Jag bad om det...
Fick nyligen sagt till mig här att jag troligtvis har skyddsängel/guide, som jag ser när jag blundar.
Häromdan när jag gick för att "stämpla in" på jobbet såg jag en vit Skugga eller nåt som passerade längre fram i korridoren. Man hajade till.
Igår morse när jag gick där igen fick jag en kuslig känsla, så jag koncentrerade mig och tänkte till min skyddsängel att "om du finns så får du gärna ge mig ett tecken". Jag trodde inte att något skulle hända..
I denna korridoren är det fönster på hela ena sidan med avbrott för en vinterträdgård, när jag passerat vinterträdgården hördes knackningar och vibrationer i fönstret, det lät högt och tydligt så jag vet åtminstonde att jag inte inbillade mig. Det lät som om nån verkligen skakade fönstret, och det började precis när jag gick där. Kan erkänna att jag blev lite rädd och jag småsprang därifrån

Det låter ju som att du verkligen fick det Tecken som du bad om 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja,det kan man säga. Det verkar som att jag är med om mycket nuförtiden, undrar om det beror på att jag slutat bortförklara och "neka"? Kan det vara så när man accepterat läget?
Jag är väldigt glad över min ängel, har känt att någon varit med mig under min uppväxt då livet alltid har varit kul.. Har först nu förstått att det faktiskt finns någon hos mig, det känns mycket bra. Hoppas bara att ängeln inte tycker jag är knäpp, jag trodde verkligen inte det skulle hända nåt!
TACK; SNÄLLA RARA SÖTA ALLA HÄR! Känns bra att ventilera med andra om sådana här saker!
Nu ska jag iväg till mina gamlingar på jobbet, ha en trevlig söndag