Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2619 ggr
webbsmurfen
0

Slott och lönngångar

Jag har haft ett par drömmar, som etsat sig fast på näthinan och allt handlar i stort sett om samma sak. Om ni känner för att försöka tolka dessa drömmar så är ni välkommna Här är ett ihopkok av dem. Jag har mina misstankar om vad det handlar om och vill bara kolla om jag har rätt i mina antaganden. Jag hade/har en hel del drömmar, underbara drömmar om enorma gods/slott/hus där det fanns lönndörrar eller hemliga rum precis överallt, och att jag skulle hålla mig undan någon/någonting. Ibland var jag välkommen då jag kände att någon faktiskt bjöd in mig, och jag roade mig med att leta efter lönngångar. Tydligen var jag ganska framgångsrik med, och ibland visade jag andra i min närhet. andra gånger var det nog tvärt om, då jag kände mig jagad, och försökte gömma mig. En av de mer intressanta drömmarna rörde en spegel, som var stor som en port.. Jag befinner mig i någons hus (slott, herrgård etc) och i en liten mörk samlingssal (alternativt en gigantisk korridor), som var kantade med stearinljus fanns det en enorm spegel (eller port). Denna sal har inte används på många år, men jag känner mig enormt dragen till denna sal. Mot ena väggen finns det en gigantiskt spegel, som till synes är inbyggd i väggen. Det finns en trappa upp till denna spegel. Vägen dit upp är kantrade med ljus, och ljusen fortsätter som om det fanns en mörk korridor på andra sidan spegeln!! jag tror jag går igenom denna spegel in i den korridor.(Men är ej säker) Intressant dock att det är alltid så fullt med mystik i drömmarna Jag misstänker att dessa drömmar har med min andliga utvekling att göra, men är inte helt säker

lizaohman
0

Jag är långt ifrån någon psykologiexpert och man ska vara väldigt återhållsam med att försöka tolka andras drömmar, men jag tror att du har rätt. Du tittar in i dig själv helt enkelt :)  Vad spännande du måste vara!