EFTERLYSER

Hej alla här är jag.Jag har varit på villovägar men är tillbaks…..Ni är för söta som efterlyser mig.Jag blev besviken häromdagen när det kändes som om alla bråkade med alla så jag gick ur sajten.Men ert nödrop lät lockande och duvorna slet i mitt hår.Så här är jag igen…..Numera heter jag alltså galdra istället….Idag bar vi Kim i urnan till den sista viloplatsen-så fint-hans vänner hade varit där i lördags så det stod en stor och vacker bukett där när vi kom.Regnat har det gjort-men det betyder väl bara att himlen gråter.-Och det är naturligt idag.Tack snälla drutten för blomma och duvor…..Och ni andra också för att ni bryr er….
Vi höres -kram på er därute/galdra

Tack mina vänner -ni är så söta.Jag gjorde som andarna och våra änglar gör jag kikade på er fast ni inte visste det…..Jag var ju bara tvungen att komma tillbaks.Kram/galdra

JASÅ du galdra..det var du som kika runt i morse här..tyckte väl att jag inte va ensam i köket kl 5 i morse…småler kul att ha dig på besök..men vännen va det inte lite väl tidigt…det var väl därför jag gjorde frukost en timme tidigare och sa till mitt barnbarn att det är dax att äta nu….då säger han…men men klockan är ju bara halv sex….tyckte du att vi har sovit klart då…kom gärna på fler besök…men titta för guds skull på klockan innan du kliver på…kram vännen..ha en bra kväll

Hahaha ha en bra kväll ni också tjejer….

Ja snälla helena var är du???????Kom tillbaks till oss-vad har hänt dig?????Kram7galdra

jag är här…tack så mycket…för omtanken ..har bara varit nere ett tag och inte haft lust att skriva nåt..håller mig i bakgrunden och läser era inlägg mest…

Hej Helena!
Skönt att du är online igen. Du är saknad.
Kram, ha det bäst
Åsa

#11 Hej Helena! Jag förstod att du hade en jobbig period men du vet att vi finns här för dig!
Kram/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack Elisabeth..Livet är pest just nu ingen sol i Eskilstuna med andra ord *L* men det går över så är det..energierna här verkar okej nu i alla fall..

Och var är Drutten då?är hon i Venedig?nu

hallå här är jah tog bara en tripp till Åland…lite gungig är jag..god mat o dryck…nu blir det lite mat..sen bara luta huvudet i soffan…men ha en bra kväll

#16 Välkommen tillbaka Drutten!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#16 varför är du i gungan????
Hade du det roligt,röjigt.berätta nu hur var Nazareth,gamla gubar va?----Konstigt vad alla blir äldre !

Härligt helena att du är tillbaks menar jag-har du fått ordning på din spökhall?????

nej…dom härjar här fortfarande men jag bryr mig inte..kanske lite extra nu när jag mår som jag gör

ja gungig vet inte om det var fel på båten..för maten o drycken var det inget fela på iallafall…hi hi…ja nog hade dom gubba till sig…men dom var bra…sätter in en bild sen…folk till tusen..konstigt att man inte blev trampad…kram

Ops,så mycket folk!Skönt att du är hemma välbehållen igen.

Hej allihop!
Jag är här-men var är Helena????
I vår dunge bakom huset har nu Björktrastarna anlänt från söderns värme.Dessutom har ett stackars Skatpar byggt bo i vår gamla tall…Björktrastarna härjar från morgon till kväll med dom stackars Skatorna.Skriker och uppför sig som japanska stridsflygare…Så jag måste passa lite där ute så dom inte tar ihjäl varandra…Dessutom har vår katt fått motor i baken när han springer över gräsmattan-han blir också attackerad.Ja om inte ens fåglarna kan vara sams hur ska människorna då kunna????.Kram alla/Galdra

bra galdra att du är fri vaer rädd du var inlå…ja du vart men vänder så har man baken bak…det är skrick o oväsen över vår jord…katten får väl resa ragg åt skatorna..var rädd om dig..kram vännen

drutten du är otrolig-du håller ordning på oss alla.Akta dina vackra duvor-trastarna är riktigt tokiga-jag står och skriker att nu har ni bråkat sen imorse nu får det vara bra…..Men tror du dom bryr sig-ack nej.
Jag var på Kims grav och planterade lite blommor och nu är Liljekonvaljen på gång i alla fall.1 vecka till kanske sen blir det plocka av….
kram/galdra

mina duvor tar itur med dina skater..du är iklädda med k-pist..hi hi..laddade med popcorn..ja du galdra jag plocka liljejkonvaljer till min ängel i går..ska även göra till min mors grav….
ja galdra jag måste ha koll på er..ser att det kan bli lite stökit här..så vi måste ha koll..nu fikar jag gott för kroppen…kram