Spökdjur
Har ni varit ut för det.
Kan dra historien lite kort.
Kort innan mamma flytta från en stad till denna by (samhälle).
Så trodde hon att hennes katt hoppa upp i sängen, Känndes precis som när en katt hoppar upp trampar omkring och allt sånt. Men när hon tittar ser hon inget, förutom ett avtryck i täcket som tydligt visar att nått ligger där.
När hon flytta följde denna spökkatt med. Sen flytta mamma in i ett hus bredvid mig och sambon. Då rymde antagligen denna spökkatt. Och jag kan svära på att den nu bor här och springer in och ut som mina gör.
Jag har kanin och höns, föder upp Dvärg kochin. De kan föra et thimla oväsen så fort nån av mina eller grannens katter går förbi. har dock sett att de blir oroliga ibland och så drar deras kacklande igång. Och spanar åt de hållet. Men när ja tittar ser jag inget.
Så misstänker de kan se denna katt.
Så har ni nått spökdjur hos er. Elak eller snäll.
Exakt samma sak hände i min förra lägenhet. Jag kände hur en katt hoppade upp i sängen och gick flera gånger, men jag såg aldrig nåt avtryck dock. Men jag kände att den ibland också strök sig mot benen och min katt lekte ibland med denna spökkatt.
Ett medium sa att denna spökkatten var bror till den katten som jag hade då
Jo kaninerna och hönsen ser säkert din spökkatt!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag kan med känna av något som hoppar upp i soffan eller sängen ibland.
Tror det är en av mina katter som kommer och hälsar på.

Precis som vi mäniskor så har djuren också en ande och lever vidare när den fysiska kroppen gjort sitt.
Inte alls ovanligt att andedjur visar sig för oss om vi är öppna och tillåter det.
Jag har själv haft besök av min avlidna katt som hoppade upp i sängen och gick ner till fotändan och bäddade och la sig till rätta som den alltid gjorde när den levde.
Gick även här se tydligt ligg avtryket i täcket på att han låg där.
Det har även hänt att djur visat sig vid en privatsittning då ett hus djur gett sig till känna och visat sig men dom säger alldrig ngt utan säger fortfarande mjau eller vov så har alldrig hänt att ett djur lämnat ett budskap.
Men inte ofta djur kommit i genom på sittningarna även om det händer i bland.
Kommer i håg speciellt en gång där jag såg en svart labrador och fick ont i höften.
Jag berättade detta för min sitter och tårarna bara flödade ner för kinderna och sittern berättade att dom veckan innan varit tvugna att avliva sin svarta labrador på grund av ett svårt höftfel.
Så visst går även djuren till andevärlden och kan besöka oss från andra sidan.
Lasse
Jag såg en hund här i helgen….alltså en inre syn menar jag!!
Värmland"
Mia - aha, det tycks vara vanligt att man just känner katter eller andra djur hoppa upp i sängen….undra just varför?
Du hörde inget knirrande av skinnställ??
Värmland"
hahahah..Ghost….Nä inget skinnställ…hahahah…Detta är en annan katt som brukar komma och hälsa på…
Jo har en kompis som har sin häst inhyrd i ett stall. Där kan de se en spökhäst ibland. men han syns bara innan de blir oväder. Lite knepigt,
Att hästen bara syns innan oväder kan beror på att lågtryck skapar energi i luften som underlättar för både djur och människorspöken att manifestera sig….särskilt när det är åska på gång!!
Annars kan det vara bara kvarvarande energi och då kanske det hände något med hästen innan ett oväder var på gång och händelsen uppprepar sig gång på gång!
Mia - 

Värmland"
Ja enligt berättelser så hände detta på 80-talet. Då hade de dragit in åska. Hästarna hade gått ute. Och denna svarta häst hade otur så blev tagen av blixten. Sen dess syns han så fort de nalkas oväder. även vid storm och sånt.
Där ser man
Värmland"