Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1519 ggr
almo
0

"22:22"

Hej på er alla!

Jag är ny här och är glad att jag hittat hit ;). Det är en sak som jag har varit med om under flera års tid och det är rätt så intressant och otrolig att den som inte vet vad jag varit med om tror jag hittat på allt men nej det är så sant och verkligen verklig :)

Jag har blivit förföljt av siffran 22 men i början var det klockan 22:22 som vart så besvärande att jag alltid råkade titta på klockan just vid den tiden. Men sen tog detta en lite mera konkret vändning, då elektriska saker började bete sig konstiga. klockan på dvd-spelaren ändarde sig till 22:22 och stannade där ett tag för att sedan gå i snabbare takt för att hinna med den riktiga tiden. Vaknar mitt i natten och gissa vad klockan på dvd,n står på..hehe 22:22

Var en gång hos mina föräldrar och deras dvdklocka också visade 22:22 för mig trots att klockan va runt 18 på kvällen..

Mobilen ger ifrån sig ett ljud och lyser upp mitt i natten och jag kollar på tiden… 2:22

bläddrar i tv-kanalerna och får syn på 22:22 i en films undertext :)

listan kan bli lång …

Gatulycktorna slocknar 15-20 meter innan jag passerar de ;)

Så har ni liknande upplevelser eller kanske rent av samma sak som mina så tveka inte att skriva ett svar/inlägg!

Amandla
0