Ha ha ha Freja!!
*försöker se oskyldig ut*

Undra hur det kommer sig att vi nästan tramsar mest…..?? Hi hi
Vadå, du och jag? *skratt* Kan jag väl inte tro?? :D

Jag har en så himla rolig och jättesnuskig grej på min mail men jag vet inte om jag törs lägga ut den här…?
Är det opassande med snusk här?
Inte för mig personligen, men låt Elisabeth svara först. Alla här är väl över 15? Är man gammal nog att ha sex då kan man nog se lite snusk. *skratt*
Apropå sånt så läste jag Sagan Om Isfolket när jag var 10 och inte blev jag skadad av det. *skratt*
fram med det

vem du är freja42..ja låt mig tänka lite………….jo en glad o rolig tjej..som man kan dela glädje o skratt med..du hänger med på allt…så freja42 du är ett stort plus…var rädd om dig..kram

Kan man inte bifoga en bild om man skickar ett mail till någon här på forumet? Freja42, föröskte skicka till dig men jag fick inte med bilden.
Snart blir jag tvungen att lägga ut den här. Men vi väntar på "Chiifen" ;) Det är nog bäst!
Kram

Det är ok så länge det inte väcker anstöt 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#11 Grädden smakar mums =)
Elisabeth

Ok, vi kan väl göra så här: Den som vet med sig att den inte uppskattar eller tycker det är passande med sexskämt bör nog inte öppna den bifogade bilden. På det sättet får var och en ta ansvar för sitt eget tänkande.
Jag är dock fullkomligt skamlös och skickar er nu denna bild som jag tyckte var lite smårolig/ äcklig.
"Have you ever swallowed salt water? "
HAHAHAHAHA!!! *Asg* Jaaa, men det innehåller protein! :D

Undra hur många points??
ASG HA HA HA

Proteiner och points Hahaha
Elisabeth
Jösses,, var köper en dom där???? ,, vilken hamn???
bra tråd_ vem är jag, sett från andlig perspektiv

thihi en så kul trams tråd, när jag läste det första som stod kom jag att tänka på den där låten med Arja Sajonmaa där hon sjunger: vem är du? vem är jag? fniss

asgarvar…ojojoj villket klockspel….kram på dig morsan1….ta det lungt idag så inte hela jorden kommer i gugning efter detta klockspel…ha ha

Jag ska hålla i mig, det kan nog tänkas svänga en hel del om den där pjäsen.
Tack och lov har vi inte saltvatten i Mälaren så den håller nog inte till i mina hemtrakter.
Kan det vara Storsjöodjuret tro??? ;)

Nu har jag fått vetskap om vem vår kära lemurias är!
Jag drömde först att jag satt vid datorn och plötsligt ändrades bilden vid lemurius inlägg till en annan bild med ett foto. Sen var det någon som berättade för mig att jag skulle in och kika på ett ställe så skulle jag förstå och sen att jag kunde kolla det på ett till sätt. När jag vaknade och satte mig vid datorn så gjorde jag som jag fick tips om, och gissa om jag blev förvånad!!! Det stämde med personen som jag såg fotot av. Egentligen inte så förvånande eftersom jag så ofta får hjälp och vägledning i drömmar och har sanndrömmar nästan varje natt. =)
lemurias, du är så välkommen hit!!! 
Elisabeth

Och vem är nu denna Lemurias??

småler…ja du denna person..har även jag kommit fram till redan för länge sen..men vill inte han/hon säga det så ska inte jag heller göra det….Han/Hon/dom..får hålla på..lika barn leka bäst…..tycker det är bara synd att det ska vara så….men men vi är olika….hoppas nu inte Han/hon/dom tar illa upp nu efter detta inlägg…för det är inte meningen att göra någon illa….kram på er där ute..och kram till Han/Hon/dom ha en bra dag

#23 H*n får presentera sig själv här tycker jag 
Elisabeth

Jag avskyr att erkänna att jag är nyfiken. Det bär mig så emot när man så uppenbart håller folk på halster. Men, jag är nyfiken som f..n. ;)
Men men det funkar ju…jag är ju jättenyfiken trots allt.
Så grattis Lemurias, jag tror nog allt du har lyckats. Synd att folk ledsnade på vägen.
Kram Åsa

hej vänner…för min del spelar det ingen roll om Han/Hon/dom presenterar sig själva…Tycker det är bara otroligt tråkigt…man får ett privat mail från personen..den 8/5…men bara ett Hello..och inget mer…vet även att lemuria har skrivit till några till privat..men bara Hello…lustig att denna person inte har skrivit Hello till alla här på sidan privat…bara till vissa…men men…får va glad för det lilla man fick…men ljus o värme till personen eller personerna…kram
P.s….Skapa konflikter på detta sätt…nej nej det är inte bra..men denna gång blir det inga konflikter…så njut som bara den…hoppas ingen tar illa upp på detta heller…inte min mening bara mina ord o tankar…kram

Hej lilla drutt troll!
Du är så försiktig med dina ord, så rädd att dom hamnar fel.
Jag tycker så mycket om dig fastän jag inte känner dig.
Stor kram Åsa

tack morsan1..ja du det är bara så att jag vill inte skada någon medvetet..och sen vill jag inte skapa orolighet här…för denna underbara sida som elisabeth har skapat ska inte gå oss om inte..den ska leva kvar LÄNGE..denna sida är ju vårt hem..och i vårt hem ska vi känna glädje och älskad…inte hat och osämja…. och ni ska veta att JAG personligt AVGUDAR Elisabeth..hon har verkligen med hela sitt varma hjärta varit ett STORT STORT trös till mig..och lika så Bounty..är en så VARM människa..som går i ett par skor…vill bara TACKA dom att dom finns..ljus o värme till er från mig…kram
den här råden tycks vara kopia av en andlig tråd. Om j nu fattar det rätt. Som musiken den äkta är ädel sedan kommer……Har jag rätt ?

#30 Vad för andlig tråd menar du? Jag ser inte det här som någon kopia, det är en egen mötesplats.
Elisabeth

kopia det vet jag inte om det är…men den första var inte heller andlig….utan denna är bara hacket av musiken av skivan som har blivit repig…men vet inte eller den första var varken äkta eller ädel..om jag får säga min mening…så jag kilar ner på stan och köper en ny musikskiva…kram
P.s..det är det som kommer sedan…kram
du ser inte ,säger du. VAD SER DU DÅ ? egen eller inte
har läst det mesta här nu. det jag fastnat för är det minsta som skrivits. som det är sagt, den minsta är den största. Kanske finns sanning som är andlig, vad är det annars.

#33 Övernaturligt är ingen kopia utan det är en egen mötesplats. Men du kan gärna få förklara vilken som sajt som du syftar på.
Elisabeth
syftar på vad man skriver helt enkelt. Inte blodigt allvar. Men visst fanns där egendomligheter eller anliget som inte kan förklaras i en annan tråd ,som denna tråd eller denna rubrik tycks vara en kopia utav, här inne på d sk övernaturliga

#36 Du tycks inte vilja berätta vilken sajt du syftar på?
Elisabeth

Avbryter nu…denna sida är för oss som gillar och tycker det finns en mening i livet efter våran stora saknad efter våra kära…
jag förstår att du tycker att det minsta ÄR det största…men JAG anser inte att det är det..för du är ju den som har skrivit minst…så då anser du att du är störst…det köper jag inte..
o sanningen som är andlig är den som är ÄKTA o ÄDEL..
detta är nog det sista jag skriver på detta inlägg….Jag är ingen GUD och ingen LORD ingen MÄSTARE eller GUDINNA..men en sak är jag säker på att JAG är JAG….hoppas detta inte var för otrevligt…inte illat menat…jag bara skrev mina tankar…kram
Pssh! Min tråd är minsann ingen kopia! Det finns bara EN Ron Eldard, och han är Gud, i all sin härlighet och prakt, i evighet AMEN!

asgarvar freja42 du är för mycket ha ha..ja du han är störst kram på dig
vet ni mina vänner..vi slutar nu att ösla enerig här nu…
var vaksamma…var glad..var tacksamma att vi har varandra…
läs inläggen noga och många gånger…tänk o tänk..innan ni lägger in svar……men allas hjälp och ljus o värme P.s..inget illat menat till någon här…tror med hela mitt hjärta att alla är välkommna hit till det övernartuliga…MEN BER ER sprid kärlek och värme…även ni från mörka sidan…då blir livet bättre…TRYGGARE KAN INGEN VARA…
mörka sidan..finns den här ? då sticker jag

#41 Mörka sidan? Nej sånt vill vi inte beblanda oss med!!!
Elisabeth
MWUAHAHA!! Welcome to the dark side, Luke Skywalker!

nej du jag menar att mörka sidan är väl välkommern men då med gott hjärta o sanning o äkta o ädel..för vi alla kan bli en äkta o ädel person i guds närvaro..och det är det vi har här..ljus energi..och värme….alla kan bli goda..inte fullkomliga med näst intill…känner några i mitt liv…som har levt mycket i mörker..men lever nu i ljuset..och är trygg nu…det var så jag menade…ursäkta om du uppfatta mitt inlägg fel..men jag såg det från en annan synvinkel..ber så mycket om ursäkt får att du läste från din synvinkel..ja köper det..kram
Hallå,, ???? ska jag ta detta som ett Tecken eller???,, min son går runt o snackar hela tiden om,, power of the darkside,, o spelar star wars,, o nu NI,, *mamma mia,, HJÄLP*

#45 Här på övernaturligt behöver du inte vara rädd! Det ljusa är starkare än det mörka 
Elisabeth
#45 Jag gillar Star Wars också! :D
#47,, kan inte jag få skicka över min son till dig då,, ?,, gillar ju inte den serien,, o pinas ju i bland om o få se den o höra deras uttryck,, *men kan ju förvisso inte bli mer skadad än jag är*
#48 Lysande! Skicka över ditt barn så jag kan träna honom ordentligt i all möjlig science fiction/fantasy. :D
#49 Jisses,,
han e bara 9,, väntar ett par år,, tills han kan hantera de där,, *s*,, så ska vi säga om 5 år????
*skratt* Jaaa, 9 är kanske lite ungt för de serier som jag ser på. Ring mig när han är tonåring! Och jag lovar, jag är inte pedofil!
Haha..har du ingen svårare
vet inget, kan inget . Väntar på vääääärmen.

men skruttan31…han får du allt ha för dig själv…fyfabians för han…hi hi..jag håller fast vid min SAM ELLIOT
Men hallå!? Det är ju ingen som har svarat! *skratt* 

asgarv nu freja42..han är för ung för mig så jag vet inte vad han heter..du får väl ta lite äldre män här..hi hi..kram på dig vännen
*suck* Jag får väl avslöja att det är…Ron Eldard!! :D

asgarv,…det är ju DUUUUUUU
Sarah Michelle Gellar ser det ut som eller så har hon bytt skepnad…
bää..
#22 Är Lemuria och Lemurias samma person eller är Lemurias någon helt annan?
Jag tycker det är så fruktansvärt dålig stil att inte svara till slut utan bara avsluta sitt medlemskap som Lemuria gjorde… det känns totalt respektlöst mot medlemmarna som tog inlägget på allvar.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
#56,, japp valde honom för o få behålla han själv,, men ÄRLIGT,, jag blir knäsvag av honom,,
# 22 Lemuria-Lemurias-lordi = samma person
Kanske en person som lider av skitzofreni och som vill veta vilken av dom tre som är sitt rätta jag .
Hehehe =0) min sista gissning.
#62 Helt rätt! Sarah Michelle Gellar är det! :D
#61 Ja du, hade man sett ut som henne… ;) Hade inte varit helt fel! Duktig skådis är hon också :)

#66 Ja det är säkert samma person,de ligger ju på samma mognadsnivå oxå.Övernaturligt är en fantastisk sajt,det ses kanske inte med så blida ögon hos en del andra,och då skickar man in anonymt"vuxet"?? folk,för att ev.skapa konflikter.Men se,det kommer icke att lyckas.Vi medlemmar på Övernaturligt känner oss trygga och starka tillsammans.Hoppet man har och vetskapen är solklar:Det kommer att slå tillbaka….

OOOOså glad jag blev nu då…lilla bounty har hittat hit idag oxå…måste sjunga en sång…men det tar jag en annan gång…havet är djupt..TRYGGARE KAN INGEN VARA ÄN ÖVERNATRULIGAS LILLA SKARA….kram

*L*….Jo,har ju jobbat hela dagen.Är i alla fall ledig i helgen,så jag tänkte försöka "sno" Ron Eldard av Freja42…..*L*

oj bounty vågar du göra så vad tror du freja42 säger…hoppas ni bor långt ifrån varandra….han är ju hennes GUD…lova mig oss att du loggar in här varje dag under helgen så vi vet att du hänger med här..så slipper jag eller vi bli oroliga här….det är ju några mil mellan dig o mig…så lås dörren sätt på haspen….ja så haspen..inte Ron Eldard…du hörde..HASPEN FÖR TUSAN….kram

nu jädrans…nu smörar freja42..nu lånar hon ut dom hur som helst..o hur många unga kisar har hon i garderoben….jag undrar om det är något loppis idag..eller är dom helt slutkörda..det är väl därför hon lånar ut dom…hi hi

*asgarv*Käre värld vad jag gillar er!!!Kram i massor Ewa
#73 Dom är INTE slutkörda! Dom är i perfekt skick, jag har bara inte bestämt mig för vem jag vill ha ikväll. :D

ja du bounty..det är attans tur att vi har freja42…lite utkörda kisar…ur hennes gömmor….hon delar o ger…av sitt hjärta…hi hi…hipp hipp hurra för freja42…nu slipper vi sakta smyga på tå…för du har ju en i varje vrå…kram

Ha ha Ja verkligen, vilken tur att hon finns här,med både själ och hjärta,OCH Humor!!!!!
Gud va ni är knäppa! *skratt* De är ju INTE slutkörda sa jag! :D
Prova själva, hur friska som helst. :) Behöver ni sjukintyg också??

ja du tänkte lite nu..du skrev själ o hjärta..TÄNK om dom nu ligger som en säl o fjärta…ojojoj..hur ska nu detta sluta…asgarv lägger mina ben på ryggen och kuta…eller ska vi freja42 muta….hon får blåsa i sin luta och komma och tuta..kram

*asg*Nu må du lägga av,jag har en sittning om en kvart!!!!!!!
Drutten har fått rimm-sjukan! :)

asgarbvar…ja du bounty har du nu fått igång mig..då är det kört…du får skratta så din mage blir mört…nu jag ska va snäll…anars får jag väl mig en smäll…lycka till i kväll..jag ska ladda upp lite nya saker…åt ditt skratt…ta din bil nu o håll händerna på din ratt…så du inte kör av vägen..du har andra lägen…kram

rimma simma dimma ja brukar bara limma…skratt skratt det är min skatt..i sorgens vardag..harjag..lite glädje att ge…jag är ingen fe..men skapa glädje o skratt…det är ju min skatt….vi alla är ju födda med något bra..hipp hipp hurra..jag fick detta..men jag kom inte etta…nu är vi här så mätta…kram
Du e ju en riktigt bra rimmerska

rimma är min last..jag har ju min koltrast….och ibland tar jag rast…ibland jag vill leka…och då får ni inte tveka….och ibland tar jag fram min eka….ror ror till fiskeskär..för där har jag någon kär….och då är vi varandra så när….ibland jag är lite tokig….och mina fötter är lortig..men vad gör det.. är ju ingen annan som vet….att jag i hagen springen barfota…och kossorna jag mota…ak ak det går inte att bota….jag är glad än då..att jag koskit har på min tå…vacker i min hage…jag klappar på min mage….OOOO vad jag älska min hage…kram

Du har alltid så fina bilder med också, speciellt rosorna..dem är vackra..

OK, vem är detta?

vad fabians nu freja42,,hur kan du ha honom hos dig..jag hade ju han inneboende hos mig..har ju hästen kvar sen han kom inridandes här…får väl mocka skiten nu då…hi hi
#87 Haha..hur många karlar har du egentligen? Och hur lyckas du få dem?

#89 Jag hittar dem vandrandes ensamma ute i världen och plockar upp dem. *skratt*
Såå, ingen som gissar vem detta är? :)
lättplockade karlar..hihi..

#78 Ditt svar Freja42,skrattar jag gott åt idag oxå….