Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2294 ggr
Wikstr_m
0

HEMSK DRÖM

Jag drömde att jag och min mor var ute och åkte bland gubbar låg med prostituerade. och vid varje bil & hus låg det spya pga att tjejerna hade kräkts. i slutet vid "gatan" så var det ett normalstort hus och där inne bodde min chef, han började spy när han kände doften av bajslukt som kom från hans valpar. det var en hel del personer med också, så dom plus jag började spy bara för att han gjorde det. Vi var då på Luossatoppen(skidbacke här i kiruna) med hundspann., och den backen var brant,

mitt i allting så kom det en STOR & MAFFIG dobberman, som ställde sig över mig och började morra hotfullt. jag sa nej, men det hjälpte inte. dobbisen högg mig i halsen och då kom min älskade jack och flög på honom. det blev slagsmål och det slutade med att min mamma fick sära på alla hundarna.

jag vet inte hur det hände, men någon kille som jag tyckte om i drömmen blev knivhuggen i magen så mellangärdet, levern, mjälten & tarmarna blev söndertrasade. han åkte till sjukan nere i gällivare för kiruna hade inte resurser till att rädda honom. hela drömmen slutade med att hans mamma städade trappuppgången eftersom det låg blod överallt när jag av alla hade gått upp och ner.

Någon som vet vad det kan betyda?, för det var den märkligaste och verkligaste drömmen jag haft på senaste tid.

Tiia
0

Om jag drömmer om spyor,då blir jag sjuk dagen efter….

vet inte hur du mår i magen? Det kanske har att göra med det….

kanske någon annan kunnigare vill tolka

Wikstr_m
0

Nä jag mår bara bra. Dock så har jag så otroligt blandade känslor för kärleken, jag vet inte riktigt vad jag känner.

Elisabeth-J
0

#2 För mig verkar din dröm handla om att du rensar i ditt inre från tidigare saker som du har burit på. Det kan vara att du har burit på dig en massa saker från andra människor som du nu får hjälp med att släppa för att kunna gå vidare. Angående det med hunden så vill det nog säga att det är viktigt att du själv börjar säga ifrån på ett mer bestämt sätt, i drömmen får en annan person hjälp till när du inte klarar av det själv. Du är säkert en person som är alldeles för snäll?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Wikstr_m
0

Ja, jag har ganska svårt med att säga ifrån åt andra. Om någon ber mig göra något så gör jag det. Men det med kärleken, jag är sambo men jag drömmer om en annan kille. Han är då min sambos vän, och det är romantiska och initima drömmar. Vad betyder det? Samtidigt så vet jag ju inte hur mina känslor är för min sambo.