Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1804 ggr
sökaren84
0

närvaro i sovrummet?

Hej, kan inte sluta tänka på vad det var för närvaro vid min sängkant i går kväll när jag skulle lägga mig. Jag kände mig lite nedstämd och hade svårt att slappna av o sova. Då kände jag en stark närvaro och det började ¨trycka o kittla¨ på det där speciella sättet som känns så välbekannt.

Närvaron stod eller satt på vänstra sida av sängen, och jag fick en känsla av att den förmedlade att jag ¨sitter kvar här tills du somnat, så vänd dig om och sov nu¨

frågade vem det va men fick inget till mig..

Vem vad det som var hos mig? vill så gärna veta.

Är det någon som kan se/känna något eller har någon fundering?

MVH

Tuva-C
0

Farmor/mormor? :)

Vem kändes det för dig?

sökaren84
0

när jag kände närvaron så tänkte jag tanken om det kunde vara farmor, men fick ingen bild i mina tankar som jag brukar få därför tänkte jag att det var bara önsketänkande från min sida, men jag gjorde som jag blev ¨tillsagd¨ vände mig om och somnade… :)

även om det alltid känns lite obehagligt när någon kommer så nära känns det idag jättehärligt att jag hade någon vid min sida :)

Och om det är farmor blir jag jätteglad!

Ghosthunter
0

Okay sökaren….intressant, men jag undrar en sak…..var det uppe på huvudet, vid kronchakrat, som du kände att det började kittla och trycka??Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Tuva-C
1

Fick faktiskt upp farmor först så det är kanske inte helt omöjligt. ;)

sökaren84
0

Förstå vad du menar med kittlingar på huvudet, men för mig innebär det inte andenärvaro utan endast att jag öppnat upp, detta känner jag när jag öppnar upp o det försvinner när jag stänger ner. vid närvaro blir det mer riktat o intensivt för mig känns det på vänsterfoten o upp mot knät samtidigt som det känns mycket påtagligt på armen. Detta tillsammans med en stark närvaro känsla, brukar även få djupare å tyngre andning. Brukar du oxå känna av kronchakrat? :)

Angel_23
0

sen i tisdags har jag upplevt ljud som ett kling men vet inte vad det kommer i från. jag är inte rädd eller så men känns bara olustigt

[Norpan88]
0

Fick som dom flesta här, upp en kvinnlig äldre släkting.

Ghosthunter
0

Sökaren - Förr fick jag det bara när jag öppnade kronchakrat, men nu känner jag det när jag kommer nära vissa människor och andar…kan vara deras aura som jag känner??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"