Har jag rätt??
Hej! Jag hade en dröm som var så otroligt tydlig för mig, för kanske 3-4 år sedan. Jag fick direkt för mig att jag mött min vägledare/guide eller vad man nu ska kalla det. ELLER att jag såg mig själv i ett tidigare liv? âr de möjligt??
âr det nån som kan känna av hur denna person såg ut? Jag tror jag på nåt vis så gärna vill ha en bekräftelse på att jag inte har gått och inbillat mig detta i 4 år! :)
Tack på förhand!
Dessa frågor är så svåra!
Drömmar är drömmar och försöker säga oss något. Jag tror att du mötte din guide. De kommer alltid på det sättet som är minst skrämmande för oss. I ditt fall kanske det var i drömmen.
När det gäller tidigare liv så är det väldigt svårt att svara på. Det kan vara din guide som berättar något om sig själv eller så kan det vara ditt tidigare liv.
Mitt råd är att var inte rädd, ifrågasätt det inte med skeptisism för då kommer svaret fördunklas. När vi människor befinner oss i den övernaturliga världen så har vi lämnat den akademiska världen. Det är en kunskap som är A och O i den här världen.
Den akademiska vetenskapen är bara några ynka 100- tals år. Den övernaturliga världen existerade innan universums skapades för några miljarder år sedan….hur kan vi människor med vår lilla hjärna ifrågasätta något vi inte förstår!
Inte ens när man har upplevt massor av vackra och underbara saker så kan man riktigt förstå denna värld.
Jag tycker du ska lyssna på hjärtat, inte på den akademiska hjärnan! Svaret kommer när du slappnar av. Jag har fått vänta 13 år innan jag fick svar på en av mina största frågor. Innan var jag inte redo. Ta det lungt svaret kommer! Du kan får det nu eller sedan! Aldrig är inte ett alternativ! Hoppas du blev lite klokare…
Kramen från völva
Jag tackar för att du tar dig tiden att svara :)
Ska jag gå på min känsla, så är jag nog ganska säker på att de var min guide. Det som fick mig att fundera på om det kunde vara från ett tidigare liv, var att hon såg precis ut som jag!
Indianklädd, långa flätor, och så var hon gravid. Jag såg henne bara i profil, hon tittade rakt på mig.. kanske inte alls länge, och sen var hon borta. Men som sagt, i asiktet såg hon ut som jag.. bara en indianversion av mig! :)
Gratis! 
Då är det så! 
Lycka till 
Völva