Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1687 ggr
[Ronon-m]
1

Vaknar samma tid!

Hej!

Jag har en liten fråga.. Under jullovet så kunde jag sova hur länge jag ville, ingen klocka var ställd eller någonting. Första dagen vaknade jag tidigt, runt 8 om jag minns rätt, vilket inte är vanligt. (sover ofta länge) Men alla andra dagarna så vaknade jag exakt samma tid! Precis samma klockslag!?! Exakt kl 10:43. Vad kan det bero på? Är det bara min kroppsliga iställning som fick sig ett spratt? Men det känns lite långsökt att det ska bli så i nästan 3 veckor då… Vad kunde det vara som gjorde detta? Nu vaknar jag som vanligt igen, helt annorlunda tider hela tiden Obestämd

Geru
0

Alla människor har en inbyggd klocka i sig. Den går dock ofta lite fel. Men det är antaligen så att du helt enkelt vaknar för din kropp tycker det är dags att vakna då. Jag hade en likadan period förut:)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Ronon-m]
0

Ja den var den inbyggda klockan jag syftade på när jag skrev "min kroppsliga inställning" haha, lite fel formulerat Glad

Va snällt att du svarade, har funderat länge!