Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2835 ggr
[countess]
0

Sjuka drömmar!

kan någon hjälpa mig att tyda dessa drömmar ? Har otroligt hemska drömmar om min hund! Ena drömmen så drömde jag att jag gick vid ett ställa där jag bor , ett industriområde min hund går lös och plötsligt kommer det 2 svhäfrar i mot oss , jag ropar in hunden men hunden hinner inte tillbaka utan blir anfallen av schäfrana och min tanke var då att hon kommer då för schäfrarna har ett schäferbett som dödar allt! Men då kom det 2 karlar och tog bort hundarna och jag skrek HON LEVER HON LEVER , Men då lägger ena gubben hunden på rygg och tar händerna på bröstkorgen och krossar henne totalt min hund skriker och jag springer dit min hund fortsätter skrika och det kommer blod från ögonen näsan och munnen hon har även blod över kroppen till slut slutar hon skrika sedan dör hon !

Andra drömmen blir hon skuren över halsen och jag ringer veterinär men veterinären vägrar ta i mot oss för att det inte är akut ! Min hund blir sämre och sämre och plötsligt är hon skuren på syggen i stället jag hade satt på henne något täcke som skulle göra att hon inte förblödde , Ingen i min närhet brydde sig om henne förutom 1 person som stod och skrek att jag skulle göra något ! Plötsligt spricker täcket och blodet forsar min hund piper till och tittar mig i ögonen och "sa farväl" kändes det som iaf . Sedan dog hon ! Efter det for jag till kompisar som väntade både på mig och hunden och när jag berättade vad som hände började dom skratta .

Dom här drömmarna kan jag verkligen inte släppa och i en månads tid så hade jag en obehaglig känsla i kroppen 24 /7

behöver hjälp så jag kankse kan släppa dessa drömmar

[countess]
0

Ingen som vet?

[***Malin]
2

Hejsan!

Jag vet inte alls om jag kan hjälpa dig tyda drömmen, men precis som du så kommer sådana här drömmar till mig också. Väldigt ofta! och jag vet hur obehagligt det är.

Jag antar att din hund betyder väldigt mycket för dig? Det jag kommit fram till med mina egna otäcka drömmar är att dom faktiskt handlar om mig själv.. Att de jag drömmer om och det som i drömmen blir jagat (så är alltid fallet i mina drömmar) respresenterar faktiskt att jag försöker "springa ifrån" mina egna problem.

Kan de kanske vara så att de är någon del av ditt liv som gör att du känner dig otrygg? jobbet eller liknande? Att de kanske inte just är hunnden de handlar om, men de visar sig så i dina drömmar eftersom du har ett väldigt starkt känslomässigt band till den?

Du kanske någon gång drömt nåt liknande om dig själv, men inte tagit de till dig. Då visar de sig på ett sätt som gör att du faktiskt reagerar. Genom din hund? bara en tanke, för jag går själv igenom det här :)

//Malin

sarajo
0

En annan möjlighet är att du drömmer om det hemskaste som kan hända - Att någon som står dig så nära pch är beroende av dig råkar illa ut utan att du kan påverka.

Vet inte varför men jag tror att hjärnan ibland skapar drömmar av det som skrämmer oss mest helt enkelt. Utan att det betyder något särskillt.