mässan
ojoj vilket lugn de var på den där mässan=) Jag åkte dit av en slump.. så fick ja syn på en kvinna som gav massage. 10 min femti spänn, taget tänkte ja i och med att ja har såååå himla ont i en axel. Har funderat på om de är "någon som sitter på den" kan nästan kännas så ibland. De härliga med den här massagen var att då hon bara la händerna på mina axlar så kändes de som de här är mer än massage. Hon började knåda och efter ett tag frågade hon om ja var arg på nåt eller ledsen.*ler* helt fantastiskt kändes som vi kommunicerade utan att behöva säga nåt. Till saken hör att jag har varti oerhört låg den här veckan. ååå vilket guldkorn de här var. Önskar att de är många många många mer mässor som denna. KOmmer de att bli någon fler mässa i sundsvall? Eftersom ja blev väldigt tagen av massagen så orkade inte mitt huvud eller själ med nåt mer på mässan. Men jag är glad att jag gick och jag bokade en tid hos denna kvinna om två veckor. Ska bli skönt och spännande.
å tack tack igen för denna underbara sida!
de var inte seans ja skulle gå på utan de var den där kvinnan jag skulle träffa idag. Lustigt=)
kram Anna

Du behövde tydligen massage den här gången! Det värmer och gläder mig att höra att du mådde så bra efteråt!
Ja det kommer att bli mer mässor i Sundsvall och när det är klart med datum så kommer det att stå i kategorin mässor/seanser/arrangemang.
Kram /Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus