Drömde att jag var död.
Jag drömde att jag och några vänner var med i någon typ av bilolycka, för det var det sista vi gjorde innan jag "vaknade" upp och var död! Ingen kunde se mig, men jag kunde se dem! De enda jag kunde prata med var 4 av dem 5 jag var med i bilen. Den femste som jag inte kan prata med för han kan inte se mig är min pojkvän, han var den enda som överlevde våran olycka!
Vad kan det här betyda? :)
Jag drömmer mycket konstiga saker men jag har faktiskt ALDRIG drömt att jag är död.
Jag har heller aldrig drömt att jag drömmer eller drömt att jag tänkt "undra om jag drömmer".
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga, jag kan ingenting om sådant.
Kram på dig
/Bondmoran
En nagellacksknarkande Bondmora med en hjärna snurrigare än en elvisp på extasy.
Välkomna in!
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Jag drömde att jag gick till sängs en kväll, (som jag gjort kvällen innan), somnat och vaknade upp i en kista. Försökte vakna, men kunde inte, tillslut lyckades jag "trycka" ut mig ur kistan, och stod då i kyrkan. Det var min begravning.. Sen hade mitt namn lagts till på mormors gravsten osv. Jag försökte prata med alla, men det var bara barnen och hundarna som såg mig. Jag gick runt till alla och "spökade", försökte verkligen få dom att lägga märke till mig. Men det var allt annat än lätt. Annars låg jag i min säng.. eller så leta jag efter mormor och min kompis (som är döda) men kunde inte hitta dom. En dag när jag kom till mitt rum var det tomt, mamma hade bestämt sig för att gå vidare. Samma dag hade killen jag älskar skaffat en ny tjej. Först då dök mormor och min vän upp för att hämta mig. Sen kunde jag vakna..
Jag vet inte alls vad varken din eller min dröm betyder, tyvärr.. Men har hört att om man drömmer om död så betyder det raka motsatsen.. Att någonting "föds", att det är en början på nått nytt eller vad man ska säga.