Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2240 ggr
Paan
1

jagad av kattungar

hej. har tillochfrån i mitt liv haft drömmar om att jag blir jagad av kattungar. en eller flera. försökt kolla upp vad det kan betyda men ser bara att "oooh katter betyder dåliga saker hemligheter osv osv."
men för mig är katter en bra sak, jag ÄLSKAR katter HATAR hundar.
för mig symboliserar katter vänskap lojalitet och kärlek medans hundar är falska rövslickare och bråk en massa massa bråk (jag flyttade hemifrån för att pappa skaffade en hund för mycket) och har varit så hela mitt liv katter bra hundar dåligt

tänkte kan det vara personligt vad man har för uppfattning om föremål osv i drömmar olika livserfarenheter borde väl påverka vad ens hjärna använder för medel att komunicera med en? eller? betyder katter för mig samma sak som för nån som hatar katter? borde inte föremål i drömmar betyda olika saker beroende på ens livserfarenhet?

vad betyder det när JAG blir jagad av kattungar?
hänger ni med? jag har lite svårt att utrycka mig ibland.

[LuckyLiten]
0
**Anima**
1

jag älskar oxå katter och eftersom min hjärna vet att jag älskar katter.

så fixar den så att jag drömmer om katter ,speceillt när det händer

något som min lilla hjärna vill att jag ska se.

När jag drömmer om kattungar så brukar det handla om att nya sidor

hos mej själv börjar växa fram.En kattunge är ju en ny liten personlighet.Många kan drömma om att dom föder barn,bebisar och att det kan stå för nya sidor hos en själv.Men i mitt fall så har min skalle kopplat ihop kattungar med nya sidor hos mig själv.

Såå om jag får spekulera fritt så kanske det kan vara så att nya sidor

hos dej vill komma fram men att du är osäker på om du vill ha dessa nya sidor och därför springer ifrån dom.Tex,ett exempel:

du upptäckte förra veckan att du faktiskt stod upp för en vän och det

är en ny sida hos dej som du aldrig sett förut.Då drömmer du om kattungar.Ska du acceptera den nya sidan hos dej själv eller inte?

Hoppas du förstår hur jag tänker *s*

Paan
0

åh ja så kanske det kan vara.
nu i natt drömde jag väldigt mycket.

tog en buss nånstans för jag skulle träffa någon,
hamnade på ett mysko ställe bostadsområde med svenson hus och mellan varje hus var det nattklubbar folk hade hemma hos sig själva typ?
en massa snö överallt och det är mörkt ute.
jag hoppar av bussen för att ta en annan tillbaka hem eftersom jag helt klart är på fel ställe. ställer mig dock på fel sida och missar bussen.
för att ta mig till den rätta hållplatsen måste jag klättra över en gigantisk snöhög och när jag är uppe på den ser jag en svart bagge med fin päls och en stor snäll grå hund springa runt och leka på en balkong
då kommer en svart liiiten kattunge som påminner om en jag tagit hand om tidigare och döpt efter en kompis (som jag har ett konstigt komplicerat förhållande till) som jag ser upp till ganska mycket. kattungen försöker klättra efter benen och jag känner mig jagad av den. den är som lite hysterisk av sig, så jag går som iväg från den och försöker bli av med den tills den och jag är inne på min toalett då bestämmer jag mig för att jag ska fånga in den och ta hand om den då den kanske är hemlös och svälter.

Amandla
0

Jag får känslan av att nattklubbarna som människorna har hemma hos sig själva representerar deras inre andliga arbete, det du tror att andra kan men kanske inte du själv. Något som både lockar och stöte ifrån? Kattungen kan betyda att du vill börja med din egen andliga utveckling, att du både vill och inte vill men inte kan låta bli heller.