Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1246 ggr
Lundquizt
0

Spå??

Hej, jag tycker det är skit häftigt när de gäller spå, så jag själv vill gärna lära mig det. Hur gör man?? vad kan man spå i? har hört att man kan spå i kaffe m.m.

Mvh Elin

NOlife whiteout pets <3

deleteduser
0

Tycker detta är intressant så jag följer gärna denna tråd :)

powerofthebass
0

finns mycket läs böcker om det  , jag kollar ibland i stora spådomsboken  men det finns flera andra böcker åsså

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Rumblebee
0

Vad jag vet så finns det rätt många saker man kan spå i. Bland annat finns det riktiga tarotkort man kan använda, sedan kan man även använda sig av vanliga spelkort, teblad, kaffe som du själv skriver, spå i händer, iching mynt…

[skymningsaga]
0

Jag är inte jätte glad i att spå själv men det är bara att söka på inernet så hittar du nog en del fakta.

Jag har fått lärdomen att ibland kanske man inte ska spå andra. Jag är seende så har sett saker och sen när jag kommit halvägs med att berätta så upptäcker man." Det här kan jag inte berätta" Och då vill ju personen verkligen veta.

Det är väl mer att vara synsk mer än att spå. Men prova att lär dig tarot eller gå en tarokurs

Lundquizt
0

Tack :) sökte på internet å hitta en jättebra sida där man lärde sig spå händer! :)

NOlife whiteout pets <3

Amandla
0

En tanke att ta med sig är att OM man får fram saker som handlar om sjukdom, död, olyckor, otrohet med mera som kan vara riktigt jobbiga för mottagaren, är att man ALDRIG talar om sånt för denne. Aldrig.

Tänk om du har fel? Jag har en kompis som för kanske femton år sen blev spådd, hon fick veta att hennes mamma skulle dö snart. Mamman lever fortfarande, pigg och kry. Hur tror ni att min kompis mått under den här tiden?

Får man fram något annat i spådomen som man känner viss tveksamhet inför, är det bra att ställa frågan till sina guider om man ska förmedla informationen. Jag har i 99 % av fallen fått ett nejsvar…