Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 889 ggr
skruttan31
0

Min första grupp seans,,

Ville bara dela med mig,, av en underbar upplevelse i dag,, Jag bor i Borås,, o var på en stor seans för första gången i mitt liv,, Vilket blev en trevlig upplevelse,,

Då min mamma kom in,, o berättade lite om sig själv,, o gav mig vissa budskap,, men allt var inte riktigt klart om de verkligen var hon,, Men mycket av vad hon sa stämde,,

så min osäkerhet på henne,,gjorde att jag frågade frågan,, om hon besökt min son nyligen,, o fick som svar att hon suttit på sängkanten o sagt God natt,, vilket min son oxå berättade o kallade syner,,

Så det han berättade stämde.. o enligt min mammas ord,, skulle tydligen min son ha en öppetsinne för de andliga,, o kunde tydligen bli ett stort medium en dag,, mitt i allt säger mediet att hon själv fick rysningar av detta,,

Jag är imponerad,

Morsan1
0

Ja visst är det en underbar känsla att få vara med om en seans. Jag har haft glädjen att träffa ELisabeth i en mindre seans och det är något jag aldrig kommer att glömma.

En gång var jag på seans med Terry Evans men jag ville bara att han skulle prata med mig. Inget budskap fick jag och Egon fick gå hem utan. :(

Den som gapar efter mycket……

skruttan31
0

Morsan1,, MM de är väl så i bland att när man vill ha så får man inte,, men har velat länge,, men i nu läget kände jag mig mogen för o ta reda på min nyfikenhet,,  innan jag gick in på seansen så bad jag min mamma visa ett Tecken på att de finns,, vilket jag oxå fick,, så för mig var detta verkligen som en julklapp för ett barn på julafton,,

Morsan1
0

Jag är så glad för din skull!

lordi
0

Imponerad för din skull, du underbara människa

kram

galdra
0

Härligt…

Tita
0

Va härligt vilken känsla det måste ha varit .

#1  Hörde någonstans att om man ska på en seans, så kan man man tala till sina kära på andra sidan och be dem att komma och ge sig till känna på seansen.

EwaKristina
0

Är så glad för din skull,Skruttan.

Elisabeth-J
0

#6 Det stämmer, man kan be att dem kommer och förmedlar sig innan man går till seansen, det är ingen garanti att just den personen framträder just då men av mina erfarenheter så händer det väldigt ofta att personer säger att dem hade bett den personen komma som jag sedan fick kontakt med från andevärlden. Så visst kan det underlätta att be dem framträda!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus