Hjälp mig tyda!
Hej jag har en dröm som vore roligt att få veta vad detta menas. Jag vaknar upp i min gammla lägenhet med min man och en man till i sängen.jag går ut i hallen och hör då att det ringer på dörren och genom toaletten kommer ett par i 60-70 år åldern.gubben tittar inte på mig men det gör gumman(lite snabbt).de är långa båda två och väldigt fint klädda(inte fest men prådliga skulle man kunna säga!gumman har grått paige hår och jätte fin:) när de öppnar så står det en sjuksköterska där. De går allihop och jag följer med men när jag går in på min toalett så förvandlas det till ett skafferi!det är fullt av saker.jag hör gubben och ssk tala och hör följ med mig!när de gått så kommer gumman på mig och frågar om hon kunde hjälpa till?jag själv blir ju så chockad så tror jag frågar om vad som hjälper mot magen.hon plockar fram olika saker och ger tips(kommer ej ihåg vad) och sen visar mig ut mot dörren(toalettdörren!) jag kommer ut till min hall och sätter mig ner och gråter(chocken att va så modig släpper väl)och min man kommer ut och frågar vad det är?jag sa gråtandes jag såg spöken!!! Nu till det jag inte förstår jag får upp datumet 1939 i huvudet! När jag drömde detta så kolla jag upp 1939 och tror det va nåt att första ssk kom eller nåt sånt. Och varför jag grät tror jag att jag tror på andar/spöken men är rädd för och se! Kan någon förklara vad denna dröm kan handla om?