Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1185 ggr
allroundsky
1

Att se auran?

Hej! :> Jag undrar hur man lär dig att Se auran på människor? Kan man göra det genom meditationer eller vilka övningar finns det? Vad innebär det egentligen att ha en aura?

Nyfiken!

allroundsky
0

Påminner, ifall det är någon själ här ute som vet :)

Magi-cat
0

Hej allroundsky!

Aura och färger är verkligen intressant!

Om du vill ha ett Boktips för att läsa om det kan jag rekommendera

Cassandra Easons, Stora boken om hur man ser och tolkar auran.

Den är bra och lättläst.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

skotty
0

Min kusin såg min aura en gång. Vet dock inte hur hon gjorde det eller hur hon lärde sig..

[zaden]
0

Hej,

Såhär brukar jag göra…

Ber någon ställa sig eller sätta sig framför en vit bakgrund. Sen så brukar jag titta precis några cm ovanför personens axel (du kan även fästa blicken några cm ovanför personens huvud) och bara fokusera min blick där… efter en liten stund ser jag auran… har tyvärr sett färg bara en gång. Men fick nyligen lära mig ett trick för det… Man fäster sin blick över huvudet när du sett auran i nån minut bara så blundar du och ska då se konturen av personen samt auran runt det och där ska man då se en färg.

Detta var ett sätt, finns säkert fler =)

hoppas det funkar för dig!

[zaden]
0

Glömde tilläga aura är energi alltså är det som ett energifält runt personen… man kan även se aura runt föremål. Då föremål kan ta upp energi som finns och funnits runt omkring den… rätta mig gärna om jag har fel. Oskyldig

allroundsky
0

Vad spännande då det är ett nytt ämne för mig! Jag ska kolla upp boken så fort jag kan, tack så mycket för era tips :)

[marion69]
1

Jag brukar göra som #4. Ibland kan det även hjälpa om man kisar lätt med ögonen.

webbsmurfen
0

Förresten… Jag hade en sida där det fanns en förklaring på dess färger och hur kroppen mådde.., men jag har råkat ta bort den.. Någon som har en liknande länk

[Brilwemand]
0

Jag sätter mig i trans, liknande det stadiet när man ska ta sig ut ur kroppen. Då ser man allt…

[Cleopatra]
0

Jag ser färgen med stängda ögon, det är alltså så att jag _känner_ färgen egentligen.