Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3506 ggr
Tarotsanna
1

Hög bro

Härom natten drömde jag något som jag inte kan släppa och skulle bli glad om någon vill hjälpa mig att tolka.

Det är natt och jag står på en hög bro, ser ljusen från staden nedanför, tvekar på om jag ska gå över bron eller om jag ska vända och gå tillbaka. Anledningen till att jag tvekar är för att det är dimma längre fram och jag ser inte om bron fortsätter eller tar slut. Det är vatten nedanför och på vissa ställen är det lysen under vattenytan som ger ett ljusblått sken.

Jag vänder och går tillbaka, klättrar ner som för en stege och hamnar på en strand. Det har nu blivit ljust ute och jag går längs sandstranden och vågorna går höga in mot land. Vet att jag är på väg hem. Men sen minns jag inte mer och kanske drömmen tog slut där.

Någon som har en aning om vad drömmen vill säga mig?

Elisabeth-J
0

Jag tolkar din dröm såhär: Det finns något nytt som du ska gå vidare till och det finns positiva känslor inom dig om det men du vågar inte för du ser inte klart hur det kommer att bli, så du väljer att vända tillbaka. Det finns känslor som du behöver prata om och det handlar om att släppa kontroll över dig själv. Våga lita på din inre känslan och följ den, du är på rätt väg!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tarotsanna
0

Tack för din tolkning Elisabeth. Det är precis så, jag vet vad jag vill men vågar inte…. och just nu så går jag tillfälligt emot vad jag verkligen vill och hoppas på att det ska dyka upp tillfälligheter som gör att jag vågar.

Eller är det kanske tvärtom, att det är arbetet på Konsum som är rätt för mig?! Näe, det kan inte vara så :)

drutten53
0

tänkte fråga dig elisabeth..antingen har vi haft och jag har missat eller så har vi inte haft någon gäst här som tyder drömmar…eller är jag nu ute och cyklar…nej cykla kan jag inte göra..för det första står cykeln i källaren och för det andra är det punka på den….skulle va kul med en drömtydare här som gäst…kram

skruttan31
0

#3 Håller helt med,, i bland blir man inte klok på sina drömmar,, skulle verkligen behövas en sådan,,

Soffe
0

Jaa det skulle vara trevligtGlad

Elisabeth-J
0

Det kan vi säkert ordna Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

klart du kan elisabeth..du har ju hjälp från  ja du vet själv..kram