Vad är det som händer?
Hejsan, jag undrar om det är något spöke eller är det någon annan som jag känner och som har gått bort,som är här eller?
Här stängs datorn av då och då.
Lampor blinkar.
Vattenkran dras av och på av sig själv ibland.
Fotografi med glas o ram (2st) som hängde på väggen for i golvet med en smäll.(obs, de hade hängt där över 1 år och dess utom så var snörena hela och var kvar på baksidan av ramarna och krokarna på väggen satt kvar hela.
Blomkruka som stod stadigt på en bokhylla intill en vägg for i golvet.(blommkrukan hade stått där minst ett par månader)
En dalarhäst for i golvet med en jättesmäll, när jag och familjen såg på tv i samma rum.
Vem eller vad? är det som pågår här hos oss? Tacksam för svar.
Sådär hade jag det i min förra lägenhet. Lampor blinkade (ibland exploderade) och vattenkranen gick på av sig själv och en massa andra händelser. Det låter ju som om du har besök. Vem vet jag ju inte. Själv fick jag se personen med blotta ögat i min förra lägenhet och fick det sedan bekräftat att det var en man vid namn Gunther.
#0 Du kan inte se ett samband till tavlorna och krukorna som exempel? Något som symboliseras? Första känslan säger att någon vill påminna dig om något. Som sagt, sätt dig ner och försök se ett samband. Klockslag, dag, datum osv. På det sättet kanske du finner svaret själv. Fjäril
Sajtvärd på Övernaturligt