Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 806 ggr
Rosaranarosenstrale
1

Budskap i molnen?

En sommardag låg jag i sängen och kikade ut genom fönstret på himlen. Och molnen som svävade förbi var så klara bilder. det var ett helt kollage av bilder som bläddrades förbi mitt framför ögonen på mig. Till slut står det skrivet på himlen; "av jag"

tro inte att jag är galen, det har jag själv trott. Utan bevis :) Men har ni varit med om något liknande? Hur det än ligger till så var det en väldigt häftig upplevelse och jag kan tillägga att jag är nykter sedan några år tillbaka så det var inte någon substans som påverkat mig.

Mvh

tarotlasse
1

Jo jag förstår dig helt och hållet har faktiskt vid något tillfälle när det varit fint väder med härliga moln på himlen tagit med mig eleverna ut.

Där vi lagt ut filtar och lagt oss på marken och sedan fått tolka molnen.

Man kan använda sig av precis vad som helst som hjälpmedel när man läser av ngn.

Molnen fungerade alldeles utmärkt att studera och tolka och där vi fick fram otroligt mycket och klockren information.

Lasse

[skymningsaga]
0

känn i ditt hjärta. du vet om det är rätt.

jag har varit med om likande. när jag var några år yngre och utforskade allt och inget. Och molnen var då roliga att spåna i.Glad