Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 609 ggr
Thinka
0

dum fråga

Jag är så oinsatt …, läste nyss om vinnaren i tävlingen. Hon hade vunnit en pendel.

vad har man en pendel till?

Soffe
0

Det e absolut ingen dum fråga du ställer..En pendel kan man använda mycket till ex. balansera chakran, hitta borttappade saker, healing, du kan ställa frågor till pendeln o mycket mer..

_sussie_
0

En pendel kan man använda till mycket, jag använder min för att kolla energier i saker eller hur mina/andras chackran mår, ställer frågor (men bara såna som kan besvaras med ja eller nej). Finns en bra o lättläst bok att köpa eller låna på biblioteket av Cassandra Eason "stora boken om pendling" tror jag den heter. Helt sjukt hur bra det funkar o stämmer. Lycka till om du vill/ska prova. Glad Sussie

Thinka
0

så intressant, ska be svärmor låna boken åt mig. Sen kanske jag köper en pendel.

Prizma_o_Kristall
0

Vad kostar en pendel och vart finns den att köpa??

Soffe
0

#2 Jag har den boken Cassandra Eason - Stora boken om pendeln, den e jättebra tycker jag..fick en pendel på köpet också

Glad

Soffe
0

#4 En pendel kostar ca. 80:-, Det e olika beroende på vart du köper pendeln..

Pendel finns o köpa på ex. www.newpage.se/shop

Glad

_sussie_
0

Om man beställer boken på new page så får man med en "lapp" att fylla i o posta sen kommer en pendel på posten, boken kostar inte mycke, runt 150:- tror jag o en pendel kostar allt ifrån en hundring till kanske fem.. jättekul att hålla på med när man får in känslan.

evawa
0

min mammas väninna har pendlat i många år visadet sig helt plötsligt. Förvånad Hon började med att be pendeln visa ett ja och ett nej Tecken. Hon pendlade över min baksida på underarmen och jag fick ställa mina egna frågor. Varav en av dessa kan jag bekräfta redan nu att den stämmer svaret på. Glad Ja, det är ett sätt att pendla på, det finns säkert många även där? Lite kul var det iallafall att svaret på en av frågorna kom omgående, nu blir det att ivänta resten… tålamod.NU

CarolineO
0

Jag har bara testat att ställa frågor till min pendel, men har på sistone blivit intresserad av healing också och funderar på om man skulle testa lite sedan jag på en kurs blev tillsagt att jag skulle det =0)  

Kan någon berätta lite mer hur man gör när man kollar energie och använder den till healing??