Hjälp!
Jag har stora problem. Jag heter Niklas och är 24 år. Jag bor i en gammal villa norr om stockholm och jag har upplevt hemska saker. Bl.a har jag sett skuggor, blivit smekt av något osynligt, hört röster och sett mystiska personer stå utanför tomten. Flera gånger har jag kommit hem och sett att alla stolar i huset är nervälta. Något medium eller liknande som kan tala om för mig vad som händer? Har även kört Anden i glaset.
Hej Niklas! I min förra bostad hade jag också väldigt mycket aktivitet. kanske inte riktigt så "illa" som du beskriver, men vet ändå hur de känns.
De sluta med att en natt när jag skulle sova, så blev jag så rädd så jag ställde mig upp i sängen och sa (nästan skrek) att nu får de vara bra och jag bad dom ändå vänligt att försvinna, för dom gjorde saker så jobbiga för mig. Då hände nåt jag aldrig varit med om förr. Ett ljud jag hört flera gånger när jag skulle sova, "skruvades upp" så högt att jag blev helt stel. det var som om någon vred upp på en volymknapp.
Men efter det hände de aldrig nåt mer. så min fråga är har du försökt att säga nåt sånt rakt ut? även om man känner sig lite löjlig precis när man gör de så kan de faktiskt fungera :)
Malin
Skulle ju dock råda att INTE köra Anden i glaset. Du vet inte vilka energier du drar till dig.

om du inte hade problem innan du körde Anden i glaset så fick du nog?!
Alis volat propriis 
Jo, du jeg sier meg ening med føregående svar. Anden i glasset er ikke til å leke med. Vi gjorde det på skoj når vi var barn, men vi ble veldig redde, for vi hadde ingen filter(beskyttelse)
Mitt råd til deg er å ta en kveld hvor du setter deg ned med beroligende musikk, tenner et ljus, gjerne hvitt, og snakker ut om at dette liker du ikke, men du ønsker at energien skal gå til ljuset og få fred selv, om du forstår hvordan jeg mener?
Aktiviteten ökade kraftigt efter Anden i glaset. Har sådana hemska minnen som jag försöker stöta bort.
Tycker du ska ge Ellen1960 förslag ettt försök! hoppas du blir av med de!
# jem mente at du absolutt ikke skulle bruke Anden i glaset!!!
men tenne ljus som beskrevet over
Kan inte annat än att hålla med. Kör man Anden i glaset och öppnar en länk rakt ut i limbo, så kan diverse otrevligheter slinka igenom. Allt som är förvridet, förvirrat och ont kan orsaka störningar där hemma
Prova bränn lite vit salvia i rummet där du känner närvaro. Prova även att visualisera att du klär in huset och alla rummen i vit ljus med glädje och kärlek
och om de ändå inte ger sig i väg så bör du ta kontakt med ett medium
Ska försöka! Min flickväns lillasyster sov över hos mig i 2 dagar och det var hon som föreslog att vi skulle spela Anden i glaset. Nu har jag satt mig själv i klistret. Ska prova alla era tips. Kommer uppdatera senare hur det går.