Aurafotograferad dotter
Hej hopp!
Idag har min dotter varit på Gotland och blivit aurafotograferad. Hon var alldeles till sig, ringde mig och var så glad och imponerad. Dom hade sagt att hon har tre naturväsen/ skogsväsen omkring sig. Två på vänster sida och en på höger sida. Vad betyder det?
Hon har alltid varit intreserad av småknytt. Som liten ( hon är 14 år idag) så lekte hon alltid med feér, älvot och småtroll osv.. Alltid haft en förkärlek till "sagofigurer i litet format".
Åsa
Åååhhhh, va gulligt!! :D

Ja det är lite gulligt. Men jag undrar vad det betyder om man har småttingar med sig? Är det någon här på forumet som är bra på auror?
hej, läste det du skrivit att din dotter hade aura fotograferat sig. låter intressant det är med skogsväsen. Har även själv alltid varit intresserad av skogsväsen. Mycket som liten men även som vuxen. Vet du om man kan ta reda på något om detta? Finns det någon tydning om sånt?
MVH Anna

Nej jag vet ingenting! Hade hoppats på lite hjälp av proffsen. Det är lite kul också för jag tycker hon likanar ett litet skogsväsen/ trollunge.

Jag uppfattar som att hon har dem med sig som hjälpare och vilken underbar bekräftelse för dig och din dotter. Det finns en mening med varför hon alltid har varit intresserad av dem och lekt med dem. Blir spännande att se vad hon kommer att syssla med i framtiden =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har alltid känt mig mer dragen till just skogsväsen än nåt annat, som t.ex änglar eller spöken eller så. :) Jag berättade det i en annan tråd för länge sen, att jag och två vänner gjorde en ceremoni en gång och jag improviserade på flöjt. Det kändes helt otroligt! Jag kände att det bubblade av energi och lycka runtom mig. När ceremonin var över så berättade båda mina vänner att de sett/upplevt att småknytt hade dansat med mig, runtom mig. :) Och det hade verkligen känts speciellt!

Varför är det två på vänster och en på höger sida? Betyder det något?
// Åsa
Tror naturväsendena kan ge starkt beskydd, ungefär som en del kallar skyddsänglar.
När jag tar emot budskap känner jag ibland om energin är manlig eller kvinnlig beroende på vilken sida om mig som de står när kontakten upprättas. Kan det vara så enkelt med din dotters väsen också?
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

hon Anne som målade mig berätade att det var mina "hjälpare"