Skeptikerna Tror..................
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Tack för en intressant länk
Jag har funderat på just det kring motbevis, har någon försökt motbevisa att det inte finns ett liv efter detta?
Ska kika närmare på vad han skriver sedan. Tack!
Sajtvärd på Övernaturligt
Härlig läsning ska knalla in på hans hemsida också.Tack för en intressant länk 
# 1 Läs om du vill,,, och skapa dig en egen uppfatning 
Tack själv Fjäril ,och för att du är den du är. *_*
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Söta du, tack själv white lady! 
# Trollmora
och en varm Kram.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Läste lite i länken men hinner inte mer från jobbet nu.Får läsa ikväll.
Men det låter intressant.

#4 Jag har läst det tidigare. Menar du at skeptiker tror på det som står eller att skeptiker tror motsatsen eller bara att skeptiker tror i största allmänhet?
#2 Det är en väldigt vanlig fråga (bland skeptiker), huruvida man över huvud taget kan bevisa att någon inte finns. I regel kan man alltid formulera om en utsaga så att den inte går att motbevisa. Om man till exempel vill motbevisa att Gud finns så är det inte möjligt om man i definitionen av Gud inkluderar att han är allsmäktig och vill dölja sin existens.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
¤ 9…..Jag menar inget. Enbart att det är en intressant Länk.
Så tyvärr kan jag inte ge dig ett svar. Vad anser du Jonas?
Jag vet vem jag är 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#9 Det jag menade var att det hade varit intressant att se hur en skeptiker kan bevisa motsatsen - men jag kräver inget då jag anser att vi är ämnade att tycka olika :)

#10 I sakfrågan anser jag att Victor Zammit är en pajas. Endera så förstår han precis ingenting om vetenskaplig metod (trots att många tålmodigt försökt förklara för honom) eller så harvar han på mot bättre vetande för att han vill bli en kändis.
Hans pris är en sorglig parodi på JREFs dito.
#11 Ja, eftersom forumets administration uttryckligen sagt att det är för myket bevis-snack här så ska vi kanske inte leda diskussionen åt det hållet
# 12,,,,Pajas eller ej,,,är ju en tolknings fråga av dig…
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 

#13 Det var därför jag skrev "anser jag"