Lemuria
avslöjas i kväll. märker det har gett kraft. Det kan ju inte vara mer en rätt att göra det. det hela är lite konstigt men men..Är ju sammma person. Ursäkta mig.

Det är inte mer än rätt.Och absolut,jag godtar din ursäkt./Ewa

Jag tänker ägna mig åt roligare saker än vem är Lemuria är ikväll. Jag ska på grillfest, träffa goda vänner och heja på The Ark.
Vem du är har jag slutat intressera mig för, tyvärr.
Kram ändå Åsa
det respekterar jag till 100%. men saken är nog inte det vem jag är utan lite djupare kanske. jag tänker oxå ägna min tid till annat men tänker endå göra som sagt.
kram Lordi
Vem bryr sig ??

#3 Du ska väl vara med i tävlingen ikväll förstås.Hörde att Lordi skulle vara med kanske sjunga Halleluja lite?

#5 Jag tror Galdra är på värsta bushumöret idag. DET är något som intreserar och roar mig mycket.

Det är bra Morsan ,go och glad det ska man va……

Javisst är det så. Sitter just nu och funderar på om jag inte ska unna mig en kopp kaffe med Baileys i. Det är trots allt lördag, jag är ledig, barnen utflugna för tillfället och gubben på jobbet.
Kanske skulle jag försöka hitta min vägledare men gör jag det så flippar jag väl ut totalt och kan varken grilla, dricka eller heja på The Ark ikväll.
Jag tar spriten! Det är ju lördag ;)

En av de största gåvor som finns,att ha förmåga att sprida glädje till medmänniskor!!/Ewa

#) är det min Baileys förmåga du tänker på nu Ewa? ;)

Varför bara en kopp-ta hela flaskan vettja….Ibland ska man unna sig lite…

Det finns risk för att kvällen kan sluta så…….
tänkte ta en slurk av whisky för att hejda rädslan för avslojandet, eller ska hälla i mig en hel flaska med, hahhah

Det gör inget.Sov där du ramlar-det är varmt ute!

Ja just ja Morsan,var det inte du som blev sjuk av på finsk sommarsoppa….ta då bara koppen*L*
Det finns så många medlemmar på detta Forum,med humor och "glimten i ögat",och jag anser att det är en stor gåva att få andra människor,att må bra genom ett gott skratt bl.a.Var rädd om den!!/Ewa

#13 Det är nog bättre att du nyktrar till och inser vad du gjort…-Mot oss på sajten….Att vara full är ingen ursäkt för ditt handlande.Vi är hårda i vårt omdöme men ack så rättvisa…Vi vill ha blod,blod.
HIHI
hahhah usch da
vad sägs om fyrfaldigt hurra för det modiga avslöjandet som kommer strax, kan ju njuta av det innan jag slockna under bordet:)
hurra hurra hurra hurra

jaså han tänker eller driver han nu igen…jaså sen whisky…det är väl inte bra…bättre med avocado..har jag hört..gott o nyttigt….kram

#18 Herre gud klockan är ju bara 16 på em.Du kan väl inte slockna redan…..

ja du galdra..ett bra sätt att avsluta dagen med..ett natti natti..så kommer uräkten i morgon..förlåt jag somnade visst…den har man hört förr…nu ska jag iallafall..ta mig en rejäl dos…………insulin….kram

tog bort detta blev ju två lika…se jag tålde inte insulinet änns..skål

Akta drutten så du inte får för mycket nu….skål på dig.
kolla den sidan om en halvtimme
har bara tagit åt andra foten, den andra måtte ju osso fo sitt

#24 Lutande tornet????

men galdra lutande tornet står i pisa…det vet ni ju..det stod där iallafall förra året i augusti..för jag var där då..har även bild på detta torn
vad då vänta en halvtimme ska det ta så jädrans läng tid för att få ner en whiskt i denna fot…
det tog mig 3 sekunder att få in 3 enheter i magen av insulinet….
så haspa ur dig nu..annars somnar jag lordi-lemuria-lemurias…

nu jädrans har jag trolle eller besök i min dator..den vill ge 2 inlägg av mina mauil hit..nu jädrans så får jag säga till på skarpen…är ju inte mebningen att jag ska behöva ta bort varje gång….eller är det lordi som spökar…kram

Nu kära vänner ska jag göra mitt bästa för att göra mig lite vacker inför kvällen.
Önskar dig lycka till Lordi när du kryper ut ur garderoben.
Ha en underbar lördagkväll.
Ses imorgon
Kram Modern

men vad nu…morsan har lordi var hemma hos freja42 i hennes garderob…ja då förstår jag varför det har eller kommer att ta tid innan vi får veta svaret…stakars sate..han måste va helt slut….ljus o värme till dig lordi när du kommer ur garderoben…
du morsan1 är det för lordi du gör dig vacker..eller

#27 Vacker bild drutten-det lutar inte så mycket tycker jag.
#28 Ha en riktigt trevlig kväll nu och ligg inte med rumpan bar- då blir du förkyld.HiHI Kram på dig.

asgarv det beror på hur mycket whisky man har tagit förre innan man ser det..ha ha….ja morsan1 hon gör sig vacker för lordi..så vi får väl se hur det står till i mörra..det kan ju även blir lutande tornet där med..ASGARVAR…kram på er

#31 gapflabb.jaså det lutar mer då…..Kram på er.
sidan halvfärdig nu,……… stående ovationet tack……..:)
sidan färdig, tack för mig

okey fattar fortfarande inte vem du är…och vad menar du med att tack för mig…
tänker inte prata om sidan mer( vem är jag) har redan avslöjat mycket, sätter stop här. Det menar jag.
kram

okey då kan vi nu sluta att fundera på det då..sen kan väl dessa trådar gå till inte då…som jag sa i en annan tråd eller om det var denna…att vi aldrig kommer att få veta det..utan han eller du kommer med något bortförklaring..men det är upp till dig…så jag peronligen får väl tacka o buga…både här o där…önskar dig en fin sommar…
snälla Elisabeth radera samtliga trådar om den här smörjan!! Den har varit patetiskt ända från början och kommer att fortsätta likadant!!! Det här hör inte till den andliga sidan tycker jag och den välkomnas inte av mig iallfall.
Eva

#38 Jag kommer att radera dessa trådar, håller med dig, rena smörjan är det!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ett stort tack till dig Elisabeth
Om jag får säga vad jag tycker? Stäng INTE tråden!!! Betänk! Hur måna ¤träffar" har tråden skapat? Allt som får folk att läsa om de vi tycker e upplysning..på gott å ont. Om man läser 1 tråd kanske man läser fler. De upplyser! Jag tror de här e syftet me "tramset"… Kan ha fel!!!!
*kram*

Gud vilket trams brudar, skärp er!
Puss

#42 Läs inte då om du tycker vi tramsar….Det är kanske vad vissa av oss behöver just nu…Men ursäkta oss då.Vi får väl sitta ensamma och gråta istället….
#15 Tack för dom orden om humor och glimten i ögat.det är sant att man kan glömma lite med humor och glatt humör.
#43 Jaaaa, gillar man inte ämnet så gör som jag, läs inte. :)

lemuria hade visst nåt med Atlantis att göra, om det var typ en stad…
Finns ett data spel också som heter Lemuria
hahhah alla läser ju mina kommentarer,
ett dataspel.. kanske ska ägna mig åt det da.
puss o kram

Inte för att jag har hängt med i allt i dessa trådar, men när jag läste denna så fick jag mig många goda skratt.
Ni är bra roliga 
Det är ju bara kul med lite humor och skoj också.
Inget fel med det 

Vad är det för trams du menar? Är det tramset om Lordi/ Lumurien eller vad han nu heter? Eller är det tramset som vi håller på med, slänger käft och skojar?
Åsa

Ja vi har i alla fall inte sårat någon och är inte ute efter nåt bråk.Vi har inte angripit någon personligt…Men ibland måste man bara få flamsa lite-för att orka med allt annat…Ewa
Hade du kul igår Morsan1????
Kram

Jag hade en fantastisk kväll. Lagom av allt så jag har varit pigg idag. God mat, goda vänner, glada skratt men fan för att det gick så illa för The Ark. Jag kan faktiskt inte alls förstå varför det gick så illa.

#51 Härligt.
Neej jag blev så besviken också.Men alla dom "konstiga"länderna,Armenien och dom röstar bara på varandra-och vi har inte samma musikstil i Norden som många i övriga Europa.Jag börjar tro att man inte kan tävla i musik…..Kram till dig nu ska jag se Wallander……..

godkväller…ja ni jag min toka somnade under slagern..och varför då..jo det var så hemska låtar så jag bara inte orka lyssna på dom…jag somna när dom sjöng något om flygplan…det var väl okey..jag hoppa på detta plan sen fort jag iväg till drömmarnas land…vakna när detta eländet var slut…bar in mitt barnbarn till sängen..för han sov oxå på soffan..sen var det bara att ta sig själv till sängen..sov gott..så jag vet ännu inte vem som vann..kram