Inga svar
hejsan är ny här inne men har inte fått några svar på det frågor jag ställer. är det så att ni har något emot mig??
Hej Angel_23 !
Det är jätte många som skriver hit och vill ha svar på frågor om allt mellan himmel och jord (så även jag
), hjälp med borttappade saker osv. Tyvärr kan inte alla få svar/hjälp ! Och ibland måste man ha lite tålamod, kanske du får svar på någon fråga i morgon eller en annan dag !
Och jag tror absolut inte att det är någon som har något emot dig, varför skulle vi det !?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig ! Men kanske någon annan här hjälper dig sen !
Vänliga hälsningar Pensson 
// Pensson //
www.bergskristallens.se
Vilka frågor har du ställt? Jag har letat just för att du sagt att du haft frågor men inte sett några tidigare frågor? Jag svarar gärna om frågorna finns tillgängliga!
Angel..
Det kan vara så att du lägger in dina frågor i andras trådar. Då är det svårt att hitta de och svara på just de.
Lägg gärna upp egna trådar med dina frågor så ska du se att du får svar.
Kramen
Angel, absolut ingen har något emot dig!! Du är så välkommen att ställa dina frågor! Som Mia skriver, så kanske man bara inte hittat dem i gamla trådar.
Eller så har helt enkelt ingen kunnat/haft tid att svara ännu.
Hoppas du ändå hittar mycket intressant att läsa om och gör gärna inlägg med dina egna erfarenheter.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
allt mellan himmel och jord.
Jag säger som övriga. Starta en egen tråd med frågor :) Det finns säkert dem som kan ge dig bra svar/idéer. Vad gäller borttappade saker och vägledning har vi skapat två fasta trådar. Detta för att det skulle bli för många i de öppna trådarna annars. Medium/de tränande hjälper till när de har möjlighet.
Sajtvärd på Övernaturligt
klaert ingen har imot dig..Finns mycket att läsa här, nog därför ingen hunnit svara än. jag känner ju inte ens dig så varför skulle jag ha nått imot dig ;) jag hjälper dig gärna om det är något du vill veta. kramar
*Kärlek & lycka*
tack