Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 431 ggr
drutten53
0

MIN PAPPA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ville bara skriva lite här nu igen…som några vet så har jag en far som lider av svår alchasimers..har bor på boeende..sen januari 06---min mamma blev ensam då..men min mamma orka inte med att leva ensam och sen ha sin man på boeende..sen oxå saknade hos sitt barnbarn..ja min ängel..så min mamma fick leva 2 månader ensam..men hon orka inte med detta så mamma avled 10 mars 06..7 månader efter min ängel lämnade oss…

nu ringde min syster..dom hade ringt från boeende och sa att våran pappa börjar takla av..dom ville veta om det skulle hända något under dom kommande nätter eller dygn  om det gick bra att ringa på natten…själv klart fick dom göra det..så i morgon så åker jag till pappa..hoppas bara att jag hinner krama om han säga att jag älskar han o tacka för allt…jag är inte ledsen…jag önskar pappa frid från sin hemska sjukdom..och sen få bli frisk igen och sen få träffa mamma o min ängel..och sen villken upplevelse för pappa att få träffa sin mor och far…min pappa var bara 5 månader när hans riktiga mamma lämnade han och gick över på andra sidan..sen lämnade hans pappa in när min pappa var 5 år….så jag glädjs åt att min pappa ska få träffa dom där på andra sidan…ville bara berätta lite hur mina dagar kommer att va nu framöver..kram o ljus och värme till min pappa

till min pappa   

Elisabeth-J
0

Jag blir så otroligt rörd av dina tankar och känslor, all värme, kram och ljus till dig Drutten!!! Du vet att din pappa får det bra och får möta sina nära och kära igen på andra sidan. Du hjälper verkligen honom att kunna släppa taget när det är dags med dessa positiva känslor.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

Ja du elisabeth..jag känner glädje att pappa snart ska få resa sin resa till sina kära..och vilken lycka att bli frisk oxå..och sen få träffa sin riktiga mamma..gud känner mig berövad att inte få se doms glädje träff….undrar om dom har gjort iordning för pappas ankomst….står dom i kö och inväntar han…tror mamma kommer sjunga för pappa när han är på väg…pappa älska låten..HIMMLATÅGET och KLOSTERTRÄDGÅRDEN..tänk att få uppleva himmlatåget på sin resa och sen kliva in i klosterträdgården i paradiset…villken dröm..kram

JA nu är det bara att invänta pappas underbara resa..

Sol-Angelica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sänder mycket värme och ljus till dig nu när det måste vara jätte jobbigt för dig!

Men ändå är det ju som du säger skönt för honom att han nu kommer att bli befriad från detta "skal" som hans sjukdom är,,och kan få bli den han en gång var,,förut,,men med ännu mer kunskap och vetande..

kram!

MissQuinn
0

Jag sänder ljusa och varma tankar till dej oxå (kan inte det där med energier ännu *L ) och hoppas att din pappa får en mjuk övergång och att du efteråt kan känna ett lugn och få en fridfull, härlig sommar,trots din pappas kommande bortgång. 

Trösterik Kram!

galdra
0

Drutten-nu blir det jobbigt för dig igen…Men det är bra att du ser det som att din pappa inte behöver lida mer nu får han sin belöning.Jag hoppas att din far får en snabb övergång och att han har de sina runt sig..Kram till dig lilla drutt.Oskyldig

drutten53
0

tack för era inlägg..jobbigaste är väl att man kanske får vänta..till min pappa hoppar på tåget…jag hoppas av hela mitt hjärta att tåget går inom snar framtid…det är jobbigt för pappa oxå att stå och vänta på perongen…berätta nu till mitt barnbarn att gammelmorfar är snart på väg..han sa   mormor hälsa så mycket till han och säg att han ska hälsa till gammelmormor och till min mamma…sen smålog han..o sa..jaha..nu blev vi blåsta på den festen med..jag sa.. ja du lille vän…men vi kommer oxå få en brakfest…för då är det mer av våra där i paradiset…OOOOj villken fest jag kommer att få DÅ…sa han…småler  säger bara di barna di barna…kram

galdra
0

Ja drutten det jobbigaste är väntan-det tar så mycket energi av en….Hoppas att din pappa är på ett bra hem så ni för stöd och avlastning…..Vad är väl en fest på jorden mot en i Valhalla eller paradiset eller vad man nu vill kalla andra sidan.Jag tänker på dig.-Klok unge som alltid!Du vet ju att av barn och fyllebultar får man höra sanningen.kram/galdra

EwaKristina
0

Mina tankar finns hos dej,Drutten.I ljus och värme/Ewa

Chicanika
0

de där var inge roligt.. e gav mig rysningar… fan tårar e på väg de känner ja nu…! man ska kanske åka o träffa han en sista gång..!

Thinka
0

skickar dig en virituell kram!

Tiia
0

tänker på dig ,Drutten

skruttan31
0

sänder varma tankar till dig o din pappa,,  Kram Skruttan

drutten53
0

Hej mina vänner nu är jag hemma igen..har nu varit och hälsat på min pappa…han var väldigt trött..har ramlat mycket..så nu har dom satt på larm på pappa..dom ska även sätta larm på golvet i hans rum..ifall han skulle få för sig att ta sig upp…men han blev glad för att vi kom..vi fick i han lite mat o kaffe och en kaka…och jucie…så nu är det bara att se hur dygnen utveklar sig…det kan gå fort och det kan ta tid….hoppas han inte behöver vänta så länge på perongen…kram

Tesan
0

Blir tårögd när jag läste ditt inlägg, skönt att höra att du har så´n styrka!