Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1451 ggr
egensinnig
1

Vad händer i mitt hus?

Flyttade in flör 4 år sedan och redan första månaden var det någon som skakade mig ganska kraftigt i armen när jag låg i sängen. Sedan  att någon knackade mig hårt i ryggen med ett pekfinger. Upplever också att någon blåser kallt på mig i ansiktet - dessa händelser sker alltid på min vänstra sida av kroppen. Har också hänt att någon ropat mitt namn. Detta händer i sovrummet och jag är vaken, alltså inte mellan dröm och vakenhet eller sovande.

Igår så stod altandörren plötsligt öppen, det är en trög dörr som dessutom är låst med nyckel och ingen i familjen har rört den då vi varit bortresta och huset dessutom är larmat. Idag stod köksfönstret öppet - samma här att det är ett tugnt och trögt fönster som kräver omvridning av handtag och tryck för att gå upp.

Jag känner ingen känsla av hot eller rädsla men blir väldigt konfunderad - vad tror ni?

webbsmurfen
0

Jag är inte jättebra på detta men du har någon som försöker tala om någonting viktigt för dig. Ett tips är att ta kontakt med ett certifierat medium, så hon får komma dit och samtala med anden. Troligtvis kommer dina problem försvinna efter ni löst problemet. Vad jag kan säga så har du rätt i ditt antaganden att anden finns där för att upplysa dig om någonting, inte för att skrämma dig

egensinnig
0

Precis den känslan jag har - att någon försöker tala om något viktigt! Skaka om mig och öppna dörrar kanske är budskapet?

Choklad
0

det är förmodligen en kvinna som vill tala med dig. En som vill att du nu tar emot det hon vill säga.

Öppna upp dig mot andevärlden.

Kanske det är din guide som nu vill göra dig uppmärksam på att hon finns där för dig.

Att du ska vara modig och se vad som nu händer omkring dig.

(jag har inte tonat in på anden eller dig)

U R us