Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 5450 ggr
lemuria
0

vem är jag ?

kan ngn svara på den frågan.

EwaKristina
0

Ja,du,det undrar jag med*L*

Tita
0

Hahahah =)

lemuria
0

roligt ja ja hehheh,

kram till alla

Tita
0

Förlåt kunde inte låta bli att bli full i skratt Generad

lemuria
0

ska jag avslöja ?

EwaKristina
0

Jag är helt övertygad att jag känner dej i alla fall!!!!/Ewa

lemuria
0

Hello over there , jag tror inte det,  du gör. Mitt modersmål är inte svensk. Inte nordisk, men neråt , kan du då gissa rätt ,ger jag 100%  reklam för dig.

EwaKristina
0

#7 Hahaha/Kram till dej

EwaKristina
0

Ge oss nån ledtråd…..

lemuria
0

hahhah no no,

lemuria
0

1 då_ är inte fattig

lemuria
0

2- konst

lemuria
0

3-positv , föränderlig syn på kvinnan i konst

lemuria
0

ge ert mediala svar , den kommer i prov nu

lemuria
0

ni kommer andas djupt, när sanningen kommer fram

Tita
0

Damien Hirst kanske *L* nej men är du en konstnär eller hur menar du ??

lemuria
0

Look at the photo

lemuria
0

who am I ?

EwaKristina
0

Heter du Björn hahahahaha/Ewa

skruttan31
0

varför inte kalla honom den mystiska mannen,, Oskyldig

EwaKristina
0

Den mystiske mannen eller Bara han inte heter Björn!!!Hahah

Fdtr
0

Hoppas du vet själv så det inte är därför du frågar Flört 

Skotte eller irländare, känns som du pratar engelska men inte "brittisk" engelska eller hur jag nu skall uttrycka mig. Förutom konstnär som själv skrivit så tror jag också du lär ut målning/konst av något slag. Rest en hel del, lite eccentrisk om man får lov att säga så. Skön humor.

Påminner i känslan om en granne jag hade som gick höftskynke på sommaren för att det var luftigt och skönt, brydde sig inte om vad andra tyckte. Han hade plockat upp det efer att ha bott i afrika tror jag.

Funderar på om inte bilden på din sida är lite äldre, den känns inte riktigt aktuell på något sätt. Något namn kan jag inte sätta på dig, kan inget om konst/konstnärer. Hörde något som Granny men det kan man väl inte heta? Det är ju mor/farmor på engelska. Graham kanske? Eller Danny… eller… eller….Skrattande

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

skruttan31
0

Bounty,, O om han heter björn??,, vad gör vi då??? bjuder han på blåbär??Räcka ut tungan

EwaKristina
0

Hahaha,jag tänkte bara på en sak som vi ventilerade i en annan tråd,förra veckan.Sen tycker jag faktiskt att han kan presentera sig nu.

skruttan31
0

#24,,, håller med du.. *s*,,  men vi lär väl få fundera ett tag till,, mystisk som han är herrn!!!

Tita
0

Får vi veta snart då , så vi kan få andas ut någon gång ;)

Thinka
0

svarar för skojs skull jag kan ingentligen inte sådannt här. Föstår ju inte riktigt vad som händer. Men, jag fick en kännsla av Tyskland eller trakterna därikring, fotot känns som om det är nåt fel med (det är inte du?) eller så är det men det är nåt med kortet…fotograferar du mycket? som sagt jag är inte alls insatt i detta fösökte inte ens känna efter utan fick bara en kännsla. (så nu kan vi skratta gott åt mig)

drutten53
0

har nu kollat o kollat..det jag fick till mig  är namn hasse…men men det är ju fel..ska nog pejla in mer..tror att du är känd på något annat än konst….vi kanske ska sjunga en trudelut i stället   kram

zeretki
0

Haha, är det Terry Evans?? Vore kul isåfall! :D Han är nästan det enda mediet som jag sett på TV och gillat jättemycket. Jag har så svårt för vissa, vet inte varför. Men Terry gillar jag jättemycket. Jag får bra vibbar av honom. :)

lemuria
0

hahhah skrettar bare, but somebody was very near by.

flymybike
0

svaeret kommer

Pendlan
0

Den här personen har ju satt myror i skallen på en i 190.  *ler* E jätte nyfiken. Trodde de va en kvinna först innan jag såg på egna sidan de va man. Så fel man kan ha ibland *s* Fast!!! kul e de.. Hoppas vi får veta vem tusan de e  Skrattande  snaaaart!

zeretki
0

ja, jag har fullt upp att klura ut vem jag själv är så… :D

skruttan31
0

ja jisses.. nu du mystiska mannen,, har kvinnorna heltids arbete.. se dig som ett köttstycke.. vid nästa hörn hugger vi!!!!Cool

skruttan31
0

#33 Vet du de rå???..kommer du på ditt svar kan du väl höra å dig.. *flinar *

Tita
0

Är det en man då ?? Bilden kanske inte ÄR personen ….Terry Evans skrev någon …hm kanske det är Iris Hall ?? =)

Thinka
0

skrattar …hur länge ska vi hållas på halster? spricker av nyfikenhet!!!Glad

skruttan31
0

varför inte min döda mamma som vill skämta mig aprillo,, *flinar',,, många förslag nu,, vann jag eller????

Tita
0

Haha ok en döing då kan det vara Pablo picasso =) med tanke på konst ;)

Pendlan
0

#36 Jo.. de har du iof rätt i . Man vet ju aldrig vem den e som man utger sig för å vara men läste på sidan att de va en man *ler* men… myror har personen satt igång med.. de e lite kul tycker jag   :0)

zeretki
0

#35  Nej, vem är jag egentligen??  *förvirrad*

zeretki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det måste vara Ron Eldard!! Haha, äntligen kommer du till mig, min älskling! När ska vi gifta oss??

Pendlan
0

#42  *asg* Nu dras de igång igen!!!

galdra
0

Michelangelo vad gör du här???????Nu??????

galdra
0

Kan det vara Jörgen i Södertälje/Japan?????Heter han Björn som mellannamn????Hahaha

galdra
0

Höftskynke!Hmmmm  det måste vara Tarzan!Konst hmm neej.

Föränderlig syn på kvinnan i konst som modell? eller konstnär?

Modeller kan vi vara hela bunten här-ska vi ta honom nu flickor.HiHi

drutten53
0

ha ha ha  feja42   asgarv..jaså du har ÄNTLIGE hittat din…heja heja friskt humör..jag garvars så jag dör..nej vänner det är ju PERH…får jag va brudtärna hi hi…men freja42 ta det issi..skräm i nte bort han än…vi har ju inte får lära känna han än…du får allt dela med dig..hi hi

Tiia
0

Heter du något med D……Daniel,David?

Elisabeth-J
0

En riktig liten luring är han ju i alla fall  Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lemuria
0

Nu tiger jag, lite öppnare attityd tack

drutten53
0

vad då tiger…vad menar du med öppnare attityd..har gissar vi o får våra hjärnceller i obalans  så skirvier du att du tiger..kom igen nu..varför så hemlig…kram

galdra
0

#51 Nej drutten han menar att han är en tiger!!!!!

flymybike
0

återkommer imorgon med mer upplyssningar, ni är väl klara för uppgiften ta emot det.

flymybike
0

tror faktiskt det är luring bakom dvs han som har det tv programmen, Aschberg eller ngt

galdra
0

#53 Tack för den nattsömnen???HaHaGråter

drutten53
0

ja du galder  jag tänkte det först jag nmed att han var tiger…men så slog det mig..att en tiger kan ju inte skriva o vara så hemlig..för en TIGER väsnas o ryter…visserligen röt han när han bar om bätttre attityd   kram

EwaKristina
0

Jag tror att du ligger bakom detta Flymybike.*L*

drutten53
0

menar du insiders…eller bara aschbeg  inte helskota är det.fylking  nä nä..det får du inte in mig..ha ha…

Tita
0

Anar en uggla i mossen …=)

EwaKristina
0

Ja,det har jag gjort hela eftermiddagen,och jag har sagt till Elisabeth vem jag tror det är,så jag har ett "vittne"…*L*

Elisabeth-J
0

#60 Ja jag är ditt vittne Flört  *L*

Elisabeth 

Tita
0

=) Hur ska man kunna sova nu då när man inte fårt veta =P

Elisabeth-J
0

#62 Hahaha… samma tanke har jag med, skulle behöva sova snart men blir nog kvar här ett tag till =)

Elisabeth 

lemuria
0

Verkar som det här förblir ett mysterium, det finns bara en som brickat i närheten.

drutten53
0

hej o godmorgon på dig lemuria…ja du ett mysterium  det är det lungt ska du se….du kan inte vara snäll o tala om vem av oss som prickat i närheten…varför va så hemlig..fattar du inte hur våra stakas hjärnceller får arbeta..vi är ju inte pur unga här…vi har ju redan förbrukat massor av dom i våra dagar…men vännen…kanske är bättre att skriva privat..så kanske du avslöjar med du är..men vännen var rädd om dig..du ska nog se när vi gammla själar slår våra kloka huvuden i hop..då du blir det en bra soppa..kram

lemuria
0

Ja ja , hur är det med medialiteten hos ert kära folk.

lemuria
0

kolla nu noga, läs allting som följer.

drutten53
0

men lemuria..nu har jag väntat o väntar på det du skrev…

kolla nu noga, läs allting som följer

.
hur länge ska jag få sitta här o vänta…ska ju sola snart..så skynda på lite nu då..eller ska du hålla oss längre på sträckbänken…o du vännen väntar oxå svar på mitt mail..till dig…kram..nu smörar jag lite  hjälper det med en blomma att få veta  hi hi

lemuria
0

Tack för den fina blomman den värmer.

drutten53
0

småler nu  kan inte du värma mitt hjärta nu då…hi hi..kram

[QueenTizzan]
0

#68 ska du SOLA!

Här e ingen sol minsann. *avis*
Sola lite från mig…..

lemuria
0

skickar masoor av energi o värme till er. Sommaren kommer vänta bara , snart klagar over värmen.

drutten53
0

ja du solen står så högt här så det ska bli skönt..hi hi…nej du vännen det blir i solariumet..ja ska sola åt dig med…kram

lemuria
0

tycker det ska ske i det naturliga. Ute i backen med vackra drömmar skapat från målnens sfär. Doften av det vackra, i form av naturen,,,nej det finns inte i solariumet

skruttan31
0

Suckar,,  här lyser solen med sin från varo,, o de duggar lite lätt,, men men,, Borås är väl känd som sveriges regnigaste stad,, så hoppas du hade rätt om värmen,,, *flin*,, tackar för energin,,

drutten53
0

ja du lemuria…visst är det bättre att ta den narturliga solen…men vännen ibland så måste man även ta solariumet..och det jag ska ha är inget sådan solarium som du eller ni tror…mitt solarium får jag bara stå i dag 6 minuter..börja med 20 sekunder..får bara öka 20 sekunder åt gången…så nu förstår ni att detta solarium finns på sjukhuset..kram

skruttan31
0

fast de e klart.. jag bor i borås,, ?, *ilar o köper mig ett solarie till semestern,, sen kan jag ju ligga där med en paraply drink… *L*

drutten53
0

o borås…där har dom en pizzeria son hetter napoli…om den nu är kvar…där är det goa pizzor..var där för många år sen..ja så där 28 år sen..tälta då med två av barnen mina…det var inte så långt från halens….men det är ett minne blott…kram på dig skrutten31

lemuria
0

Föredrar en back med öl ,penseln i bakfickan o en vacker utsikt :)

skruttan31
0

#78 pizzeria napoli,, finns säkert kvar,, känner igen namnet men dock inte riktigt var den ligger,, ja du,, 28 år sedan,, då fanns jag i den mörka småland,,  kom hit som 10_åring,,

skruttan31
0

#79 sänder över ett flak öl,, min smink pensel,, o sedan har jag dock endast Viskan som utsikt,, *flin*

lemuria
0

Ja egentligen är det inte utsikten eller motivet som gör storverk utan ….

skruttan31
0

#82 utan smink penseln,, ?? *flinar rått*

lemuria
0

har min egen pensel ,me några hår kvar från 1800 talet ,,hehe

skruttan31
0

några hår kvar från 1800-talet.. jisses,, hur såg penslarna ut på den tia.. jag e nog för ung för detta här,, *s*

Elisabeth-J
0

#84 Det finns en kategori som heter foton. Där hittar du dem som vill läsa av medialt, vilket sker med privat mail.

Elisabeth 

lemuria
0

Kan ju komma o visa i praktigen hur färgen  flöder fint, smälter som smör i solkenet.

skruttan31
0

här smälter inget smör i solskenet, här får vi smälta de i micron eller på spisen,, regnar jö!!! Fundersam

Fdtr
0

#66 Jag är inget medium, tycker bara det är kul med utmaningar Glad

Fast visst är jag nyfiken på vem du är…. du vet hur man skall fånga folks intresse…

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Almis
0

_ 

Jag, Michael, född ur ljuset kärna, ordets försvare och den himmelska drottningens beskyddare. Jag är den penetrerande ljustrålen från Guds sinne som tagit form för att tjäna Den Högste mitt ibland er. Mitt ljus är kärlek och ingen fruktar mig som äger ett rent hjärta.

För att tjäna er bäst befinner jag mig på olika plan och i olika kroppar. Den form eller kropp ni känner bäst är min änglagestalt. Men vad få vet är att jag även befinner mig ombord på de interdimensionella skepp som ni ibland kallar för UFO:s. Därifrån leder jag många av operationer som sker på olika planeter och platser i universum.

Vad ännu färre vet är att jag även har låtit en del av mitt medvetande inkarnera i människokroppar på er planet. Det är för att lättare kunna bistå er vid er sida. Detta gör mig sedan länge till en del av er och ger mig möjlighet att med större frihet handla inom ramarna för de universella lagarna om den fria viljan. Jag har vandrat mitt ibland eder under långa tider i många kroppar och i många gestalter. Otaliga värdsförändringar har mina gestalter sett då de befunnit sig på Jorden och förankrat den kraft jag förestår i ljuset. Jag vandrar här på Jorden nu.

_

zeretki
0

#66 Haha, det låter på dig som du tror att alla här inne är medium! Det är vi inte. :) Men vi är intresserade. :)

drutten53
0

ja du lemuria…titta in på din sida…nu går det troll i huvudet…med du…kan jag nu kanske veta vem du är…ser ju att några nya sajter har dykt upp oxå…kan ju va så att din vän har öppnat en här ny sajt…

för ulf lundell är du inte…o ditt intresse för konst…kan va mycket…tex   måla tavlor/glas/natur/bilar/modellbygge/musik/resor/..ja det finns mycket olika konst…jag är oxå intesserad av konst..min konst är att finnas till både här och för mina BARN o BARNBARN..du det är en konst det…nu så är min konst är att inte slösa mer enegi på att få veta vem du är…har du ingen lusta att så har du ingen lust…men tror du är iallafall någon som har vart här förr…bara bytit nicknamn…sänder dig något fin konst

Tiia
0

Ska du inte snart avslöja vem du är,lemuria?

lemuria
0

har ju blivit lite kändis ja

Elisabeth-J
0

#94 ja du har ju blivit lite kändis i den här tråden på forumet nu Skrattande  fast en anonym sådan!

Elisabeth 

lemuria
0

kanske även ute i världen, i den stora.

EwaKristina
0

Eller så är du inte så anonymSkrattandeegentligen,hahahaha

lemuria
0

call it kontrol

zeretki
0

Ja, men du är inte Ron Eldard iallafall… Så så viktig kan du itne vara! :D

EwaKristina
0

*asgarv*

Tiia
0

Det är bara att glömma denna tråd,Lemuria……..du vill ju ha bara uppmärksamhet.Så jag säger tack för mig.

lemuria
0

who am I ?

Soffe
0

Det låter intressant med en anonym kändis, det är första gången jag har läst om att det finns

lemuria
0

only one person realise , the person is humble

lemuria
0

svaret finns i bilden, inte i orden

EwaKristina
0

#99 Nej,det tycker inte jag heller.Spelar ingen roll om du är Lars Larsson  eller presidenten,här finns ingen förmer än nån annan,hur högt du än sätter dej på piedestalenSkrattande

Perla
0

# 105

Hmmm…jag tycker att utseendet är bekant men kan inte placera in det…just nu…*fnular vidare*

zeretki
0

#106 Den piedestalen är upptagen av Ron Eldard! Hemlis Min husgud!!

lemuria
0

inte som person, det finns dock vetande , kunskap,färdighet,intuition,klokhet osv som skiljer oss åt. de inre krafterna således. Handlar inte om att sätta sig högre en andra. det fins en person som prickat bevisligen nära rätt. Personen är ödmjuk o är lite imponerad utav det. Den som gör sig inte till heller. Mycket nära  den visdomen som är äkta.

god bless u all

drutten53
0

småler  fabians  nu kom enegin igång igen…om du nu inte vill avslöja vem du är..så ska jag väl inte heller göra det..hi hi..ju mer jag tänker o tittar på din bild..har även förstorat upp o kollar varje vrå..till och med det som står uppe till höger utanför ramen…har även satt på dig keps/hatt/mössa på mina bilder…nu du slog blixten ner…det springer indianer från vildmarken här…HA HA någon viskar ditt namn..kul va..villka energier det finns…kram…uhg uhg

Almis
0

Svaret finns i bilden… symboliskt

Soffe
0

#110 Du är då rolig du druttenSkrattande

Kul att det finns så mycket humor här på forumet..det lättar upp humöret

Elisabeth-J
0

Ja det lättar verkligen upp med skojigheter Skrattande

Lemuria har ju också skapat en rolig, underhållande och  kreativ tråd här som håller igång oss alla Skrattande

Elisabeth 

Soffe
0

Jaa verkligenSkrattande

Elisabeth-J
0

Ja du lemuria… När du blev medlem så såg jag ditt foto när jag kollade din sida och du var väldigt bekant, så jag satt och funderade på vart jag har sett dig någonstans men kunde inte identifiera dig. När du sedan skrev tråden här så började tankarna snurra på och nu ryker det verkligen här vill jag lova Glad

Elisabeth 

Fdtr
0

En mästare med namn från en försvunnen kontinent….

Känns som en blandning mellan Bingo Rimér, Ulf Lundell och en engelsk inredare i ett program på tv3. Du har både yta, djup och egensinnighet. Men vem du är? Är du densamma som igår? Är du densamma som du var på fotot? Vem är du…. egentligen….? Spelar du teater för oss?

EwaKristina
0

Ja här med*L*,men om vi nu ska gissa vidare på¨vem denne person utger sig för att vara,så okey:Zalvadore Dalí……

drutten53
0

ja ni mina vänner..här sitter jag och pusslar om ordet mästaren till alla olika namn  tittar på googel…har nu inga hjärnceller kvar att förbruka…är det några som kan skicka mig massor av enegi..för denna person har dragit ur all min enegi…

snälla lemuria..svara på följand frågor

är du en man eller kvinna

har du varit här med annat nicknamn förr

är du konstnär inom måla tavlor

bor du här nu i sverige

är du känd för oss

borde vi veta vem du är

är du lika känd som picasso

när flytta du till sverige

vad är dina föräldras hemort

ja dú får väl börja med dessa frågor..hoppas nu få svar på dessa..kram

tare en kopp kaffe medans jag väntar på svar

EwaKristina
0

Väldans vad tyst det blev på lemuria,var är du……Drutten har snart fikat klart*L*

zeretki
0

Jag fattar inte ens om man ska gissa vem det är på riktigt eller vem den låtsas vara?? Men som jag sa, du är inte Ron Eldard så då får det vara. :)

EwaKristina
0

Det får vara för mej med nu…….

drutten53
0

ja do bounty  fika klart för länge sen  han även ta fram hugo maten den oxå…nu blir det väl bara att börja förbereda middagen…ja du lemuria…inte fick jag heller svar privat från dig..tycket det börjar kännas som samma mönster som förr..skrev privat till en..men ike svar där heller ifrån..så nu får jag bara minnas mitt mail till dig o den andra personen…men jag överlever…men tycker det är så tråkigt att inte få mail tillbax…du kanske ha missa något kul..fråga pendlan här…hon skrattar så hon får ont i magen..men det är ju du som väljer..hur livet ska va…men jag älskar livet skratt humor..o sen att göra andra glada…men visst jag har även en tasigt sida som vi alla har…men det är inte ofta jag får kontakt med den…då får jag fabians jobba röven av mig för att få kontakt den den onda sidan  asgarvar…men men…se om du vill hänga med på lite skratt o ha kul med oss..som sakt du väljer..eller det kan ju finnas någon som styr oxå…eller vill att du inte ska avslöja vem du är….men jag har min sambo..o det finns nog några till som har sitt på det torra…men (viskar tyst…akta dig från freja42..hon du hon är på hugget..)…kram på dig vännen..ha det bra

P.s sänder ut min varg för att spanna in dig..han är snäll..så du behöver inte va rädd om du skulle träffa på han..han hetter SANTO

Elisabeth-J
0

Själv har jag hunnit med att både dricka kaffe och åka till affären och handla =)  får väl ta en kopp till då!

Elisabeth 

Thinka
0

jag har också hunnit massor, mockat och gått ut med sopor kaffepannan är på och jag jätte nyfiken och det stör mig att inte veta att få veta menar jag. Jag önskar att jag kunde foccusera in, men det kan jag inte.Miljoner med myror ihuvudet, haha men kanske kan vi snart få ett svar.

Elisabeth-J
0

#124 Vi får väl alla tillsammans ha ett kafferep nu en stund och vänta på svar =)

Elisabeth 

drutten53
0

okey hänger med på en kopp kaffe till..hinner nog oxå hämta mitt barnbarn från skolan kl 15…

personer sitter nog o garvar så tårarna sprutar…men vad gör det..vi fikar utan han eller hon….nu börjar solen titta fram här så jag tar min kopp o sätter mig på balkongen med en cig till..ha en bra fikapayus nu mina vänner..hoppas kaffe smakar..så hörs vi efter rasten…kram

Elisabeth-J
0

#126 Jag sätter mig också ute en stund, får ta en kaffepaus mellan städning och forum =)

Elisabeth 

Soffe
0

Jag har inget mer o säga än: *ASG*

Jag kan inte låta bli o skratta åt det här, det börjar ju bli sjukt roligt

Passa på o ta några kakor till kaffet också så tar det lite längre tid..hihi

Skrattande

susanne.s
0

Den enda jag kommer på som stämmer fast det inte stämmer är Anders Zorn med tanke på konstnär och föränderlig syn på kvinnor. Han bytte ju damer titt som oftast och de var föränderlig i figuren också kan man säga, inte en rak kurva någonstans Glad Nu tar jag också kaffepaus men sen vill jag veta vem du är lemuria!

drutten53
0

småler..ja du…tittar o tittar..tror det finns fler på bilden..detta är nog en bild på många personer som har en ram runt sitt ansikte..typ rally/ishochy/bandy/ o är det något inom sporten då går jag bet..för sport är något som jag inte kan…förstår inte mig på sport….nu drar jag iväg o köpet balkongmöbler istället..men vi hörs…kram

lemuria
0

what areu waiting for, look at the pic and think

Fdtr
0

Det här får bli mitt sista inlägg tills lemuria ger sig till känna. 

En sista gissning efter att jag tagit mig en tuppis och vaknat med ett namn på tungan. Fast det stämmer inte med det jag sagt tidigare så jag är förvirrad…

Andrew Schuler fick jag fram men det stämde inte riktigt utan jag fick vrida och vända och vrida på det ett tag. Ardy Strüwer är namnet jag fick fram till slut och det är en konstnär med en egen syn på kvinnan så att säga…

drutten53
0

kan det va lilla bilden på vänster sida som vi ska titta på…ja då är du väl..krister fuglesang..asgarv..hur han stavar sitt namn det dret jag i…men visst det ser ut som en raket på tvären som är på väg upp mot nasa…hi hi….han var ju rätt skäggig när han åter kom hit ner igen..o du det är fabians en konst att ta en sådan resa..o sen att bygga en raket…hi hi…har väl aldrig jobbat så här mycket med mina hjärnceller…asgarv…kram

nu vänner blir det att städa på balkongen o sätta dit mina nya möbler…vi ses sen…kram i stora lass

Tita
0

Vad heter han nu igen han den där …….Ardy Struver eller nått hahahahah oj det var nog väldans felstavat men endå =)

drutten53
0

ja du tita detta namn är redan sakt fdtr sa det nyss…nu vänner är balkongmöblerna på plats…..

nu blir det en stund framför teven  mannen som talar med andar..så hörs vi sen  kram  en liten bild på mitt nya sommarställe   hihi  det får duga åt mig..hi hi  såg att borsten kom med..men den får ni titta på köpet…

Elisabeth-J
0

#135 Vad fint det blev Drutten! Bjuder du på kaffe när jag är i sörmland igen? Då kan vi sitta på din fina balkong och klura ut vem lemuria är kanske? =)

Elisabeth 

Tita
0

# Oups såg inte det :P … men nu tycker jag det är dags att avslöja identiteten lemuria , tycker du har testat oss nog nu …..

lemuria
0

vem bjuder på kaffe om jag avslöjar det bums

Elisabeth-J
0

Självklart bjuder jag dig på kaffe Skrattande

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Ok, nu laddar jag bryggaren, så kaffet är strax klart, välkommen!! Glad

Elisabeth 

drutten53
0

mitt kaffe är redan klart  slår ihop en tårta snabbt som attans

klart elisabeth  du får både kaffe o något läker maträtt

Thinka
0

och jag på väg till kaffepannan en prinsesstårta finns i frysen.!

drutten53
0

nu ni..är han både kaffe sugen o hungrig..stakars han..han har väl svultiit hela dagen..för att sitta här o se vad vi har gissat o kommit fram till…han är nog uttorkad…har även lite kakor i frysen…sockerkaka slår jag ihop på åtta röda….synd vännen att du inte fråga lite förr..då hade du kommit på middag…hemlagade pannbiff med potatis o grönsaker…så nu blir det kaffe o tårta o sockerkaka o kakor…men du får allt raska på..jag har 3 vuxna barn o 4 barnbarn..så det säger bara swiss på kakfatet när dom sätter fart…kram

drutten53
0

här lemuria kommer tårtan

http://www.kossan.se/kvinna_med_taarta.htm

Soffe
0

Hahahah…den var bra den! Skrattande

[QueenTizzan]
0

*asg* Tårtan va juh för bra. hahah

skruttan31
0

*asg*,.,,  japp,, tårtan var bara för bra,., han kommer o älska den tårtan,,  ser ni Lemuria ätandes i gräset????

Tiia
0

jag tror nog nu också att det är flymybike

MissQuinn
0

*GS* Ja,det blir hans straff det,att ligga där och tugga *S Kan ge mig sjutton på att han satt en gräns på att få ihop minst 200 inlägg här innan han ger sig till känna Skrattande så bara för det säger jag Thomas Di Leva Flört så har jag gissat jag oxå…lika fel som alla andra…*S fast naturligtvis är det ju inte han….bara skojar Glad

lemuria
0

hahhah vad ni är trevliga hi hi  vad kul. bare skrattar. Only one person knows

skruttan31
0

Lemuria.. o den enda är du själv hoppas jag,, *s*

MissQuinn
0

OK! Ska man behöva gå igenom alla tyska konstnärer så blir det snart över 200 inlägg Flörtför inlägget om att du skulle komma från Tyskland reagera du på…Ich bin seer mude på det här….*S tyska kan jag inte heller…*GS

Du kan ju knappast va från andra sidan,så det är Herr Gogh vi snackar med Förvånad Har du 2 öron ?

zeretki
0

*asg* Thomas DiLeva eller van Gogh??

drutten53
0

ja du o det vet din vän bara som nu sitter o mår…okey  där rök tårtan  äter upp den nu…själv…får jag fråga dig en sak…är det någon av oss här som har svarat rätt…förutom din vän..men han / hon har ju inte svarat här ännu..så nu menar jag vi…kram

Chatrine
0

En konstnär tillhörande skagenmålarna kanske?

skruttan31
0

näää vänner,, ge mig tårtan i stället,,  sitter här o är uttråkad,, o inväntar på att john blund ska komma,, men i brist på sysselsättning,, så hade nog tårtan smakat gott,, gillar sån där grön,, eller någon med mö choklad på,, *allt för o fylla ut rynkorna*

Zelma
0

Tårtan var helt underbart sjuukt!

Jag måste ju också gissa vem Lemuria är….

Jag gissar på….Terry Evans

Man kan ju ha fel men man måste ju försöka .

galdra
0

#15 Du skriver att vi kommer att andas djupt när vi får veta sanningen.Ok nu är det dags vi är blåa i synen.Fram med det nu vem är du?????

galdra
0

Leonardo da Vinci gillade modellbygge- ingår i dom gamla mästarna sk.

Michelangelo kallades mästare.

Jesus kallades mästare.

Dock tidsmässigt stämmer det inte.Om du inte har reinkarnerat hela tiden i rakt nedstigande led…

drutten53
0

småler galdra…ja du han är MÄSTARE att hålla oss här  asgarv…ja ger upp…kram

galdra
0

Jadu dutten jag tror killen har taskig kvinnosyn helt enkelt.Han tycker vi  inte är värda att veta vem han är……

drutten53
0

småler  han driver med oss…sen kommer väl något dumt….nu blir det lite fukost..men vännen vi hörs..kram

lemuria
0

mina kära vänner härmed får jag högaktligen meddela lämnar sajten för gott. Älskar er som ni är.

En gyllene kyss

skruttan31
0

Amen,,  SÅÅÅ kan man väl inte göra???? vem är du då???????

HALLÅÅÅ ELLER??????

MissQuinn
0

Lämnar sajten?? Förvånad Jo,det var just snyggt….du Mr Skrikandes du glömde säga vem du är!!! Se till att trä på dina gyllene skor och trava tebax till datorn i rappet Skrikandes och sen lämnar du ditt namn….vi lider alla av syrebrist här pga dig Skrikandes seså…skyyyyyyyynda på nu…du kan inte bara lämna oss nu Förvånad

drutten53
0

ja ha lemuria…först så kommer du inhoppandes..glad o skriver..VEM ÄR JAG…sen låter du våra hjärnar få ett spratt..du låter oss svara o leta o tänka…sen när vi börjar ge upp…då är det inte kul längre från din sida…sen nu skriver du älskar oss som vi är..skickar en gyllene kyss..sen poff är du borta…är inte lite tarvit…inte änns sa du om något hade rätt heller på vem du va…eller har det kanske blivit strul för din egen del..för att du ha varit här inne på sajten…va det någon som inte gilla det…men vännen du får ha det bra..hoppas allt löser sig för dig…ha en bra sommar..p.s skulle varit kul att få svar på mitt privata mail till dig…men men du gör som du vill….hälsa vännen din…kram

sänder dig en blomma på vägen ut

Chatrine
0

Vilken tö**!!! Vad har detta med övernaturligt att göra?

Tita
0

Jaha ja tack för kaffet ……….. =(

galdra
0

Fy vad urdåligt gjort!!!!Samlar du poäng till andevärlden är du nog ute och cyklar…

Elisabeth-J
0

Ja ni vänner! vad ska man säga om det här? värsta tramstråden kanske? Att lista ut vilken slags person det är var inte svårt men vem det är har jag bara en aning om och jag har mina aningar om varför personen gjorde så här. Roligt var det, så länge det varade =)

Elisabeth 

loreena
0

Ha ha vilket roligt skämt..Ledsen Jag gissade nästan att det skulle vara nåt sånt där trams.. Hej då Mister nobody..

CarolineO
0

Undrar just om det inte är flymybike:s alterego med tanke på #31 och #53…..

Fdtr
0

Taskmört!!

flymybike
0

blanda inte mig i det här, ok

Morsan1
0

Jobbigt med männsikor som måste göra sig intressanta genom att hålla folk på halster.

Håller med dig Elisabeth, värsta tramstråden

Jag ska pesonligen starta en RIKTIG tramstråd ikväll, det var länge sen och det bubblar liksom i mig…. ;)

Kram ÅsaGåsa

flymybike
0

Hejsan alla, kommit hem från en jobbig resa.
ser hur man blandat mig som misstänkt gärningsman.

Förvånat hur pass många som involverad i "smörjan" som många ser det. Det är mot lokigen, detta fenomen  intresserar mig mycket.

H/Fly….

lemurias
0

jaaha, kära vänner, hur står det till.

drutten53
0

ja du lemurias..har satt GW Persson på dig..så du kommer väl att va med på efterlyst…så det blir hans jobb nu att säga vem du är…kram

lemurias
0

vem jag är ?

lordi
0

jag råkar veta vem lemuria är utan att vara synsk hehe

lordi
0

kolla på kontinenten Mo, alien citizen brobably lived there.

zeretki
0

Mo??

lordi
0

that´s right

lordi
0

here I am

lordi
0

vem är jag? 10 poängs fråga. högsta priset är :

en gyllene kyss

Tita
0

Någon i ett dataspel

millis
0

Tror att det är en tidigare medlem som blivit bitter och bestämt sig för att hämnas. Tänker på vatten, förstår inte varför…

Morsan1
0

#188 Han kanske behöver en kalldusch.

Allvarligt talat, är det verkligen någon som bryr sig om vem det är? Har inte den frågan gjort sitt?

Önskar er alla en trevlig fredagskväll, nu ska jag natta småtrollen. Återkommer snarast.

Kram

Elisabeth-J
0

#189 Håller med dig fullständigt! bara en massa slösande med onödig energi ju!

Elisabeth 

EwaKristina
0

Absolut!!!Håller med er fullkomligt.Sicket larv!!!!

Soffe
0

Jag håller också med er! Ska vi bilda en klubb?

Nä jag skojar baraSkrattande

Morsan1
0

Det enklaste och mest självklara är väl att ignorera tramset. Så länge vi skriver/ svarar så lever ju tråden vidare.

Thinka
0

måste bara skriva och säga att jag håller fullständigt med er alla om att detta är trams! Kom inte ut på internet på hela dagen igår, nåt större fel i telias nät. Jag tror nån leker med oss "lemuria" tror jag var ett folkslag för länge sedan, dom var andliga på nåt vis jag kan inte hela historien och orkar inte börja läsa och leta.  Dessa var "andliga" eller hade kontakt med sk högre makter. Något hände med deras värld och den försvann, detta är väldigt myt omspunnet historien tror jag inte förtäljer inte hur det gick sedan eller huruvida detta är sant. Det tog ett tag innan polleten trillade ner för mig. Så jag tror inte vi ska slösa en massa energi på att gissa vem lemuria, lemurias eller who ever är.

zeretki
0

Jag håller med er att man inte ska slösa tid på trams…men man kan också se det som att det är en litet retfull varelse som vill skoja lite. Ungefär som Coyote eller en Pixie. :) Själv har jag ju mycket såna busiga energier med mig och blir därför busig tillbaks. FInns säkert många som tycker jag är irriterande men det bästa sättet att bli av med irritation är att skratta åt det och åt sig själv. :)

Bara en tanke… :)

EwaKristina
0

Det är då ingen dum tanke du har Freja42.Men denna tråden  gick ju helt överstyr och urartade i rent trams från h*ns sida.Visst ska vi ha kul på Forumet,men denna tråd såg jag ingen komik i överhuvudtaget(förutom då vissa inlägg från er andra)*L*

lordi
0

älskade Bounty du är en underbar människa varför smutskasta , det tar ju bara egen kraft.

flymybike
0

Var inte Lemuria huvudstaden i Atlantis . I den försvunna kontinenten Mo.

Thinka
0

#198 jag tänkte faktiskt på atlantis men vad jag minns så försvann det ett helt folk i nån form av naturkatastrof……men jag är ju inte helt säker. Det går säkert att läsa sig till nånstannsGlad

flymybike
0

Det finns att läsa en del om det. Myten har lävt i alla generationer. Det som jag vill rekommendera är Edcar Cayce, han var en riktig medium som vetenskapligen undersöktes men hittade ingen täcken till bluff. Han var ju transmedium.

lordi
0

här kommer en del av sanningen.

Läste häromdagen en tidning, det handlade om historia. till min förvåning ser jag en bild föreställande en känd konstnär. det som får mig att reagera, är att bilden kunde vara mitt eget.  Så mycket är vi lika . Utseendemässigt. Gjorde på skoj test genom att hålla tummen framför texten o visa bilden till några kompisar: Här är en liten artikel om mig, sade jag.

Alla köpte den informationen. Givetvis rättade till det med detsamma. Sorry gjorde samma test här.

galdra
0

#201 ni kanske är tvillingsjälar,dom brukar tydligen vara lika varandra till utseendet och sättet.

lordi
0

här ngt nyare bild tagen av en reporter ca 2 år sedan.Man ser inte tydlig likheten här. det konstiga kanske är att reportagen handlade faktiskt om konst med.

drutten53
0

ja men vem är du då…har jag nu misat det nu när jag har pratat i telefonen..ser inte att du skrev ut namnet….fattar nada nu

lordi
0

ja det vet ju halva sverige, men det vill jag inte säga

Tita
0

Om det sista kortet är du kan jag ju säga att jag har i alla fall inte en blekaste aning om vem DU är , vad det inte DET vi skulle få veta ??? Och vi skulle ju ta djupa andetag när vi fick veta eller vad det va du skrev, här har inte dragits något djupt andetag i alla fall ????

Säger som Drutten jag FATTAR INGENTING ???

galdra
0

Jag är ledsen-men din bild säger inte mig nåt…….i alla fall!

lordi
0

hej på er

Har slutdiskuterat tråden. Den växte till stor, det var inte tanken bakom. jag vill helst vara i fred, o inte göra större  sak av min identitet ,det räcker som det är. Menade nog djubt andetag när man inser det är verkligen stor mästare bakom bilden. måste samtidigt säga det finns en viss konnection oss imellan (bilderna), o andarna , det är jag övertygad.

Måste oxå tillägga efter att ha läst olika skrivelser hur man lätt kan åstadkomma bråk, det vill j oxå undvika.

därmed är sista ordet sagt i denna tråd, från min sida.

tack

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.