Medium i Örebro trakten.
Hej!
Jag söker någon i Örebrotrakten som är duktig, någon
som vet någon jag kan vända mej till?
Tacksam för svar.
Är jag oxå nyfiken på.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Det finns en mediumlista som du kan hitta bland artiklarna och nder Läsvärt på första sidan. Där finns bl.a Anders och Lisbeth åkesson och Jane Lyzell som finns i den trakten. Sen finns Ann-Charlotte oksanen i örebro, Satyam Haugens ställe Englagård finns också utanför örebro, dom kan du söka efter på Google.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Finns inte Terry Evans där också? Jag tror det iaf!

Terry finns i Fanthyttan ca 1½ mil norr om Lindesberg..

Rickard Liwendahl finns i Köping och även hans fru Renee!
Monica Haglund i Lindesberg
Finns dessa med på länkar här? eller hur får man kontakt med dem?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#7 Några finns med i Mediumlistan, dom andra kan du söka efter på Google.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det var det här jag menade med mina andra inlägg att det finns så många andra medium än dem som är knutna till den här sajten.

#9 Så är det! Så det är väl bara att googla och kolla runt
.
Hoppas att du hittar "ditt" medium!
Hej ! Jag måste hitta ett medium snabbt . Och det måste bo i Örebro . Nån som vet nåt medium ?
Har du kollat vår mediumlista? http://overnaturligt.ifokus.se/articles/4e2a7db188f4721082007503-nya-mediumlistan?articles-1

Jag kan ju varmt rekomendera Anders o Lisbeth Åkesson i Fjugesta.
Men här är en länk till medium i hela landet .
Finns även några namn i Örebro men vilka på denna lista som är bra eller inte kan jag inte säga för känner inte till alla namn.
http://www.oppnaspiritualister.se/links/link_mediumen.htm
Lasse
Bia Axelsson lär vara bra, henne har jag själv tänkt besöka. Hennes nummer står med på någon av länkarnan här ovan.
Lasse, det är en gåta hur du kan rekommendera Åkessons efter vad som hänt? Det känns lite underligt.

Ja vad han gjorde för misstag på en fysisk seans har ju inte med det mentala mediumskapet att göra det är två skilda saker.
Vilket man också får göra skillnad på.
För även om han gjort helt fel under det fysiska mediumskapet så är han ett alldeles utmärkt mentalt medium o healer.
Därför kan jag med gott samvete rekomendera honom.
Anders gjorde helt klart fel i sitt handlande men vem är fel fri finns det ngn som är det ?
Har du själv alldrig gjort ngt fel ngn gång och ska du då inte kunna bli förlåten för det utan bli fördömd resten av ditt liv ?
Som Jesus sa den som är synd fri ska kasta första stenen.
Tror inte det finns ngn mäniska på jorden som är fel fri eftersom vi bara är en enkel mäniska.
Alla gör vi misstag mer eller mindre ska ingen då få en ny chans i framtiden ?
Helen Duncan t.ex gjorde många misstag och blev även hon på kommen för att fuska på en fysisk seans men ändå blir hon hyllad som ett fantastiskt medium och en av dom stora genom tiderna.
Så vem ska dömma vi eller Andevärlden ?
Lasse
Ville bara veta, en enkel fråga…inget annat…
Man kan givetvis göra fel i lvet, man är ju här för att lära.
Men gäller det alla?

Klok fråga men nu kommer vi helt utanför trådens ämne.
Ngt vi tog upp i utbildningen i Mental träning jag gick.
Att inte kunna förlåta skapar ett mentalt illamående du mår inte bra om du inte kan förlåta ngn vilket kan påverka ens eget psykiska mående.
Så vi fick just denna fråga kan du förlåta allt och fick olika alternativ.
Alla i gruppen kunde tänka sig att förlåta ngn som slagit dom.
Alla kunde tänka sig förlåta ngn som ljugit för dom.
Sedan kom frågan om man kunde förlåta ngn som utfört ett sexueltt övergrepp på ens barn.
Vilket alla svarade nej på.
Så nej jag tror inte man kan förlåta alla fel som görs även om man själv hade mått bäst av att kunna göra det.
Lasse
Bra skrivet Lasse!
Att inte kunna förlåta skapar ett mentalt illamående du mår inte bra om du inte kan förlåta ngn vilket kan påverka ens eget psykiska mående
Sajtvärd på Övernaturligt
16 inget misstag Lasse utan bedrägeri!
Inte 1 gång utan mist 4 gånger vad vi vet om under några månader!
Han fuskade medvetet- lurades !
Har du sammvete rekomendera nya kunder till han får du ha det på ditt sammvete - men det är ju klart ni är ju vänner sedan många år!
så klart du rekomenderar han - sen är han ju dessutom din mentor!
så vad kan du göra!!!!
Nä illa!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Nu är det ju några år sedan trådstarten så det hade varit intressant att veta om personerna som frågade hittade något medium som de besökte i Örebrotrakten och vad de fick ut av sittningen och ev skulle kunna rekommendera vidare.
Alla får göra sina egna val, själv skulle jag inte betala för att gå till ett medium som bevisligen har lurats. Det har inte med förlåtelse att göra utan med tillit och hur jag spenderar mina pengar för det är oftast dyrt att göra en sittning.
Jane jag har kollat på er hemsida när jag letade medium men jag hade svårt att utröna om du gör privata sittningar med medial rådgivning. Gör du det? Jag är intresserad av medial rådgivning och min mamma av en vanlig seans för att försöka få kontakt med anhöriga på andra sidan, vi tänkte göra det vid samma tillfälle om vi hittar något medium som utför båda sakerna.
Lungt i backarna det är halt!!!