Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1003 ggr
Lundquizt
0

Vågar inte mer

hej, jag har aldrig skrvit här innan såg denna sida bara när jag kolla runt, tyckte den var bra, för jag är så rädd fär en sak.

Någon finns i mitt rum, med mig, jag är så rädd för andar försöker att inte täkna på det men det är ej lätt, ett tag hade jag sådanna saker man hänger vid dörren (typ massa slingor hänegr ner, hoppas ni fattar), och jag älskar att skriva låtar spela gitarr och sjunga, men detta var första gången jag kom å tänka på "ande", jag såg att dörren öppnades lite sagta men tänkte ej på det, så jag börja sjunga igen, men då slängs den där saken vid dörren åt sidan, jag fick panik kröp in i ett hörn och började gråta, katterna började fräsa mot "något" marsvinen sprang och gömde sig. Det var första gången, nu så märker jag av h*n ibland, detta är inget jag mår bra av, och vill inte prata med folk om det, min godavän har en ande i stt hus, och det har de alltid haft och han har alltid varit snäll. Men denna anden som finns hos mig känns inte så, han skrämmer mig. Katterna springer iväg ibland skräckslagna utan andledning, saker vällts, inget posetivt har hänt, bara skrämmande. Vill han få kontakt eller vad vill han, nu efter detta när jag sjunga m.m som jag skrev, har ja aldrig vågat sjunga ensam hemma. Jag är ute i stället känner min rädsla, känner av honom. Jag är så rädd, emn en gång skrek jag rakt ut " du skrämmer mig, jag är rädd för dig, låt mig vara" då slängdes dörren igen och jag tror han försvann för jag kände inget. Sedan nästa dag fortsatte det, men inte bara negativt, lite små saker var fixade, inget avancerat, men ändå, vad är detta? varför gär han såhär mot mig, vill han ha kontakt, jag är livräd, jag vill inte kunna se honom, vill inte veta var han är. Vad ska jag göra, känner mig skräckslagen, det känns som jag är med i en skräckfilm.

NOlife whiteout pets <3

Lundquizt
0

snälla hjälp tack!

NOlife whiteout pets <3

Christina_46
0

Hejsan

Du kanske skulle försöka få tag i ett bra medium som kan komma hem till dig och försöka få fram vad den som besöker dig vill.

Du kanske också ska försöka stänga ner dig själv om du är öppen medialt.

När jag vill vara ifred för andevärlden så tänker jag mig att jag skruvar ner mitt ljus, precis som när man dimmar ner med en ljusknapp till rumsbelysningen.

Hoppas du får det lite lugnare av detta

Kram på dig

sluggoman
0

Kontakta ett medium är ett alt.

Kan ju bara vara så att det är någon som försöker få kontakt med dig -> för som du skrev så lämnade anden dig när du sa att han skrämde dig.

Och om det nu vore en Ond ande -> Det finns bara en sak som hjälper: Kärlek. (Finns säkert fler men lite kärlek mår alla bra av) ;)

Andar kan aldrig göra dig någon fysisk skada bara skrämmas(Finns säkert folk som har åsikter om det men då blir det ju iaf diskussion) =)

Lundquizt
0

Tack så mycket, hände nyss en sak, jag gick förbi, går in i mitt rum, ger marsvinen mat,plösligt ramlar en bokhylla, den har stått där några månader stabilt och bra, vrf så plösligt, sedan flyttas böcker, lite, sedan blir det tyst. Så leskigt.

Men vad menar ni med "medium" e det de som kan tala me andar elr vad?

NOlife whiteout pets <3

Christina_46
0

Hej igen.

Jag tycker nog att du ska tala med dina föräldrar och berätta för dem vad du upplever, och sedan kan de kontakta ett bra medium som kanske kan hjälpa er. Ett medium är en som kan få kontakt med andar.

Lycka till

Lundquizt
0

Tack :) har snackat med mina föräldarar, min låtsas pappa tror inte på andar m.m mamma förstår hon försöker hjälåa mig men går ej. :/ tack ska kontakta en :)

NOlife whiteout pets <3