Vad fint o vilken härlig färg på trädet

Bland de vackraste träd som finns.japanskt körsbärsträd,heter det så??

jajamänsan…
Ååå vilket härligt träd =)

Så vackert,,och så är det överblommat på nolltid.Vi har ett lite större likadant träd här i kommunen och varje år gläds de flesta åt blomningen,och lika många sörjer då den är över.

Är det månne en Sörmlandsgrip jag ser vid ingången?
Underbart träd!

Nej du Morsan-det är Västra Götalands flagga.Min gubes stolthet….Den är viktigare än vad jag är.Hahaha

Ha ha ha!!! Säg inte till honom att jag trodde det var vår Grip. Då kanske han kommer och biter mig.
Kram på dig tokfia

Guben skulle lära mig ta kort och lägga in på sajten.det är fantastiskt-man har en liten nyckel och bilden ligger i den,så stoppar man den i datorn och vips fick hela trädet plats i nyckeln….Jag fattar ingenting…det är som när man var liten och letade efter ingången till radioapparaten.Hur kom orkestern in i radioapparaten????Hahaha-dum e jag!-Men glad.Kramar på er.

Hahahaha,Tack för det skrattanfallet,Galdra!!

Ja det är väl verkligen teknikens under Galdra! Du är precis som min mamma! Ha ha ha
Kram

#12 Ja du vet folk säger :varför har du inte mobilen på?Jag sätter på den när jag ska ringa säger jag….Jag kan ringa och stänga av .Thats it…

HA HA HA
Är du min mamma?????
Hi hi hi precis som henne. Kan du ditt mobilnummer utantill?

Neeej ska man kunna det.Hihi -Det står på anslagstavlan i köket-bra va!

hej galdra..oj villket fint blommande träd du har vid husknuten..
vad då morsan1…kan mobilnummer sitt eget..varför ska vi eller jag kunna det…inte fabians ringer jag till mig själv…det är väl för tusan bättre att komenisera med sig själv än att släppa fram mobilen o sen försöra hjärncellerna på oj villket nummer..eller börja leta som en tok efter det…min mobil..den tankar jag med 100 kr om året….så lite använder jag den..o fråga mig inte vad för nummer jag har..för det vet jag fabians inte heller..kram

Ha ha ha ni är inte sanna!!!
Ett härligt träd…..

det ända jag vet om min moil att den är röd..och jag kan fälla upp locket för annars kan jag inte svara..sen har den ett genomskinligt rund ruta fram..men vad den är bra till vet jag inte…sen tror jag har 070--men är inte hundra på det….hur den funkar det vet jag inte heller….så mycket kan jag om min mobil…kram

har exakt samma tekniska kompetens som vad du har Galdra….för att inte snacka om datorer.Men jag kan i alla fall logga in här,men mycket mer än så är det inte……

ja du..jag behöver inte trycka på någon knapp alls..det räcker att jag lyfter locker så kommer den som ringer in på stört..sen viker jag ihop den efter samtalet o då bryts det…fiffigt…nog har jag oxå massor av grunkor o grejs i min mobil..symboler o skit..men vad det är till det vet jag inte…jo jag har en liten bok…men vad den är till vet jag inte..kanske det sår några smariga recept i den..man vet aldrig…sen ett stort brev som är öppet..o jag har inte öppnat det..sen blinkar oxå ett brev..o varje gång det blinkar så springer jag till dörren o kollar om posten har kommit då…men inga brev på golvet…jo en skyfnyckel oxå finns vad den är bra till vet jag inte heller skulle tro att det är till om mobilen skulle gå sönder..men fattar nada hur ska jag få ut skyfnyckel ur mobilen då..jo sen en röd pil..o den pekar till vänster högst upp..så jag följer den då men hamnar hella tiden på samma jävla ställe…ja du det finns mera konstiga saker o synboler på denna ruta…får väl börja undersöka vad allt är till…kram

#21 Härligt Bounty man skäms inte lika mycket när vi är fler.Eller hur!Vi är bäst ändå hihi….

#22 Har det kommit brev då när brevet syns_jag menar i brevlådan!Hahaha jag har inga recept i min-jag skakar den och skakar den men inga recept kommer ut!Släng den i golvet drutten då kanske skiftnyckeln kommer fram!Hihi
Jag fick ett gott skratt till idag av ditt inlägg drutten..kram

nej galdra det är fan inga brev i postlådan när brevet blinkar i mobilen….inte äns reklam…ja du denna bok.som finns..hittar inga matrecept heller..vet ju inte hur jag ska göra…fundera en stund nu..jo nu..kanske jag ska lägga mobilen i grytan..o då kanske det blir någon mat..vad vet ja…slängde den i golvet…ingen skyfnyckel kom fram…sen finns det en jordglob på den oxå..undrar om jag ska resa runt jorden eller vad tror du..sen är det två pilar en röd o en blå..hoppskruvad på något vis…undrar vad den är till…vågar fan trycka på den..tänk vad skruvad jag kanske blir då..yr i bollen..sen är det en penna o papper..är det till för att skriva medeland om till opratören att mobilen inte funkar som den ska..ingen skyfnyckel ut o ingan matrecept…o inga brev i lådan…sen finns även en telefonlur..fattar inte heller kanske jag ska ringa til den men hur i helskotta ska jag kunna ringa från min mobil till min mobil sammtidigt..det går väl inte..eller…sen är det ett foto oxå…o jag har inte tagit något foto på någon..o jag känner inte denna person heller som är på detta foto…aha..nu vet jag vem det står ju sony ericsson på mobilen..då är det väl han som är på bilden…o vem fan är han…kram

HAHAHA-på min står det NOKIA.-Ingen jag känner heller!

men du galdra NOKIA JA VET JA VET…ny optratör kan inte användas…ASGARV

Hahaha