofthebass
0

Xd då får man vänta tills det finns på play

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[mia-38]
0

Det kan man ju inte missa nä Kvasthilda. Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Fjäril
1

Det är tyvärr så, att vart man än hamnar så finns det de personer som vill kritisera och påpeka att vi som tror (vet) på något "övernaturligt" är helt ute och cyklar. Jag ställer mig (er) frågan:

Om ni nu inte tror/är intresserade av det här, vad gör ni inne på sådana forum då?

Jag som ex, är inte intresserad av olika sytekniker - därav besöker jag inte dessa sidor/forum.

Sajtvärd på Övernaturligt

[mia-38]
0

* En massa inlägg är borttagna pga ett kapat konto av en annan användare på iFokus. Denne gjorde ett konto och trodde han var rolig.
Datans ägare ber så mycket om ursäkt för det inträffade*

/Mia

Fjäril
0

Det andra plockades bort. Bra gjort! Trist med inlägg/kommentarer av detta slag :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[mia-38]
0

Japp…vi har noll tolerans på sånt här.
Men nu är det OK igen…*L*

Jag lät det ligga kvar då jag skapade tråden själv. Hade det vart någon annans tråd så hade inläggen tagist bort med en gång.

powerofthebass
0

så då ska man slå på det okända på tv4 play   funderar på att fixa så man kan kolla på alla avsnitt , så kan man ju se den engelska serien åsså    ha en bra kväll

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

LightAndShadow
0

#1 Jag såg Birkan för första gången när han var med i "Det okända" och har aldrig blivit så fascinerad och berörd av ett medium, eller någon annan heller för den delen tror jag, vilken sällsam utstrålning han har. Han verkar ha den inverkan på många? Är han en ängel eller vad?

[kvasthilda1972]
0

#18 han har jobbat väldigt mycket med sig själv, ja han är en helt underbar man!!!

Det härliga med Birkan är att han inte vill bli satt på pidestal utan att alla kan lära sig detta och bli lika skicklig som han och då menar vi ALLA!

om ni vill ha mer info om Birkans kurser osv skicka ett pm så hjälper jag er vidare!

Imasy
0

Vem är Birkan? :)

[marion69]
0
Imasy
0

Tack :)

Är detta en ny säsong av det okända som visas nu? Kan inte minnas att jag sett honom tidigare i de avsnitt jag har sett.

[kvasthilda1972]
0

"22 han var med den 14/2 på alla hjärtans dag i det okända och fick en massa andar att gå över till ljuset… Jag har själv lärt mig detta nu!!

Lantismamman
0

Någon som jag är helt facinerad över är den svenska killen som är med som medium nu! Att han är fin och titta på oxå gör inte saken sämreFlört Men framförallt tycker jag han är den första som verkligen vet vad han pratar om! Har aldrig fått ett sånt förtroende för något annat medium innan!

nileah
1

# 24
Menar du Pierre Hesselbrandt?

I sånna fall håller jag med dig! Jag har aldrig blivit så "fångad" av ett medium. Skulle verkligen vilja åka på hans kurser!!

Kolla in hans hemsida om de va honom du gilla!

www.allroundspirit.com :)

Lantismamman
0

Precis nileah!! Han är ju helt suverän! Inget trams och flumsnack som det lätt blir av dom andra mediumen som är med…Pierre är toppenbra! Skall kolla in hans hemsida!

Lantismamman
0

Synd Pierre är så uppbokad bara:-( Kollade in hans hemsida nu.

LightAndShadow
0

Jag gillar också Pierre, han är väldigt trovärdig och skicklig. Han blev snabbt en av favoritmedierna i Det okända. Jag missar inte ett avsnitt.