Snälla ...
kan ni inte be en bön och sända ut positiv energi till den lilla treåriga flicka som blivit kidnappad i Portugal? Tänker på henne och hennes familj från morgon till kväll. Vissa fall berör en mer än andra och det här fallet är ett sådant för mig. Får man fråga om ni mediala på forumet fått in några vibbar om detta?
sänder även jag en tanke ill flickan o hennes föräldrar ,,
Jag ska be en bön för flickan. 

ja tänker oxå på flickan…fy för den som har gjort detta..läser varje dag..hoppas av hela mitt hjärta att hon kommer fram..o inget ont har hänt henne ..kram

Jag ber och sänder tankar till flickan och henns familj…..

Tack för att du tog upp det millis! Hade också tänkt skriva om healing till den lilla flickan. Ja jag fick in vibbar om det när hon försvann. Jag tycker att sådant är är så otroligt fruktansvärt, det gör ont i hela mig när jag tänker på det. Ett par vänner till min morbror råkade ut för detta för några år sedan. Dem hade en pojke på 3 år och en flicka på 6 månader. Dem åkte till Florida på semester och besökte Disneyland. Plötsligt försvann pojken och när dem letade så var det en kvinna med i sökandet som sedan erbjöd sig att passa flickan medan dem letade vidare. Sen dess har dem inte sett sina barn och vet fortfarande inte vad som har hänt dem.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
millis: Jag har inte hört ngt om detta. Så jag undrar varför detta berör mer än alla de barn i USA som försvinner var år?

#6 Det här fallet berör inte mer än andra, det är ett uppmärksammat fall just nu. Hon blev bortrövad i Portugal, skickar en länk till Expressen där man kan läsa mer om det. http://www.expressen.se/nyheter/utrikes/1.673258
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det är hemskt.
Skickar en tanke och ber för att flickan kommer tillbaka till sina föräldrar ,och att polisen tar gärningsmannen……
Ber också att dina bekantas barn,Elisabeth,kommer till rätta.
Det är hemskt både i Usa och andra länder med barns försvinnanden.
#6 Varför är det alltid någon som ska ifrågasätta varför andra bryr sig? Om du tycker att detta är oviktigt så får du göra det. Men kritisera inte andra för att de bryr sig.

Det är hemskt att det finns illa-sinnade personer som rövar bort små barn och gör dem illa.
Jag riktigt ryser när jag tänkter på det.
Undrar vad dessa förövare kommer att vara med om i sitt nästa liv.
Förhoppningsvis samma lidande som barnen och föräldrarna uttsatts för.
Ush, man blir så ledsen !!!…….
och mina tankar går också till dessa stackars barn och deras föräldrar.

Jag sände positiv energi till alla barn som är försvunna, till deras föräldrar/ släktingar. Oavsett var i världen de befinner sig.
#6 Jag tror inte att detta berör med än något annat, det är just detta fallet som är på tapeten nu. Jag förmodar att det är därav denna tråd skapades.