Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 683 ggr
[skymningsaga]
0

Övning 11/1

Om jag ger er namnet "Nathalie"

Vad ser ni? Vad känner ni?

Kanske kan bli lite kuslig känsla. Mohahaha tihiiiOskyldig

Tuva-C
0

Jag tror att det är din bästa kompis. :)

Annisangel
0

En liten söt tös som har nära till skratt och vilda upptåg!Cool

Många Goa Kramar

Annisangel

[***Malin]
0

Jag ser också en liten tjej framför mig, precis som Annisangel :)

Med ljust hår .. enda och första jag känner :)

[skymningsaga]
0

Kan hjälpa till med att det inte är en människa

Britt-Marie
0

En tjej med bruna ögon och mörkt hår. med lite eget fall i.

addem
0

En gammal docka

Fjäril
0

En liten filur du möter i dina meditationer Kyss

Sajtvärd på Övernaturligt

webbsmurfen
0

En av dina guider?

[skymningsaga]
1

Oki, en av er har haft helt rätt.

Men ni har varit nära allihopa på ett eller annat sätt.

Nathalie är eller var en liten flicka men rättare sagt en porslinsdocka.

Som jag fann när jag var 14 år. Anledningen till att hon fick heta nathalie var för att i min barndeprission så var jag ofta hemma och låg mest och dagdrömde att jag var någon annan. Nämnligen  Nathalie. Hon var perfekt hade rött hår och hade ett underbart liv med många nära vänner.

Så fann jag henne liknande en docka.

Saken var den att en flicka i deprission som samtidigt är medial. Och har ingen som hjälper henne förstå det. Ser ingen skillnad på sina tankar och det som hon ser eller hör. Så allt blev fel.

Och längst åren gick följde nathalie med mig. Tills sist blev jag rädd för dockan. Trodde hon styrde mig och så en dag. Smulades hennes hår sönder och jag satt där helt i panik och klippte av mitt hår för att fästa detta på henne,

i och med detta hände det bara dåliga saker. Fast det var ju bara av slumpen. Men sjuk som jag var så trodde jag det berodde på henne.

När jag blev inlagd på psyket så bad jag mitt ex göra sig av med henne.

Idag är jag frisk och vet skillnaden på vad jag får in och vad som kommer från mig själv.

Men det roliga är att. Hade någon gett mig dockan tillbaka idag hade jag förstört den. För någonstans så är jag fortfarande rädd. Fast jag vet att det kommer från mig.

Så mår du dåligt och är ensam. Sök inga kontakter från andra sidan. För din desperation hindrar dig från att se skillnaden mellan verklighet och din fantasi.

addem
0

Det kunde vara många saker, ett djur, ett objekt.. ja vad som helst. Jag tänkte först att det var ett djur men fick hela tiden upp en docka av nå slag.

Kommer inte ihåg i detalj vad jag kände just då men kan ju varit en chansning. Jag lär mig fortfarande men drar ingenting förhastat.

Tack för berättelsen, känner flera som vart igenom det stadiet.